Ταχύτερο και από κινούμενη σφαίρα!
Στη Κίνα κατασκευάστηκε ένα υπερσύγχρονο και απίστευτα γρήγορο τρένο, το οποίο θα μετακινείται με ταχύτητα άνω των 482 χιλιομέτρων την ώρα, ξεπερνώντας κατά 160 χιλιόμετρα το προηγούμενο ρεκόρ!
Το τρένο, κατασκευασμένο από πλαστικά υλικά, ενισχυμένα με ίνες άνθρακα, έχει σχεδιαστεί για να μοιάζει με ένα αρχαίο κινέζικο σπαθί και θα «συνεισφέρει σημαντικά στην ανάπτυξη των σιδηροδρομικών τεχνολογιών υψηλών ταχυτήτων», σύμφωνα με το ειδικό Σεν Ζιουν.
Νωρίτερα αυτό το έτος, το Κομμουνιστικό καθεστώς της χώρας ανακοίνωσε τη λειτουργία του γρηγορότερο -μέχρι τότε- τρένου, το οποίο καλύπτει την απόσταση 1.326 χιλιομέτρων, μεταξύ Πεκίνου και Σαγκάης, μέσα σε πέντε ώρες –με ταχύτητα 321 χιλιομέτρων την ώρα.
Ωστόσο, τα τρένα στη Κίνα δεν θα τρέχουν με τόσο υψηλές ταχύτητες. Ο πρόεδρος της κατασκευαστικής εταιρίας του νέου τρένου επισημαίνει: «Σκοπός μας είναι πάντα η ασφάλεια των επιβατών».
Η Κίνα είναι η πατρίδα του μεγαλύτερου σιδηροδρομικού δικτύου με τα πιο γρήγορα τρένα, καθώς αυτός ξεπερνάει τις 13.000 χιλιόμετρα και το κόστος του υπολογίζεται στα 80 δισεκατομμύρια ευρώ. Μέχρι το 2015 αναμένεται το μήκος του συρμού να έχει διπλασιαστεί.
Το τρένο, κατασκευασμένο από πλαστικά υλικά, ενισχυμένα με ίνες άνθρακα, έχει σχεδιαστεί για να μοιάζει με ένα αρχαίο κινέζικο σπαθί και θα «συνεισφέρει σημαντικά στην ανάπτυξη των σιδηροδρομικών τεχνολογιών υψηλών ταχυτήτων», σύμφωνα με το ειδικό Σεν Ζιουν.
Νωρίτερα αυτό το έτος, το Κομμουνιστικό καθεστώς της χώρας ανακοίνωσε τη λειτουργία του γρηγορότερο -μέχρι τότε- τρένου, το οποίο καλύπτει την απόσταση 1.326 χιλιομέτρων, μεταξύ Πεκίνου και Σαγκάης, μέσα σε πέντε ώρες –με ταχύτητα 321 χιλιομέτρων την ώρα.
Ωστόσο, τα τρένα στη Κίνα δεν θα τρέχουν με τόσο υψηλές ταχύτητες. Ο πρόεδρος της κατασκευαστικής εταιρίας του νέου τρένου επισημαίνει: «Σκοπός μας είναι πάντα η ασφάλεια των επιβατών».
Η Κίνα είναι η πατρίδα του μεγαλύτερου σιδηροδρομικού δικτύου με τα πιο γρήγορα τρένα, καθώς αυτός ξεπερνάει τις 13.000 χιλιόμετρα και το κόστος του υπολογίζεται στα 80 δισεκατομμύρια ευρώ. Μέχρι το 2015 αναμένεται το μήκος του συρμού να έχει διπλασιαστεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.