Στη γειτονική χώρα καταφεύγουν ολοένα και περισσότεροι ιδιοκτήτες Ι.Χ. αυτοκινήτων, προκειμένου να προμηθευτούν πινακίδες κυκλοφορίας, διατηρώντας την ιδιοκτησία του οχήματος, αποφεύγοντας έτσι τα τέλη κυκλοφορίας και τις φορολογικές επιβαρύνσεις, καθώς και τα ακριβά ασφάλιστρα.
Με την έκτακτη εισφορά, όπως την ονομάζει η κυβέρνηση, για Ι.Χ. άνω των 2.000 κ.εκ. και τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας, αποδεικνύεται για ακόμα μία φορά πως το αυτοκίνητο από μέσο πρώτη ανάγκης έχει μετατραπεί σε είδος πολυτελείας, ανεξαρτήτως της αξίας του.
Η κρίση που έχει χτυπήσει την πόρτα της χώρας μας έχει προκαλέσει πονοκέφαλο στους επικεφαλής του Υπουργείου Οικονομικών, που θεωρούν ότι με μία τέτοια κίνηση θα συγκεντρώσουν σημαντικά ποσά στα ταμεία του κράτους.
Στην πράξη, όμως, κάτι τέτοιο μάλλον δεν θα… γίνει, αφού το ελληνικό δαιμόνιο ετοιμάζεται να κάνει το... θαύμα του. Άλλωστε, όπως δηλώνουν πολλοί από τους ιδιοκτήτες, άλλα ποσά πλήρωναν και ήξεραν ότι θα πληρώσουν πριν από δύο χρόνια, όταν και αγόρασαν τα αυτοκίνητά τους, και άλλα καλούνται να πληρώσουν τώρα, με τα επιπλέον χρήματα να ξεπερνούν το 400% του αρχικού ποσού.
Πινακίδες και μηνύσεις…
Πολλοί από τους ιδιοκτήτες ετοιμάζουν να καταθέσουν μαζικά τις πινακίδες των οχημάτων τους, κάτι που, όπως υποστηρίζουν, υπάρχει η δυνατότητα να κάνουν πράξη, καθώς κάθε οικογένεια έχει πλέον 2 και 3 αυτοκίνητα.
Άλλοι πάλι σκοπεύουν να προσφύγουν στα ευρωπαϊκά δικαστήρια, για να βρουν το δίκιο τους, αφού δεν μπορούν να το κάνουν στην Ελλάδα, όπου δεν υπάρχει κανένα πλαίσιο και όλα γίνονται ανεξέλεγκτα.
Τέλος, υπάρχει και τρίτη λύση, που ήδη έχει ξεκινήσει να εφαρμόζεται, κυρίως σε όσους διαμένουν στη Βόρεια Ελλάδα. Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε ηzougla.gr και αποκάλυψε το Zougla Radio, εκατοντάδες, προς το παρόν, Έλληνες πολίτες δημιουργούν τη δική τους εταιρεία στη γειτονική χώρα, με σκοπό να μειώσουν τα έξοδα που προκύπτουν από τη χρήση του αυτοκινήτου.
Η Βουλγαρία στο παιχνίδι…
Συγκεκριμένα, με τη βοήθεια ειδικών γραφείων, έρχονται σε επαφή με ανθρώπους που γνωρίζουν το φορολογικό καθεστώς της Βουλγαρίας και με απολύτως νόμιμο, όπως λένε, τρόπο, δίνουν τη δυνατότητα σε όσους ενδιαφέρονται να κυκλοφορούν με αυτοκίνητα που φέρουν βουλγαρικές πινακίδες. Στην πράξη αυτό σημαίνει μείωση του κόστους ετήσιων εξόδων (τέλη κυκλοφορίας και ασφάλεια) που φτάνει και στο 1/3 από αυτά που θα πλήρωνε κάποιος στην Ελλάδα με το σημερινό καθεστώς. Πολύ απλά, οι εταιρείες αυτές εκδίδουν χαρτιά στον ενδιαφερόμενο πελάτη, του δημιουργούν μία ανενεργή εταιρεία ή τον εμφανίζουν ότι πληρώνει κάποιο ενοίκιο στη Βουλγαρία και προχωρούν την όλη διαδικασία. Από εκεί και πέρα, είναι υποχρεωτικό το άνοιγμα τραπεζικού λογαριασμού (ακόμα και το κατατεθέν ποσό να είναι της τάξεως των 200 ευρώ) και να έχει ο ενδιαφερόμενος ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.
Η... παγίδα
Για να γίνει πράξη όλο αυτό, πρέπει το αυτοκίνητο να ταξιδέψει στη Βουλγαρία. Ωστόσο, υπάρχει το πρόβλημα πώς ένα αυτοκίνητο με ελληνικές πινακίδες που αλλάζει σε βουλγαρικές, μπορεί να επιστρέψει έπειτα από χρόνια στην Ελλάδα και πάλι με ελληνικές, εάν και εφόσον πληρώσει τους δασμούς. Η λύση δεν είναι και η καλύτερη, οπότε έρχεται άλλη πρόταση από τη… Γερμανία ή και τη Βουλγαρία, όπου ο Έλληνας μπορεί να αποκτήσει ένα αυτοκίνητο και με τον τίτλο ιδιοκτησίας να βγάλει βουλγαρικές πινακίδες.
Σε κάθε περίπτωση, το κράτος θα χάσει τεράστια ποσά, ενώ θα εξέλθουν τεράστια ποσά εκτός συνόρων.
Διαβάστε τι λέει σχετική αγγελία που μπορεί ο καθένας να βρει στο Διαδίκτυο
«Εάν τα έξοδα του αυτοκινήτου σας (τέλη κυκλοφορίας, κ.τ.λ.) σας έχουν εξαναγκάσει να θέσετε το αυτοκίνητο προς πώληση ή να παραδώσετε τις πινακίδες του, έχουμε την πλέον οικονομικότερη λύση για να μην το αποχωριστείτε! Σας προτείνουμε να σας μετατρέψουμε το αυτοκίνητό σας με βουλγαρικές πινακίδες είναι άκρως νομιμότατο, δοκιμασμένο, δεν υπάρχει κίνδυνος κατάσχεσης από τις ελληνικές αρχές, διότι σας εξασφαλίζουμε βουλγαρική άδεια παραμονής, όπου σας δίνει επιπλέον δικαίωμα να αγοράσετε αυτοκίνητα από την Ε.Ε. Τα έξοδα είναι τα εξής:
1ος χρόνος1001-2500 κ.εκ. = 1.000 €
2501-3150 κ.εκ. = 1.100 €
3151 κ άνω κ.εκ. = 1.200 €
2,3,4ος... χρόνος
1001-2500 κ.εκ.= 400 €
2501-3150 κ.εκ. = 500 €
3151 κ άνω κ.εκ. = 550 €
Παρόμοιες διαφημίσεις μπορεί ο καθένας να βρει στο Διαδίκτυο
Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται όλα τα απαιτούμενα έξοδα-χρεώσεις: (άδεια παραμονής, άδεια κυκλοφορίας, τέλη ταξινόμησης, τραπεζικά έξοδα, ασφάλεια τύπου αστική ευθύνη + πράσινη κάρτα, τακτικός μηχανικός έλεγχος ΚΤΕΟ, τέλη κυκλοφορίας, οικολογικός φόρος, συμβολαιογραφικά).
Δεν υπάρχει κίνδυνος απατεωνιάς, είναι δοκιμασμένο από Έλληνες πολίτες πελάτες μας ιδιοκτήτες πολυτελών αυτοκινήτων, δεν πληρώνετε προκαταβολικά, πληρώνετε πάντα στην ώρα διαδικασίας, όλα γίνονται με την παρουσία σας!».
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.