• ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Κυριακή 9 Απριλίου 2017

    9 Απρίλη 1985... 32 χρόνια από τη Θυσία της Sana Mhaydli!


    Από το μικρό χωριό του Ankoun της Σιδώνας… στον Τοίχο των Ηρώων του Αντιιμπεριαλιστικού αγώνα μαζί με τον Τσέ, τον Μπολιβάρ, τον Τζώρτζ Χαμπάς, τον Αλιέντε... στο Παγκόσμιο κοινωνικό Φόρουμ στην Τύνιδα
    9 Απρίλη 1985... η Sana Mhaydli επιλέγει να γίνει μάρτυρας για την την κατεχόμενη Πατρίδα.

    Σε ηλικία μόλις 18 ετών, οδηγεί προς τις εχθρικές Ισραηλινές γραμμές ένα αυτοκίνητο γεμάτο εκρηκτικά και εξοντώνει 2 στρατιώτες των σιωνιστών, ενώ άλλοι 12 τραυματίζονται βαριά.
    Γεννήθηκε σε ένα χωριό κοντά στην Σιδώνα του Λιβάνου, μέλος πολύτεκνης οικογένειας και από μικρή ηλικία στον αγώνα για το μεροκάματο. Δεν μπορούσε όμως να ανεχθεί περισσότερο την κατοχή της πατρίδας της από τους σιωνιστές-ναζί δολοφόνους. 

    Η Πολιτική Διαθήκη της Sana Mhaydli
    Είμαι η μάρτυρας Sana Mhaidli, είμαι 18 ετών. Είμαι από το Νότιο Λίβανο. Τον κατεχόμενο νότιο Λίβανο, τον καταπιεσμένο Νότιο Λίβανο.
    Είμαι από το...
    Νότιο Λίβανο, τη γη των μαρτύρων. Τη γη των Sheikh Ragheb Harb, Abdallah al-Jeezi, Hassan Darwish, Nazeeh al-Qbruslli, Bilal Fahs, και τελευταίου αλλά όχι λιγότερο σημαντικού ήρωα Wajdi al-Sayegh.
    Δεν είμαι μόνο εγώ που πήρα αυτή την απόφαση. Είμαι μεταξύ αυτών που αποφάσισαν να υπερασπιστούν και να απελευθερώσουν τη γη μας. Έχω δει τη δυστυχία του λαού μου, τα βάσανά τους κάτω από την ισραηλινή κατοχή. Μία Κατοχή που έχει καταπιεσμένους τους ανθρώπους μου, που έχει σκοτώσει γυναίκες και παιδιά,που γκρεμίζει τα σπίτια πάνω στα κεφάλια των ιδιοκτητών τους. Αυτός είναι ο λόγος που έχω επιλέξει να εκτελέσω αυτή την αποστολή.
    Είμαι χαρούμενη που θα εκτελέσω αυτή την αποστολή για χάρη της γης μου και των ανθρώπων της.
    Προτρέπω όλους τους νέους της χώρας μου να ενταχθούν στον Εθνικό Αγώνα κατά των Ισραηλινών κατακτητών. Αυτός ο αγώνας είναι ενάντια στους κατακτητές της γης μας.
     Προσεύχομαι  η αποστολή μου να είναι επιτυχής και να είμαι σε θέση να σκοτώσω ένα μεγάλο αριθμό του στρατού του εχθρού.(Ισραηλινών Δυνάμεων Άμυνας). Εύχομαι η ψυχή μου να αγκαλιάσει την ψυχή των μαρτύρων που έχουν φύγει πριν από μένα. Και μπορεί αυτό να δημιουργήσει μια έκρηξη που θα σκοτώσει περισσότερους εχθρούς.
    Χαιρετίζω τους ηγέτες του Συριακού Κοινωνικού Εθνικιστικού Κόμματος και τους άλλους.(monadil). Χαιρετίζω το Κόμμα Εθνικής αντίστασης.(Lebanese National Resistance Front).
    Χαιρετίζω όλη την οικογένεια μου και τους συγγενείς μου και τους ζητώ να συνεχίσουν στο δρόμο αυτό της θυσίας μέχρι να ελευθερώσουν όλη τη Γη μας και το Λαό μας.
     Για τη μητέρα μου, συγχώρεσε με, και να ζητήσεις από τον Θεό να έχει έλεος για μένα. Είσαι αυτή που μου έμαθε να αγαπώ και να θυσιάζομαι, και τώρα είμαι εδώ. Αγαπώ τη χώρα μου και θα θυσιάσω τη ζωή μου για το λαό του Νότιου Λιβάνου και για τη γη μου.
    Για τον πατέρα μου, έχω αφήσει μια γραπτή επιστολή. Ελπίζω να μην είναι λυπημένος και να μην με θρηνήσει ποτέ, αλλά αντίθετα να τραγουδά και να χορεύει. Σου λέω και πάλι ο πατέρα, να μην με θρηνήσεις αλλά να κάνεις για μένα μια γαμήλια τελετή και να χορέψεις πατέρα, γιατί το αίμα μου θα ξεπλύνει τη σιωνιστική βρωμιά από τη γη του Νότιου Λιβάνου.
    Αυτό είναι το μόνο που ζητώ από εσάς.
    sibilla-gr

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

    ΔΙΑΦΟΡΑ

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    Από το Blogger.

    ΣΕΝΑΡΙΑ