Η νέα διαφήμιση της Axe που δείχνει και η ελληνική τηλεόραση, παρουσιάζει μεταξύ των άλλων και έναν νεαρό μαύρο “queer” να χορεύει με ψηλά τακούνια, ενώ και λίγο πιο κάτω υπάρχει μια σκηνή με ομοφυλοφιλικά υπονοούμενα με δύο νεαρούς να κοιτάζονται σε κατάστημα δίσκων.
«Δεν υπάρχει μια στενόμυαλη, μονοδιάστατη ιδέα της αρρενωπότητας», λέει ο Carlo Cavallone, διευθυντής της διαφημιστικής εταιρίας 72andSunny. «Θέλαμε να κάνουμε την διαφήμιση όσο το δυνατόν πιο ‘περιεκτική’. Θέλαμε να δώσουμε στα παιδιά μια αίσθηση εμπιστοσύνης και να τους απελευθερώσουμε από στερεοτυπικές βλακείες για το τι σημαίνει να είσαι άντρας».
«Η αρρενωπότητα σήμερα διέρχεται σεισμικές αλλαγές», δήλωσε ο ανώτερος διευθυντής Matthew McCarthy. «Περισσότερο από ποτέ, οι νεαροί άντρες απορρίπτουν τα άκαμπτα αρσενικά στερεότυπα».
Να φανταστείτε ότι η εταιρία αποφάσισε να αλλάξει κατεύθυνση, καθώς προηγούμενες διαφημίσεις της δέχτηκαν επιθέσεις από ομάδες «πολιτικών δικαιωμάτων» επειδή λέει, προωθούσαν τον «μισογυνισμό» και την «ομοφοβία». Το 2014, κυκλοφόρησε η πρώτη διαφήμιση αποσμητικού χωρίς γυναικεία παρουσία. Το διαφημιστικό της εταιρίας στην Αυστραλία (εκεί λέγεται Lynx) παρουσιάζει δύο άντρες να φιλιούνται.
Όποιος ανατρέξει σε παλιότερες διαφημίσεις της Axe θα καταλάβει την τεράστια αλλαγή «κατεύθυνσης» που έχει συντελεστεί.. Άτιμα «στερεότυπα»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.