Η Πάτρα είναι η πρώτη Ελληνική πόλη που απόκτησε Τραμ ,το 1902.
Τα εγκαίνια έγιναν από τον Δήμαρχο Δημ.Βότση στις 7 Απριλίου ,Κυριακή των Βαΐων του 1902.
Αρχιμηχανικός των τροχιοδρόμων Πατρών ηταν ο Ιωαν.Διπλαρόπουλος.
Το Τραμ ξεκινούσε από τον Αγ. Διονύσιο ,προς την Αγ. Ανδρέου ,Γούναρη αριστερά ,Αγ.Γεωργίου αριστερά ,Γερμανού δεξιά και έφτανε στα Ταμπάχανα.
Στην διασταύρωση Γούναρη υπήρχε διακλάδωση γραμμής προς τις Ιτιές δια μέσω της Αγ.Ανδρέου ,μπροστά από τον Ι.Ν. και ευθεία μετά για τις Ιτιές (περίπου5 χλμ. ).
Το εργοστάσιο,όπως ονομαζόταν ,ο χώρος επισκευής και συντηρήσεως των τραμ βρισκόταν στην σημερινή περίπου θέση του κτηρίου της ΔΕΗ στην Ακτή Δυμαίων.
Πολλές κάρτες απεικονίζουν το Τραμ και την πορεία του στην πόλη και είναι από τις πιο σπάνιες και αναζητούνται επίμονα από συλλέκτες σε όλο τον κόσμο....δείτε μερικές από αυτές από την συλλογή μου και από την συλλογή του φίλου και συλλέκτη Δημ.Μπέλλα ,επίσης ο συμπολίτης μας συλλέκτης Βασ.Ζαφειρόπουλος έχει εκδώσει ημερολόγιο με το τραμ της Πάτρας το 2007 με εξαιρετικές και σπανιότατες φωτογραφίες.
Τα εγκαίνια έγιναν από τον Δήμαρχο Δημ.Βότση στις 7 Απριλίου ,Κυριακή των Βαΐων του 1902.
Αρχιμηχανικός των τροχιοδρόμων Πατρών ηταν ο Ιωαν.Διπλαρόπουλος.
Το Τραμ ξεκινούσε από τον Αγ. Διονύσιο ,προς την Αγ. Ανδρέου ,Γούναρη αριστερά ,Αγ.Γεωργίου αριστερά ,Γερμανού δεξιά και έφτανε στα Ταμπάχανα.
Στην διασταύρωση Γούναρη υπήρχε διακλάδωση γραμμής προς τις Ιτιές δια μέσω της Αγ.Ανδρέου ,μπροστά από τον Ι.Ν. και ευθεία μετά για τις Ιτιές (περίπου
Πολλές κάρτες απεικονίζουν το Τραμ και την πορεία του στην πόλη και είναι από τις πιο σπάνιες και αναζητούνται επίμονα από συλλέκτες σε όλο τον κόσμο....δείτε μερικές από αυτές από την συλλογή μου και από την συλλογή του φίλου και συλλέκτη Δημ.Μπέλλα ,επίσης ο συμπολίτης μας συλλέκτης Βασ.Ζαφειρόπουλος έχει εκδώσει ημερολόγιο με το τραμ της Πάτρας το 2007 με εξαιρετικές και σπανιότατες φωτογραφίες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.