Άνοιξε η Αθηνών – Λαμίας: Συνεχίζεται η μάχη με τις φλόγες στο Ακραίφνιο –
«Δεν κινδυνεύει το χωριό» λέει ο δήμαρχος Ορχομενού
-
Άνοιξε η Αθηνών – Λαμίας: Συνεχίζεται η μάχη με τις φλόγες στο Ακραίφνιο…
The post Άνοιξε η Αθηνών – Λαμίας: Συνεχίζεται η μάχη με τις φλόγες στο
Ακραί...
Πριν από 3 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.