• ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

    Αυτό που δεν κάνει η πολιτεία, ζήτησε να το κάνει η Σούλα με τους οίκους ανοχής


    Αυτό που δεν κάνει η πολιτεία, ζήτησε να το κάνει η Σούλα με τους οίκους ανοχής


    Και όμως ναι, ο γνωστός οίκος ανοχής της Σούλας από την Λάρισα, ζήτησε να χορηγήσει σχολείο!
     Χορηγία σε δημοτικό σχολείο της Πάτρας έκανε η γνωστή πλέον σε όλη την Ελλάδα ιδιοκτήτρια οίκου ανοχής Χρυσούλα Αλευρίδου (Σούλα). Η χορηγία έγινε στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου, μετά από αίτημα του Συλλόγου επειδή αδυνατούσαν να καλύψουν τα έξοδά τους. Η Σούλα Αλευρίδου που ως γνωστόν διατηρεί οίκο ανοχής στη Λάρισα και μάλιστα είναι σπόνσορας και σε ομάδα ποσοσφαίρου, διατηρεί σχέση και με την Πάτρα. Εδώ και χρόνια λειτουργεί οίκο ανοχής στην οδό Οθωνος Αμαλίας. Ο δικηγόρος Δημήτρης Πελεγρίδης, όπως γράφει το dete.gr,  είναι πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων του δημοτικού σχολείου και δήλωσε πως είχαν γίνει κρούσεις σε φορείς της Πάτρας να βοηθήσουν, αλλά κανείς δεν ενδιαφέρθηκε. Τα χρήματα που έδωσε η κυρία Αλευρίδου είναι 3000 ευρώ και θα διατεθούν για την αγορά ενός φωτοτυπικού μηχανήματος και μίας βιβλιοθήκης. Μάλιστα η ιδιοκτήτρια του οίκου ανοχής δήλωσε πως θα προσπαθήσει να βρίσκεται πάντα κοντά σε αυτά τα παιδιά και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το σχολείο τους.

    Και ενώ συνέβαιναν όλα αυτά, ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Γιώργος Παναγιωτόπουλος δηλώνει πως αρνείται την χορηγία. Μάλιστα όπως είπε θα επιστραφούν τα είδη που αγοράστηκαν με χρήματα από τον οίκο ανοχής. Η παρέμβασή του έγινε στην εκπομπή της Πένυς Μακρή στο Lepanto...

    ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ

    «Οι χορηγίες αποτυπώνουν το βαθμό ευαισθησίας της κοινωνίας μας διαμορφώνοντας συνεκτικές σχέσεις ανάμεσα στα μέλη της. Σ’ αυτό το πλαίσιο, οι σχολικές μονάδες νομιμοποιούνται να αποδέχονται χορηγίες και μάλιστα όταν αυτές προέρχονται από τον οικείο σύλλογο γονέων και κηδεμόνων. Ωστόσο δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το δημοτικό σχολείο διαπαιδαγωγεί τα νέα μέλη της κοινωνίας μας, υπαγορεύει το αξιακό τους σύστημα και διαμορφώνει τις στάσεις ζωής τους. Θεωρώ συνεπώς αδιανόητο να επιτρέπεται να προσεγγίζεται η σχολική μονάδα αποκλειστικά για τη χρησιμοποίησή της ως όχημα και μέσο διαφήμισης για επιχειρήσεις οποιουδήποτε είδους. Η εκμετάλλευση του σχολείου και κατ’ επέκταση των ίδιων των μαθητών από διάφορες επιχειρήσεις δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή και καταδικάζεται με τον πιο έντονο τρόπο, πολύ δε περισσότερο όταν το είδος και οι αρχές λειτουργίας της επιχείρησης η οποία φέρεται να έχει προχωρήσει στη χορηγία, δε συνάδει με τις παιδαγωγικές αρχές και τη δεοντολογία του εκπαιδευτικού χώρου. Αντιλαμβάνομαι ότι οι συνθήκες της γενικευμένης κρίσης την οποία όλοι βιώνουμε δυσχεραίνουν την ικανότητά μας να διαχωρίσουμε το «σωστό» από το «λάθος». Το αποτέλεσμα είναι μέσα από κάποιες πρωτόγνωρες και παράδοξες για την κοινωνία μας ενέργειες να εγείρονται ζητήματα ηθικών αξιών, ειδικά όταν το πεδίο αναφοράς είναι η εκπαίδευση. Θεωρώ λοιπόν σκόπιμο να σας υπενθυμίσω, από την ιστορία, το παράδειγμα της Φρύνης, της διάσημης και πάμπλουτης εταίρας της αρχαιότητας, η οποία αντιμετώπισε την άρνηση των αρχών της πόλης της Θήβας όταν προσφέρθηκε να ανοικοδομήσει τα κατεστραμμένα τείχη της με την προϋπόθεση να τοποθετηθεί επιγραφή με το όνομά της. Η μη αποδοχή της συγκεκριμένης συναλλαγής μας υπενθυμίζει ότι η οικονομική κρίση δεν πρέπει να αποτελεί αιτία εκφυλισμού των ηθικών αξιών.

    Είναι λοιπόν καθήκον όλων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας και, βεβαίως, του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων της σχολικής μονάδας, να διαφυλάττουν τις παιδαγωγικές αρχές και τα ιδεώδη της και να προφυλάσσουν τους μαθητές από παρόμοιες ενέργειες, αφού το αποτέλεσμα τους είναι η έκθεση της σχολικής μονάδας και του θεσμού του σχολείου.  Αποδεχόμενος την παιδαγωγική ευθύνη μου ως περιφερειακός διευθυντής εκπαίδευσης έδωσα εντολή να επιστραφεί το φωτοτυπικό μηχάνημα το οποίο χορηγήθηκε στη σχολική μονάδα ελπίζοντας ότι συγχρόνως δίνω το μήνυμα σε κάθε κατεύθυνση ότι κανένας δε νομιμοποιείται  να εκθέτει το θεσμό του σχολείου και να αποκομίζει κέρδη εις βάρος των μαθητών. Ό, τι είναι νόμιμο δεν είναι κατ’ ανάγκη και ηθικό. Ας προστατέψουμε τα παιδιά μας.»

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

    ΔΙΑΦΟΡΑ

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    Από το Blogger.

    ΣΕΝΑΡΙΑ