Το ρεπορτάζ του Newsit αποκαλύπτει πόσο κοστίζει η μετατροπή, πόσος χρόνος χρειάζεται για να γίνει και πόσο κοστίζει το υγραέριο το λίτρο.
Με την τιμή της αμόλυβδης να πλησιάζει τα 2 ευρώ το λίτρο οι οδηγοί ψάχνουν άλλους “εναλλακτικούς” τρόπους για να κινηθούν.
Ένας απ’ αυτούς είναι η υγραεριοκίνηση καθώς το υγραέριο, δείχνει να είναι η απάντηση, στην ακριβή βενζίνη.
Είναι φθηνότερο από την αμόλυβδη καθώς κοστίζει απο 0,76 έως 0,80 ευρώ το λίτρο.
Το Newsit έκανε ρεπορτάζ σε ένα ειδικό συνεργείο τοποθέτησης υγραεριοκίνησης στο Περιστέρι και ο μηχανικός κύριος Κώστας Κάττος μας είπε πως τον τελευταίο καιρό όσοι έχουν τζιπ και ακριβά αυτοκίνητα κάνουν ουρά για να βάλουν υγραέριο στο αυτοκίνητό τους.
Το κόστος για τη μετατροπή είναι 1500 ευρώ στα μικρά αυτοκίνητα και φτάνει τις 2500 ευρώ για τα μεγάλα αυτοκίνητα ενώ η διαδικασία της μετατροπής δε διαρκεί περισσότερο από μια μέρα. Παράλληλα, η συντήρηση του αυτοκινήτου είναι φθηνότερη.
Η υγραεριοκίνηση είναι πολύ πιο φιλική προς το περιβάλλον. Αυτοκίνητο που καίει υγραέριο, εκπέμπει λιγότερο, τουλάχιστον κατά μια μονάδα, διοξείδιο του άνθρακα, απ’ ότι θα εξέπεμπε με βενζίνη.
Σύμφωνα με τους μηχανικούς που κάνουν τη μετατροπή, η υγραεριοκίνηση είναι απολύτως ασφαλής και μάλιστα όπως χαρακτηριστικά λένε είναι ασφαλέστερη ακόμη κι από ένα ντεπόζιτο βενζίνης.
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ
Ένας απ’ αυτούς είναι η υγραεριοκίνηση καθώς το υγραέριο, δείχνει να είναι η απάντηση, στην ακριβή βενζίνη.
Είναι φθηνότερο από την αμόλυβδη καθώς κοστίζει απο 0,76 έως 0,80 ευρώ το λίτρο.
Το Newsit έκανε ρεπορτάζ σε ένα ειδικό συνεργείο τοποθέτησης υγραεριοκίνησης στο Περιστέρι και ο μηχανικός κύριος Κώστας Κάττος μας είπε πως τον τελευταίο καιρό όσοι έχουν τζιπ και ακριβά αυτοκίνητα κάνουν ουρά για να βάλουν υγραέριο στο αυτοκίνητό τους.
Το κόστος για τη μετατροπή είναι 1500 ευρώ στα μικρά αυτοκίνητα και φτάνει τις 2500 ευρώ για τα μεγάλα αυτοκίνητα ενώ η διαδικασία της μετατροπής δε διαρκεί περισσότερο από μια μέρα. Παράλληλα, η συντήρηση του αυτοκινήτου είναι φθηνότερη.
Η υγραεριοκίνηση είναι πολύ πιο φιλική προς το περιβάλλον. Αυτοκίνητο που καίει υγραέριο, εκπέμπει λιγότερο, τουλάχιστον κατά μια μονάδα, διοξείδιο του άνθρακα, απ’ ότι θα εξέπεμπε με βενζίνη.
Σύμφωνα με τους μηχανικούς που κάνουν τη μετατροπή, η υγραεριοκίνηση είναι απολύτως ασφαλής και μάλιστα όπως χαρακτηριστικά λένε είναι ασφαλέστερη ακόμη κι από ένα ντεπόζιτο βενζίνης.
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ
Το μπέκ για βενζίνη και υγραεριο μαζί
Η μπουκάλα του υγραερίου μπαίνει στο πορτ μπαγκαζ
Ο εγκέφαλος
Το κουμπί ενεργοποίησης
Το ντεπόζιτο
ΠΗΓΗ: http://www.newsit.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.