Αναμφισβήτητα όμως, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει τίποτα να φοβάται κάποιος που βρίσκεται σε ένα αεροπλάνο εν πτήσει....
1. Το να είστε στο έδαφος δεν συνεπάγεται απαραίτητα, ασφάλεια
Ένα από τα πλέον θανατηφόρα ατυχήματα στην ιστορία των αεροπλάνων, συνέβη πριν από την απογείωση. Ένας θανατηφόρος συνδυασμός ομίχλης και μικτών ραδιοσημάτων από το θάλαμο διακυβέρνησης, προκάλεσε τη μετωπική σύγκρουση δύο αεροπλάνων, που μετέφεραν πάνω από 600 επιβάτες στην Τενερίφη. Τότε, πάνω από 500 άτομα έχασαν τη ζωή τους.
2. Μικρόβια
Τα καθίσματα, το τραπεζάκι, η τσέπη του καθίσματος, ακόμη και το βιβλιαράκι με τους κανόνες ασφαλείας, όλα καλύπτονται με μικρόβια! Τα αεροπλάνα εξυπηρετούν καθημερινά τόσο πολύ κόσμο, αλλά αυτά τα δύσκολα σημεία λαμβάνουν λιγότερο λεπτομερή καθαρισμό απ΄ όσο θα έπρεπε.
3. Τεχνικά, οι πιλότοι δεν χρειάζονται
Η τεχνολογία των αεροπλάνων είναι τόσο προηγμένη, ώστε τα αεροπλάνα θα μπορούσαν κυριολεκτικά να πετάνε μόνα τους. Ακόμα κι αν ένας υπολογιστής θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια πολύ πιο ήπια και ακριβή προσγείωση. Σίγουρα οι αεροπορικές εταιρείες εξακολουθούν να επιτρέπουν στους πιλότους να έχουν τον έλεγχο για πολλούς λόγους. Πραγματικά, όμως, δεν γνωρίζουμε τι είναι πιο επικίνδυνο... να είμαστε στα χέρια ενός ανθρώπου ή στα χέρια ενός υπολογιστή που κάνει τα πάντα τέλεια... Η πρόσφατη τραγωδία της Germanwings νομίζουμε ότι δίνει την απάντηση...
4. Αιφνίδια Αποσυμπίεση
Η ξαφνική αποσυμπίεση μπορεί να προκληθεί στο τρομακτικό και μάλλον απίθανο σενάριο του ανοίγματος της πόρτας. Αν κάποιος βρίσκεται κοντά σ' αυτήν θα εκτοξευθεί στους αιθέρες, ενώ αυτομάτως θα πέσει δραματικά όχι μόνο το επίπεδο οξυγόνου της καμπίνας, αλλά και η θερμοκρασία της. Σε μια τέτοια περίπτωση αυτομάτως πρέπει να ανοιχθούν οι μάσκες οξυγόνου, ώστε να μην προκληθεί υποξία στους επιβάτες. Μάλιστα, πρέπει να περιέχουν αρκετό οξυγόνο για να διαρκέσουν αρκετά λεπτά. Αμέσως, ο πιλότος θα πρέπει να φέρει το αεροσκάφος κάτω από τα 10.000 πόδια.
5. Το μικρό μαύρο κουτί δεν είναι άφθαρτο
Αν το μαύρο κουτί είναι πάντα ο μοναδικός επιζών σε κάθε σοβαρό αεροπορικό δυστύχημα, γιατί τότε, δεν κατασκευάζεται ολόκληρο το αεροπλάνο από αυτό το μαγικό υλικό; Η απάντηση είναι ότι ένα αεροπλάνο από το ίδιο υλικό, δηλαδή τον χάλυβα, θα είναι πολύ βαρύ για να πετάξει.
Το μικρό μαύρο κουτί μπορεί να καταστραφεί από το συντριπτικό βάρος των φτερών του αεροπλάνου ή από την έκρηξη καυσίμων.
6. Τα περιστατικά αναταράξεων αυξάνονται
Είναι επίσημο, δεν υπάρχει χώρος πάνω ή κάτω από τη γη που μπορεί να αποφύγει τις αρνητικές επιπτώσεις της αλλαγής του κλίματος. Οι αυξήσεις του διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα, έχουν προκαλέσει την αύξηση των αναταράξεων. Θα συνεχίσουν να αυξάνονται έως ότου εμείς οι άνθρωποι επιλέξουμε μια ζωή, πιο φιλική προς το περιβάλλον, συμπεριλαμβανομένου του περιορισμού της υπερβολικής χρήσης των ορυκτών καυσίμων, όπως τα καύσιμα για τα αεροπορικά ταξίδια.
7. Οι πιλότοι δεν τρώνε το φαγητό της αεροπορικής εταιρείας
Ενώ οι απλοί επιβάτες συμβιβάζονται με ένα πολύ μέτριο φαγητό, τις περισσότερες φορές, οι πιλότοι απολαμβάνουν το δικό τους ειδικό γεύμα, που φτιάχνεται ειδικά για αυτούς. Βέβαια, ο λόγος είναι πολύ συγκεκριμένος καθώς προσπαθούν να περιορίσουν την πιθανότητα να αρρωστήσουν.
8. Οι μάσκες οξυγόνου διαρκούν μόνο 15 λεπτά
Οι μάσκες οξυγόνου σε ένα αεροπλάνο κατέχουν τόσο οξυγόνο για να διαρκέσει περίπου δεκαπέντε λεπτά, το οποίο είναι αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα για να φτάσει το αεροπλάνο σε αρκετά χαμηλό υψόμετρο που θα υπάρχει αέρας που θα μπορούν οι επιβάτες να αναπνεύσουν. Γιατί οι αεροσυνοδοί δεν το αναφέρουν κατά τη διάρκεια της ομιλίας; Γιατί προφανώς θα προκληθεί πανικός!
9. Μεταχειρισμένα Ακουστικά
Επειδή τα ακουστικά που χρησιμοποιείτε έρχονται σε μια πλαστική σακούλα, δεν σημαίνει ότι δεν έχουν χρησιμοποιηθεί. Τα ακουστικά καθαρίζονται μετά τη χρήση, όμως, η καθαριότητα εξαρτάται αποκλειστικά από την πρόθεση της αεροσυνοδού...
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.