• ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

    4 Ελληνικά τραγούδια που σε κάνουν να δακρύζεις.

    Δεν θέλει και πολύ για να αρχίσουμε τα δάκρυα με την κατάντια τη σημερινή.
    Άκουσα την θεία μου να κλαίει στο τηλέφωνο όταν μου έλεγε τρομαγμένη ''Μου ήρθε 230 ευρώ ΔΕΗ παιδάκι μου ,τι θα κάνω,πως θα τα πληρώσω ..?''
    Πόσο μάλλον όταν πάρει το αυτί μας κάποιο από τα παρακάτω τραγούδια



    Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΟΛΗ - ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ

    Αντώνης Καλογιάννης ~ Άνοιξε το παράθυρο

    Με αεροπλάνα και βαπόρια -Mπέλου-Σαββόπουλος

    Ο Εθνικός ύμνος



    englishgreece

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

    ΔΙΑΦΟΡΑ

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    Από το Blogger.

    ΣΕΝΑΡΙΑ