Στην Ελλάδα (και σε όλον τον κόσμο) δεκάδες χιλιάδες πολίτες αγωνιούν για τα λεγόμενα «κόκκινα» δάνεια, τα οποία εφόσον δεν ρυθμίζονται, τότε οι τράπεζες προχωρούν σε κατασχέσεις κινητής και ακίνητης περιουσίας (ακόμα και εσώρουχα), σύμφωνα με τις νέες αποφάσεις που μάθαμε πρόσφατα.
Οι τράπεζες της ΕΕ έχουν συγκεντρώσει μη εξυπηρετούμενα δάνεια ύψους 920 δις ευρώ, παρατηρεί η οικονομική εφημερίδα.
Κάποιοι τραπεζίτες προσπαθούν να καθυστερήσουν καταστάσεις και να βρεθεί μια λύση για τους συνανθρώπους τους, ώστε να μην χάσουν τα πάντα.
Αυτό ενοχλεί την Νέα Τάξη, η οποία αφού μέσω των τραπεζών έδωσε πρώτα τα δάνεια, τώρα τα ζητάει πίσω με τόκο και μάλιστα σε είδος.
Ως εκ τούτου, η τεχνητή νοημοσύνη, χωρίς συναισθηματισμούς και ενδοιασμούς, θα είναι ο κύριος τρόπος με τον οποίο οι τράπεζες θα αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, σύμφωνα με report της εταιρείας συμβούλων Accenture.
Στο πλαίσιο της έρευνας ερωτήθηκαν 600 τραπεζίτες και άλλοι ειδικοί- πολλοί από τους οποίους εξέφρασαν την (παράδοξη) άποψη πως η τεχνητή νοημοσύνη θα βοηθούσε τις τράπεζες να παρέχουν μια πιο… «ανθρώπινη» εμπειρία πελάτη (customer experience).
Τι σημαίνει αυτό; Οι πολίτες που χρωστούν δεν θα έρχονται πλέον σε επαφή με ανθρώπους διευθυντές και υπαλλήλους της εκάστοτε τράπεζας, αλλά με ρομπότ-υπολογιστές, οι οποίοι αδίστακτα θα προχωρούν σε κατασχέσεις, δίχως το παραμικρό ίχνος ανθρωπιάς, καθώς δεν θα είναι άνθρωποι.
Όπως σημειώνει το BBC, τράπεζες όπως η Royal Bank of Scotland (RBS) ήδη έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο chatbots για να απαντούν σε ερωτήματα πελατών ή και αγωνίες όσων χρωστούν.
Θα δίνεται μια ημερομηνία, άντε και άλλη μία και εν τέλει η Τράπεζα θα προχωρά στο «διά ταύτα».
«Το μεγάλο παράδοξο εδώ είναι ότι οι άνθρωποι νομίζουν πως η τεχνολογία θα κάνει τις τράπεζες να γίνουν όλο και πιο αυτοματοποιημένες και με λιγότερο προσωπικό χαρακτήρα, αλλά αυτό που βλέπουμε να έρχεται εδώ είναι η άποψη πως η τεχνολογία στην πραγματικότητα θα βοηθήσει τις τραπεζικές υπηρεσίες να γίνουν πολύ πιο εξατομικευμένες» αναφέρει ο Άλαν Μακιντάιρ, επικεφαλής του σχετικού τμήματος της Accenture, προκειμένου να «χρυσώσει» το χάπι της ψυχρής αντιμετώπισης των πραγμάτων.
«Θα δώσει στους ανθρώπους την εντύπωση πως η τράπεζα τους ξέρει πολύ καλύτερα, και από πολλές απόψεις θα φέρει πίσω στις τραπεζικές υπηρεσίες την αίσθηση που είχαν οι πελάτες όταν η αλληλεπίδραση με ανθρώπους ήταν μεγαλύτερη», συμπληρώνει.
Η Accenture ήδη συνεργάζεται με βρετανικές τράπεζες με σκοπό την παροχή σε πελάτες της δυνατότητας αλληλεπίδρασης με τις τράπεζές τους, μέσω του «έξυπνου» ηχείου της Amazon, Alexa. Σύμφωνα με τον Μακιντάιρ, οι τράπεζες θα μπορούσαν να χρησιμοποιούν τέτοια συστήματα για συζητήσεις με τους πελάτες οι οποίες θα αντικαθιστούσαν το συμβατικό συμπλήρωμα φορμών. «Αντί να καθίσουν και να συνδεθούν σε μια ιστοσελίδα, οι άνθρωποι θέλουν να αλληλεπιδρούν με φυσικό τρόπο» υπογραμμίζει ο ίδιος.
Το «τυρί» η ευκολία, την φάκα σας την εξηγήσαμε παραπάνω. Πράγματι τα γεγονότα τρέχουν…
Στα παρακάτω βίντεο δεν θα δείτε μόνο τους «ειδικούς» να προσπαθήσουν να πείσουν ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα είναι δήθεν ακίνδυνη για τους ανθρώπους αλλά ότι επεκτείνεται ακόμα και στην γεωργία, όπου θα αντικαταστήσει τους αγρότες, τουλάχιστον στον τομέα των αποφάσεων. Η τεχνητή νοημοσύνη θα σχεδιάζει ακόμα και παιχνίδια για τα παιδιά…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.