• ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Τρίτη 1 Μαρτίου 2016

    Προ των πυλών

    Την ίδια ώρα που συμπατριώτες μου σπεύδουν να παρέχουν
    στους εισβολείς που αποκαλούνται πρόσφυγες κάθε δυνατή βοήθεια
    στα κέντρα που φιλοξενούνται, εγώ βλέπω μια επερχόμενη μάχη.

    Μάχη για την ίδια μου την ζωή.
    Όταν πάψουν να λαμβάνουν τις βοήθειες των αφελών συμπατριωτών μου και πεινάσουν
    καθώς τα σύνορα προς τα σκοπιά και τις λοιπές γείτονες χώρες παραμείνουνε κλειστά,
    καθώς πληθύνουν αρκετά και νιώσουν ισχυροί έτοιμοι να επιβάλουν τη σάρια και το νομό
    του ψευτοθεού τους,τότε τα επιτεθούν.


    Θα επιτεθούν όπου κρίνουν πως υπάρχει πόσιμο νερό τροφή και αίμα χριστιανών.
    Θα αναρωτηθεί κάνεις γιατί να είμαι αντίθετος στη βοήθεια των αφελών,από τη στιγμή που έστω
    παρέχει μια παράταση, προτού χοντρύνει το παιχνίδι σύμφωνα με την άποψη μου.

    Η απάντηση είναι απλή.
    Χωρίς βοήθεια από την αρχή, από κανέναν από εμάς σύμφωνα πάντα με την
    άποψη μου, θα προέβαιναν από νωρίς σε βιαιοπραγίες
    όσο θα ήταν λίγοι ακόμα και ελεγχόμενοι,με αποτέλεσμα
    ακόμα και οι πιο κοιμισμένοι να έβλεπαν τι κάνουνε και να επαναστατούσε πραγματικά
    ένας ολόκληρος λαός μαζικά κατά της κυβέρνησης με απρόβλεπτα μεν,άλλα σίγουρα
    κατά συνθήκες καλύτερα αποτελέσματα,μιας και έχει αποδειχθεί πως όταν ένας ολόκληρος
    λαός ξεσηκωθεί δε σταματιεται ούτε από τον στρατό της χωράς του.

    Τώρα άπλα νιώθω τη φούσκα να φουσκώνει σαν ένα τεράστιο απόστημα
    που είναι σίγουρο ότι κάποια στιγμή θα σκάσει,οδηγώντας την πατρίδα μου
    στο χάος.

    Άλλα δεν υπάρχουν αμαχοι.Σαν λαός φταίμε
    Κάναμε πολλά λάθη τόσο στις ψηφοφορίες μας, επιλέγοντας στις τελευταίες τρεις άθεους,
    όσο και στη γενική αντιμετώπιση του προβλήματος που ανέλυσα παραπάνω.

    Η ροή του χρόνου δε γυρίζει πισω.
    Όσοι από εσάς βλέπετε,προετοιμαστείτε
    κατάλληλα για αυτά που έρχονται.

    Σαν λαός είμαστε ανθεκτικός και
    έχουμε επιβιώσει χιλιάδες χρόνια από μεγάλες δυσκολίες.
    Θα επιβιώσουμε και από μια ακόμα

    Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΑΔΕΡΦΙΑ.
    Andeas K
    Toμέας ενημέρωσης prisonplanet.gr

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

    ΔΙΑΦΟΡΑ

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    Από το Blogger.

    ΣΕΝΑΡΙΑ