• ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014

    “MACEDONIAN” γλώσσα σε λογισμικό κινητού! ΔΕΙΤΕ την επιστολή αναγνώστη στη Samsung hellas!

    Αναγνώστης του “Μakeleio.gr” έστειλε την παρακάτω επιστολή στην Samsung hellas.
    Διαβάστε αναλυτικά:
    Aγαπητή Εταιρεία
    “Θα ήθελα να σας ενημερώσω πως έτυχε προ ημερών να αγοράσω το core κινητό της εταιρείας σας για τη συζυγό μου. Κατα την εγκατάσταση των απαραίτητων πληροφοριών κατα την εκκίνηση του κινητού μου ζητήθηκαν κάποιες προσωπικές επιλογές.


    • Το λογισμικό ήταν αρχικά ρυθμισμένο στην αγγλική και έτσι προσέτρεξα στις επιλογές. Αναζητώντας την καταλληλη γλώσσα εμφανίστηκε η επιλογή “MACEDONIAN” .
    Έχοντας μεγαλώσει επί 20 έτη στη Θεσσαλονίκη, με την καταγωγή του πατέρα μου από το Κιλκίς, και της μητερας μου από τις Σέρρες, τόποι που γεννήθηκαν και μεγάλωσαν οι παππούδες μου και οι προπαππούδες μου θεώρησα σκόπιμο να προβώ στην επιλογή της ανωτέρω γλώσσας.
    Πάρ’αυτα μου εμφάνισε μια άγνωστη σε εμένα γλώσσα. Όσο και αν προσπάθησα δεν μπόρεσα να βγάλω άκρη. Αλλα μάλλον είχατε προνοήσει ως εταιρεία και βάλατε στο λογισμικό μια ΤΑΥΤΟΣΗΜΗ ΚΑΙ ΑΔΙΕΡΑΙΤΗ έννοια, την επιλογη “ΕΛΛΗΝΙΚΑ”. Ώ του θαύματος πλεον μπόρεσα να κατανοησω τη γλώσσα.
    Παρακαλώ για την προώθηση του ανωτέρω μηνύματος στην μητρική εταιρεία προς κατανόηση και επίλυση τέτοιων συγχύσεων.
    Ο μακεδόνικός λαός σίγουρα σας έχει ανταμείψει με μεγάλα οικονομικά κέρδη. Είναι κρίμα να δείξετε αχαριστία.”
    Μετα τιμής
    ΣΙΣΜΑΝΙΔΗΣ Χρυσοβαλάντης

    makeleio.gr

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

    ΔΙΑΦΟΡΑ

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    Από το Blogger.

    ΣΕΝΑΡΙΑ