• ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Δευτέρα 10 Απριλίου 2017

    Υπάρχει άραγε κάποια αλλαγή της κυβέρνησης που να μην εξυπηρετεί τις πολιτικές της Νέας Τάξης;

    Η κυβέρνηση επιχειρεί μέσω του Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), την παραχάραξη της εθνικής Ιστορίας. Είναι έτοιμη να διαγράψει ιστορικά γεγονότα όπως της Επανάστασης του 1821 και να τα αντικαταστήσει με το μεταναστευτικό, τον ψυχρό πόλεμο, την πτώση των κομμουνιστικών καθεστώτων, τους βομβαρδισμούς της Γιουγκοσλαβίας και την εισβολή στο Ιράκ…
    Το ΙΕΠ, το οποίο ως γνωστών ουδέποτε αρνήθηκε ότι διοικείται από μασόνους μετά από σχετική καταγγελία του π. Γεώργιου Μεταλληνού (διαβάστεΕΔΩ σχετικά),  μεταλλάσσει το μάθημα της Ιστορίας από την Γ’ Δημοτικού έως και την Γ’ Λυκείου. Αλλοιώνει τη ροή της διδασκαλίας και προτάσσει τη συσχέτιση της εθνικής με την παγκόσμια ιστορία, προωθεί δηλαδή απροκάλυπτα την παγκοσμιοποίηση στα ελληνικά σχολεία!
    Το πόρισμα του ΙΕΠ ‘καταδικάζει’ και απορρίπτει τις επαναλήψεις των ιστορικών κύκλων που αναφέρονται στην αρχαία Ελλάδα και όχι μόνο. Ο εμφανής λόγος βέβαια είναι ότι η επανάληψη βοηθά στο να γίνουν κτήμα οι ιστορικές γνώσεις, πράγμα που δεν εξυπηρετεί την προωθούμενη πολιτική αποχαύνωσης των παιδιών μας. Παράλληλα, απορρίπτονται στρατιωτικά ιστορικά γεγονότα που ασφαλώς διεγείρουν το αίσθημα της φιλοπατρίας και τα αντικαθιστά με ‘κοινωνικά’ όπως το προσφυγικό.
    Η μεγαλύτερη αλλαγή παρατηρείται στη Δ’ τάξη. Ενώ μέχρι σήμερα οι μαθητές διδάσκονται από την αρχαία ελληνική Ιστορία, άνοδο της Ρώμης, Γεωμετρική Εποχή, Περσικούς Πολέμους, τον Χρυσό Αιώνα του Περικλή, τον Μέγα Αλέξανδρο, όλα τα παραπάνω βάσει της πρότασης του ΙΕΠ θα απουσιάζουν πλήρως από αυτήν την τάξη. Προτείνεται η αντικατάστασή τους από την η διδασκαλία της οικογενειακής-προφορικής-τοπικής ιστορίας που συνδέεται με το άμεσο οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον των μαθητών. Δηλαδή τοπικές παραδόσεις αμφιβόλου προελεύσεως που δεν διευκρινίζονται σκοπίμως. Η ροή της διδασκαλίας των ιστορικών γεγονότων επανέρχεται στην Ε’ τάξη, όπου θα διδάσκεται η προϊστορία μέχρι και την Τουρκοκρατία.
    Προτείνεται επίσης να αλλοιωθούν τα στρατιωτικά γεγονότα της Επανάστασης του 1821 στη διδασκαλία της ΣΤ’ Δημοτικού. Ανταυτού να διδάσκονται οι μαθητές την ιστορία από τον 15ο αιώνα έως και τη σύγχρονη εποχή, με έμφαση ασφαλώς την περίοδο προ και μετά του διαφωτισμού. Η ελληνική επανάσταση θα αντικατασταθεί από τη διδασκαλία των κοινωνικών χαρακτηριστικών της τότε ελληνικής κοινωνίας, όπως τον υποτιθέμενο ‘εκσυγχρονισμό’ και την ‘εκβιομηχάνιση’ των υπόδουλων Ελλήνων οι οποίοι ούτε τις βασικές ανάγκες διαβίωσης δεν ήταν σε θέση να καλύψουν.
    Έως και σήμερα στην Α’ Λυκείου διδάσκεται η Ιστορία του Αρχαίου Κόσμου. Το ΙΕΠ προτείνει να διδαχθεί η σύγχρονη ιστορία από την περίοδο του 1880 (δηλαδή 60 χρόνια μετά την ελληνική επανάσταση!) μέχρι και σήμερα. Επίσης προτείνει τη διδασκαλία από την εδραίωση του καπιταλισμού και τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο έως και τον πόλεμο στη Γιουγκοσλαβία, στο Ιράκ και Αφγανιστάν αλλά και την ισλαμική τρομοκρατία!
    Με την αιτιολογία ότι ακόμα γίνεται συζήτηση στη Βουλή για τις αλλαγές στο Λύκειο, το ΙΕΠ δεν δίνει λεπτομέρειες για τη διδασκαλία της Ιστορίας στη Β’ και Γ’ Λυκείου. Επίσης αναφέρει γενικόλογα ότι στη Γ’ Λυκείου, το μάθημα θα μπορούσε να επικεντρωθεί μόνο στον 20ο αιώνα, με στόχο την εμβάθυνση σε συγκεκριμένα φαινόμενα και εξελίξεις που είναι σημαντικά για την κατανόηση των αλλαγών που συνέβησαν σε αυτόν τον αιώνα και σε μεγάλο βαθμό διαμόρφωσαν τον κόσμο στον οποίο ζούμε…
    Συμπερασματικά η κυβέρνηση αποκρύπτει την  συνέχεια της ιστορίας μας, ισοπεδώνει την ελληνική επανάσταση και προωθεί την μετάλλαξή της ώστε να θεωρηθεί ως επακόλουθο της παγκόσμιας ιστορίας, ενώ δίνει βάρος σε γεγονότα όπως το μεταναστευτικό, πόλεμος Ιράκ, πτώση Κομμουνιστικών καθεστώτων και τα παρόμοια. Αποκοιμίζει το αίσθημα της φιλοπατρίας και προσπαθεί να κάνει τα παιδιά μας να νιώθουν ως ‘παγκόσμιοι πολίτες’ και όχι ως συνεχιστές της μακραίωνης ελληνορθόδοξης παράδοσής μας! Υπάρχει άραγε κάποια αλλαγή της κυβέρνησης που να μην εξυπηρετεί τις πολιτικές της Νέας Τάξης και της Παγκοσμιοποίησης;
    άρθρο από τον Κ.Ι.Κ.
    για την Σύναξη Νέων Παλαιοχωρίου, βασισμένο σε πηγή

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

    ΔΙΑΦΟΡΑ

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    Από το Blogger.

    ΣΕΝΑΡΙΑ