Το ολοκαίνουργιο Ypsilon αποκαλύπτεται με την Lancia να γιορτάζει παράλληλα τα 25χρονα γενέθλια του μοντέλου τους, με πάνω από τις 1,5 εκ. πωλήσεις στην Ευρώπη!
Το νέο Ypsilon θα είναι 5θυρο, με τις πρώτες πληροφορίες να λένε πως δεν θα υπάρξει τρίθυρη έκδοση. Αλλωστε όποιος επιθυμεί τρίθυρο μικρό, μπορεί να πάρει και την Alfa MiTo. Βέβαια με τους Ιταλούς αυτοκινητάδες ποτέ δεν ξέρεις…
Σχεδιαστικά το νέο μικρό είναι εντυπωσιακό. Ετσι απλά. Το οπίσθιο μέρος θυμίζει την υπάρχουσα Delta, ενώ το εμπρόσθιο αποκαλύπτει την επόμενη Delta…
Ουσιαστικά το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου δείχνει το πώς θα κινηθούν σχεδιαστικά οι Ιταλοί στα επόμενα μοντέλα τους.
Το μήκος του είναι κάτω από τα τέσσερα μέτρα (3,84 m), το πλάτος του στα 1,67 m και το ύψος 1,51 m.
Σε ότι αφορά τους κινητήρες, αρχικά το νέο Ypsilon θα διαθέτει δύο βενζίνης: τον 8βάλβιδο, των 1,2 λίτρων απόδοσης 69 ίππων, αλλά και τον TwinAir των 0,9 λίτρων, απόδοσης 85 ίππους. Ο πετρελαιοκινητήρας θα είναι ο Multijet II, των 1,3 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 95 ίππους.
Το νέο Ypsilon αναμένεται στους Ευρωπαϊκούς δρόμους τον Ιούνιο...
ΠΗΓΗ: protothema.gr
Το νέο Ypsilon θα είναι 5θυρο, με τις πρώτες πληροφορίες να λένε πως δεν θα υπάρξει τρίθυρη έκδοση. Αλλωστε όποιος επιθυμεί τρίθυρο μικρό, μπορεί να πάρει και την Alfa MiTo. Βέβαια με τους Ιταλούς αυτοκινητάδες ποτέ δεν ξέρεις…
Σχεδιαστικά το νέο μικρό είναι εντυπωσιακό. Ετσι απλά. Το οπίσθιο μέρος θυμίζει την υπάρχουσα Delta, ενώ το εμπρόσθιο αποκαλύπτει την επόμενη Delta…
Ουσιαστικά το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου δείχνει το πώς θα κινηθούν σχεδιαστικά οι Ιταλοί στα επόμενα μοντέλα τους.
Το μήκος του είναι κάτω από τα τέσσερα μέτρα (3,84 m), το πλάτος του στα 1,67 m και το ύψος 1,51 m.
Σε ότι αφορά τους κινητήρες, αρχικά το νέο Ypsilon θα διαθέτει δύο βενζίνης: τον 8βάλβιδο, των 1,2 λίτρων απόδοσης 69 ίππων, αλλά και τον TwinAir των 0,9 λίτρων, απόδοσης 85 ίππους. Ο πετρελαιοκινητήρας θα είναι ο Multijet II, των 1,3 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 95 ίππους.
Το νέο Ypsilon αναμένεται στους Ευρωπαϊκούς δρόμους τον Ιούνιο...
ΠΗΓΗ: protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.