Η εξέχουσα του Κάραγατς, είναι το μεγαλύτερο τμήμα τουρκικού εδάφους που εισέρχεται στην ελληνική επικράτεια δυτικά του ποταμού Εβρου. Εχει συνολικό μήκος 7.800 μ. Πλάτος 60 μ. και βάθος 3 μέτρα, ενώ η κατασκευή του ανακοινώθηκε το 2015 από τον τότε πρωθυπουργό Αχμέτ Νταβούτογλου. Υπάρχει άλλο ένα τμήμα της τάξεως των 8,5 τ.χλμ ελληνικού εδάφους στις Φέρρες. Στο Κάραγατς υπάρχει και η μικρή ομώνυμη τουρκική πόλη, ανατολικά της οποίας στήθηκε το τουρκικό έργο.
Τον Δεκέμβριο είχε αποπερατωθεί το 70% του έργου όσον αφορά το κανάλι αυτό καθ’εαυτό και με κάποιες καθυστερήσεις λόγω καιρού το σύνολο του έργου αναμένεται να έχει τελειώσει τον Ιούνιο.
Παράλληλα εκτελούνται έργα στο οδικό δίκτυο και κτίζονται νέες γέφυρες και περάσματα που απαιτούνται για να μπορούν να μετακινούνται απρόσκοπτα οι τουρκικές δυνάμεις.Είναι το μεγαλύτερο οχυρωματικό έργο της τουρκικής Α’Στρατιάς στον Εβρο και εν συνεχεία θα δούμε τον σκοπό του.
-Ο πρώτος είναι κάλυψη-απόκρυψη προπαρασκευαστικών ενεργειών βίαιης διέλευσης του Εβρου: Ο τουρκικός Στρατός δημιουργεί έναν τεχνητό πεδίο ασκήσεων που προσομοιάζει 100% στον Εβρο μακριά από τα αδιάκριτα ελληνικά βλέμματα. Τώρα όλες οι τουρκικές ασκήσεις διάβασης υδάτινου κωλύματος, εντοπίζονται, παρακολουθούνται και καταγράφονται από την ελληνική πλευρά, μαζί με όλες τις τακτικές που ακολουθούν. Οταν ολοκληρωθεί το έργο, το τουρκικό Μηχανικό θα μπορεί να δρα αθέατο. -Μπορούν να συγκεντρώνονται δυνάμεις ζεύψης υδάτινου κωλύματος για αιφνιδιαστική επίθεση, μακριά από τα ελληνικά μέσα ηλεκτρονικής και φυσικής παρατήρησης
Η Αγκυρα γνωρίζει ότι μόνο στον Εβρο υπάρχουν σημαντικές πιθανότητες να καταστεί δυνατή κατοχή τουρκικού εδάφους (η περίπτωση κατάληψης της Ιμβρου, λόγω εξασθένησης των ελληνικών αποβατικών μέσων δεν θεωρείται πλέον πιθανή), είτε σε μία αντεπίθεση, είτε σε απάντηση τουρκικής επίθεσης σε νησί ή νησιά του Αιγαίου και θέλουν να απαλείψουν κάθε τέτοια πιθανότητα.
Ηδη, όπως έχει αποκαλύψει η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ στο τεύχος Οκτωβρίου μετά το πραξικόπηα στην Τουρκία, βγήκαν από τα ράφια και «ξεσκονίζονται» σχέδια διάβασης του Εβρου και μεταφοράς του κέντρου βάρους της ελληνικής αντεπίθεσης, στην Ανατολική Θράκη, τα οποία σχέδια βασίζονται στον ΕΕ 100-1, «Επιχειρήσεις Χερσαίων Δυνάμεων», έκδοση διαταγής 2008.
Και όταν λέμε «παραμονές» δεν εννοούμε αύριο ή τον επόμενο μήνα, αλλά τα «σημάδια» δείχνουν ότι, χρονικά, μετά το σημείο «ορόσημο» της έναρξης παραλαβής των F-35 τον Απρίλιο του 2018, ο χρόνος αρχίζει να μετρά ανάποδα.
Το βίντεο ανήκει στο κανάλι του armyreco ο οποίος γράφει: The AAAB System is a bridge and ferry system designed for Turkish Armed Forces” (Read more about AAAB http://www.armyrecognition.com/index…. ) fast and safe transport through the rivers in the battlefield. The vehicle is designed and manufactured by the Turkish Company FNSS. As nationally designed and developed amphibious bridge system in Turkey, the AAAB system has some additional specifications among its kind. It can carry 4 ramps on a single system.

crashonline.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.