«Μειώνουν - Μειώνουν» τα διόδια
Εντός του Μαρτίου θα ολοκληρωθεί η συμφωνία για τη μείωση των διοδίων με τις κοινοπραξίες που κατασκευάζουν τους μεγάλους οδικούς άξονες είπε σήμερα σε ημερίδα για τους αυτοκινητόδρομους ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης.
Παράλληλα προανήγγειλε ότι θα υπάρξει δραστική μείωση των διοδίων στα υπό κατασκευή τμήματα των δρόμων καθώς και διευκολύνσεις με εκπτωτικές κάρτες για τις τοπικές κοινωνίες και τους οδηγούς που κάνουν πολύ συχνές διαδρομές.
Ωστόσο, σύμφωνα με τον Γιάννη Μαγκριώτη, η διαφορά κόστους από τη μείωση των διοδίων θα επιβαρύνει το Ελληνικό Δημόσιο μέσα από τα προβλεπόμενα μελλοντικά έσοδά του από την εκμετάλλευση των αυτοκινητόδρομων.
Ο υφυπουργός Υποδομών υπογράμμισε ότι όσοι αρνούνται να πληρώσουν διόδια, ας βγουν να πουν ποιος άλλος τρόπος υπάρχει για τη χρηματοδότηση των έργων και κατηγόρησε τη ΝΔ ότι στα δύσκολα κρύβεται.
Ο κ. Μαγκριώτης διευκρίνισε σε δηλώσεις του ότι τα οφειλόμενα από ΦΠΑ στις κατασκευαστικές εταιρείες των οδικών αξόνων, ύψους 51 εκατ. ευρώ, έχουν διευθετηθεί και σήμερα θα καταβάλλονταν τα υπόλοιπα 25 εκατ. από αυτά.
Τις τελευταίες ημέρες βρέθηκαν στην Ελλάδα εκπρόσωποι των 43 τραπεζών που χρηματοδοτούν τα έργα προκειμένου να διαπιστώσουν την πορεία υλοποίησής τους. Μεταξύ άλλων, επισκέφθηκαν το τμήμα Μαλιακός - Κλειδί που κατασκευάζει η κοινοπραξία "Αυτοκινητόδρομος Αιγαίο". Οι συγκεκριμένες τράπεζες συμμετέχουν στις διαπραγματεύσεις που γίνονται με το υπουργείο Υποδομών.
Επιπλέον ο κ. Μαγκριώτης ανακοίνωσε ότι μέσα στους επόμενους δύο μήνες θα λειτουργήσουν επτά σταθμοί διοδίων στην Εγνατία Οδό και ο σχετικός διαγωνισμός έχει ήδη προκηρυχθεί.
Σύμφωνα με τον υφυπουργό, το κόστος συντήρησης της Εγνατίας υπολογίζεται σε 60 - 70 εκατομμύρια ευρώ ετησίως και είναι ανάγκη το ποσό αυτό να εξευρεθεί από τα διόδια. Η Εγνατία Οδός, είπε, είναι ένας δρόμος που έχει αλλάξει τα δεδομένα στη βόρειο Ελλάδα και την Ήπειρο, αφού για να φτάσει κάποιος, πριν την κατασκευή της, από την Ηγουμενίτσα στους Κήπους χρειαζόταν να διανύσει 820 χιλιόμετρα κάνοντας 12 ώρες διαδρομή, ενώ ετησίως υπήρχαν 80 - 90 νεκροί. Σήμερα, η διαδρομή καλύπτεται σε 6 ώρες και έχουμε 6 με 8 ατυχήματα τον χρόνο.
ΠΗΓΗ: real.gr
Εντός του Μαρτίου θα ολοκληρωθεί η συμφωνία για τη μείωση των διοδίων με τις κοινοπραξίες που κατασκευάζουν τους μεγάλους οδικούς άξονες είπε σήμερα σε ημερίδα για τους αυτοκινητόδρομους ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης.
Παράλληλα προανήγγειλε ότι θα υπάρξει δραστική μείωση των διοδίων στα υπό κατασκευή τμήματα των δρόμων καθώς και διευκολύνσεις με εκπτωτικές κάρτες για τις τοπικές κοινωνίες και τους οδηγούς που κάνουν πολύ συχνές διαδρομές.
Ωστόσο, σύμφωνα με τον Γιάννη Μαγκριώτη, η διαφορά κόστους από τη μείωση των διοδίων θα επιβαρύνει το Ελληνικό Δημόσιο μέσα από τα προβλεπόμενα μελλοντικά έσοδά του από την εκμετάλλευση των αυτοκινητόδρομων.
Ο υφυπουργός Υποδομών υπογράμμισε ότι όσοι αρνούνται να πληρώσουν διόδια, ας βγουν να πουν ποιος άλλος τρόπος υπάρχει για τη χρηματοδότηση των έργων και κατηγόρησε τη ΝΔ ότι στα δύσκολα κρύβεται.
Ο κ. Μαγκριώτης διευκρίνισε σε δηλώσεις του ότι τα οφειλόμενα από ΦΠΑ στις κατασκευαστικές εταιρείες των οδικών αξόνων, ύψους 51 εκατ. ευρώ, έχουν διευθετηθεί και σήμερα θα καταβάλλονταν τα υπόλοιπα 25 εκατ. από αυτά.
Τις τελευταίες ημέρες βρέθηκαν στην Ελλάδα εκπρόσωποι των 43 τραπεζών που χρηματοδοτούν τα έργα προκειμένου να διαπιστώσουν την πορεία υλοποίησής τους. Μεταξύ άλλων, επισκέφθηκαν το τμήμα Μαλιακός - Κλειδί που κατασκευάζει η κοινοπραξία "Αυτοκινητόδρομος Αιγαίο". Οι συγκεκριμένες τράπεζες συμμετέχουν στις διαπραγματεύσεις που γίνονται με το υπουργείο Υποδομών.
Επιπλέον ο κ. Μαγκριώτης ανακοίνωσε ότι μέσα στους επόμενους δύο μήνες θα λειτουργήσουν επτά σταθμοί διοδίων στην Εγνατία Οδό και ο σχετικός διαγωνισμός έχει ήδη προκηρυχθεί.
Σύμφωνα με τον υφυπουργό, το κόστος συντήρησης της Εγνατίας υπολογίζεται σε 60 - 70 εκατομμύρια ευρώ ετησίως και είναι ανάγκη το ποσό αυτό να εξευρεθεί από τα διόδια. Η Εγνατία Οδός, είπε, είναι ένας δρόμος που έχει αλλάξει τα δεδομένα στη βόρειο Ελλάδα και την Ήπειρο, αφού για να φτάσει κάποιος, πριν την κατασκευή της, από την Ηγουμενίτσα στους Κήπους χρειαζόταν να διανύσει 820 χιλιόμετρα κάνοντας 12 ώρες διαδρομή, ενώ ετησίως υπήρχαν 80 - 90 νεκροί. Σήμερα, η διαδρομή καλύπτεται σε 6 ώρες και έχουμε 6 με 8 ατυχήματα τον χρόνο.
ΠΗΓΗ: real.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.