• ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

    Agapiti Vodafone. An den mporis ta Ellinika, tote “na fyfete…na pate allou”.


    Λέω να αρχίσω ανένδοτο, ίδιο με αυτόν που έχουμε αρχίσει ορισμένοι συντάκτες ιστολογίων στην Ελλάδα για τηνπροστασία της Ελληνικής γλώσσας, και την αποφυγή της χρήσης των “Greeklish”. Ναι αυτών των “Greeklish” που χρησιμοποιείς στην απαράδεκτη και προσβλητική καμπάνια σου και στο τελευταίο διαφημιστικό της CU Vodafone.
    Και ξέρεις κάτι agapiti Vodafone; Αυτοί οι συντάκτες δέχονται άνω των 250.000 επισκεπτών ημερησίως, πολλούς περισσότερους από αυτούς που θα δουν την διαφήμιση σου. Και όταν προβάλλουν κάτι, δεν το κάνουν απαραίτητα για το κέρδος, όπως στην δική σου περίπτωση.
    Το κάνουν γιατί είναι Έλληνες στην χώρα τους, και θα ήλπιζαν ότι μια ξένη εταιρεία που παράγει κέρδη για σχεδόν 20 έτη σε αυτή τη χώρα, θα σεβόταν έστω την γλώσσα και την ιστορία.
    Γιατί μην ξεχνάμε την πρόσφατη διαφήμιση με την σημαία της “ανεξάρτητης Κρήτης” να είναι
    ακριβώς δίπλα από τον κατά τα άλλα συμπαθή ηθοποιό στο ρόλο του ταξιδιωτικού πράκτορα. Ή μήπως είναι και αυτό τυχαίο γεγονός, όπως και το γεγονός των greeklish; Και εάν ήταν τυχαίο, γιατί “κατέβηκε” και “εξαφανίστηκε” η σημαία τις επόμενες ημέρες από το διαφημιστικό;
    Agapiti Vodafone. Mipos na sou thimiso oti i glossa proelefsis sou perilamvani kata 40% Ellinikes rizes stis leksis sou;
    Γιατί μου φαίνεται ότι εκτός από τον ανένδοτο για τη γλώσσα και για την Ελληνικότητα των επιλογών των “ιθαγενών” σε αυτή τη χώρα, θα αρχίσω και τον ανένδοτο υπενθύμισης τόσων τυχαίων γεγονότων που έχουν συνδεθεί με το όνομα Vodafone και έχουν βγει πάλι στο προσκήνιο.
    Όσοι δεν έχετε δει τη “διαφήμιση” προσβολή της Ελληνικής γλώσσας, δείτε την ΕΔΩ

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

    ΔΙΑΦΟΡΑ

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    Από το Blogger.

    ΣΕΝΑΡΙΑ