• ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2015

    Ο πιλότος του F-16 που έκανε μαγικά στην παρέλαση της Θεσσαλονίκης: Χειρισμοί ακριβείας και εντυπωσιακοί ελιγμοί [εικόνες & βίντεο]

    Την παράσταση στους εορτασμούς της 28ης Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη έκλεψε ο σμηναγός (Ι) Λουκάς Θεοχαρόπουλος και η επίδειξη στους αιθέρες με το F-16 της Πολεμικής Αεροπορίας.
    Με χειρισμούς ακριβείας και επικίνδυνους ελιγμούς, σαν κι αυτούς που κάνουν οι πιλότοι σε αερομαχίες στο Αιγαίο όταν καλούνται να αναχαιτίσουν τουρκικά αεροσκάφη που παραβιάζουν τον εναέριο χώρο, προκάλεσε τον θαυμασμό όλων.
    Ποιοι είναι οι πιλότοι της ομάδας «ΖΕΥΣ»
    Σμηναγός (Ι) Σωτήριος Στράλης
    ​O Σμηναγός (Ι) Σωτήριος Στράλης είναι Ιπτάμενος Επίδειξης της Ομάδας Αεροπορικών Επιδείξεων Μεμονωμένου Αεροσκάφους F-16 "ΖΕΥΣ".
    Εισήχθη στη Σχολή Ικάρων το 1997. Το 2002, τοποθετήθηκε στην 116ΠΜ/336 Μοίρα σε αεροσκάφη Α-7Η Corsair ΙΙ ενώ το 2004 τοποθετήθηκε στην 115ΠΜ/ΣΜΕΤ σε αεροσκάφη F-16 Block52+. Από το 2005 υπηρετεί στην 340 Μοίρα. Έχει περισσότερες από 1700 ώρες πτήσης, από τις οποίες οι 1300 είναι σε αεροσκάφη F-16.
    Σμηναγός (Ι) Λουκάς Θεοχαρόπουλος
    Ο Σμηναγός (Ι) Λουκάς Θεοχαρόπουλος, οποίος εκτέλεσε και τους ελιγμούς στην επίδειξη στη Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο των εορτασμώς της 28ης Οκτωβρίου, είναι Ιπτάμενος Επίδειξης της Ομάδας Αεροπορικών Επιδείξεων Μεμονωμένου Αεροσκάφους F-16 "ΖΕΥΣ".
    Εισήχθη στη Σχολή Ικάρων το 1998. Το 2004, τοποθετήθηκε στην 116ΠΜ/335 Μοίρα σε αεροσκάφη Α-7Ε Corsair ΙΙ ενώ το 2007 τοποθετήθηκε στην 115ΠΜ/ΣΜΕΤ σε αεροσκάφη F-16 Block52+. Από το 2008 υπηρετεί στην 343 Μοίρα. Έχει περισσότερες από 1500 ώρες πτήσης, από τις οποίες οι 1100 είναι σε αεροσκάφη F-16.
    Κατά τη διάρκεια των ελιγμών είπε ο χειριστής «Καλημέρα Θεσσαλονίκη! Το ΌΧΙ συμβολίζει την ενότητα και την αποφασιστικότητα των Ελλήνων. Ενωμένοι, δυνατοί και περήφανοι ακολουθώντας τα χνάρια των προγόνων μας ας ατενίσουμε το μέλλον με αισιοδοξία. Χρόνια Πολλά Ελλάδα».

    Το βίντεο με τους εντυπωσιακούς ελιγμούς στον ουρανό της Θεσσαλονίκης 


    «ΖΕΥΣ»: Η Ομάδα Αεροπορικών Επιδείξεων της ΠΑ
    H Ομάδα Αεροπορικών Επιδείξεων Μεμονωμένου Αεροσκάφους F-16 "Ζευς" (F-16 Demo Team), όπως γράφει και το haf.gr αποτελεί ένα φιλόδοξο πρόγραμμα εκτέλεσης αεροπορικών επιδείξεων, που σκοπό έχει να διαδώσει την καλλιέργεια της αεροπορικής ιδέας και την τόνωση του ηθικού τόσο των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων όσο και της Ελληνικής κοινωνίας ενώ παράλληλα προβάλλει την μαχητική ικανότητα και το γενικότερο έργο της Πολεμικής Αεροπορίας. 
    Το αεροσκάφος που χρησιμοποιείται για την εκτέλεση των αεροπορικών επιδείξεων είναι τύπου F-16C Block 52+.
    Ελιγμοί Επίδειξης
    Το αεροσκάφος F-16 της Ομάδας Αεροπορικών Επιδείξεων έχει τη δυνατότητα, ανάλογα με τις επικρατούσες καιρικές συνθήκες και το ύψος βάσης των νεφών που υπάρχουν στην περιοχή επίδειξης, να εκτελέσει τρία προγράμματα ακροβατικών ελιγμών: Ένα Υψηλό (High), ένα Μεσαίο (Low) και ένα Χαμηλό (Flat). Πιο συγκεκριμένα:
    • Υψηλή Επίδειξη (High Show): Ελάχιστο ύψος βάσης νεφών 7000 πόδια πάνω από το έδαφος (AGL), οριζόντια ορατότητα 5 χιλιόμετρα.
    • Μεσαία Επίδειξη (Low Show): Ελάχιστο ύψος βάσης νεφών 2500 πόδια πάνω από το έδαφος (AGL), οριζόντια ορατότητα 5 χιλιόμετρα.
    • Χαμηλή Επίδειξη (Flat Show): Ελάχιστο ύψος βάσης νεφών 1500 πόδια πάνω από το έδαφος (AGL) και οριζόντια ορατότητα 5 χιλιόμετρα.
    Για την εκτέλεση του προγράμματος επίδειξης το αεροσκάφος πετά χωρίς εξωτερικά φορτία (καθαρή διαμόρφωση) ή μπορεί να φέρει τις Σύμμορφες Δεξαμενές Καυσίμου (Conformal Fuel Tanks-CFT's). Το Ελληνικό F-16 είναι το μοναδικό αεροσκάφος επιδείξεων στον κόσμο που εκτελεί το πρόγραμμα επίδειξης με διαμόρφωση CFT.
    Η μέγιστη ταχύτητα κατά τη διάρκεια της επίδειξης είναι 0.94 Mach, ενώ τα G κυμαίνονται από +9,5 έως -3. Κάθε πτήση επίδειξης πληρεί όλα τα διεθνή Πρότυπα Ασφάλειας Πτήσεων που ορίζονται από το ΝΑΤΟ, τον ICAO, τον JAA και την FAA.


    Πηγή: iefimerida.gr

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

    ΔΙΑΦΟΡΑ

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    Από το Blogger.

    ΣΕΝΑΡΙΑ