«Όλοι θα πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους, καθώς από χθες απολύθηκαν περίπου 210 άτομα που αποτελούσαν τα πληρώματα των 30 πλοίων των δύο κοινοπραξιών που δραστηριοποιούνταν έως σήμερα στις γραμμές "Πέραμα Παλούκια Σαλαμίνας" και "Φανερωμένη Σαλαμίνας- Πέραμα Μεγαρίδος"»,
τόνισε στο ΑΠΕ- ΜΠΕ ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ), Αντώνης Νταλακογιώργος.
«Όλοι θα πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους, καθώς από χθες απολύθηκαν περίπου 210 άτομα που αποτελούσαν τα πληρώματα των 30 πλοίων των δύο κοινοπραξιών που δραστηριοποιούνταν έως σήμερα στις γραμμές "Πέραμα- Παλούκια Σαλαμίνας" και "Φανερωμένη Σαλαμίνας- Πέραμα Μεγαρίδος"», τόνισε στο ΑΠΕ- ΜΠΕ ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ), Αντώνης Νταλακογιώργος.
Σημειώνεται ότι το υπουργείο Ναυτιλίας προχώρησε σε ανάκληση των αδειών αποδοχής δρομολογίων των δύο κοινοπραξιών που δραστηριοποιούνταν στη Σαλαμίνα, με ταυτόχρονη ανάθεση σε άλλες εταιρείες της κάλυψης των γραμμών με «δημόσια υπηρεσία».
Ο πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ υπογράμμισε ότι ναυτικοί και επιβάτες βρίσκονται, από χθες, σε ένα ιδιότυπο καθεστώς ομηρίας, θύματα μια διαμάχης που έχει ξεσπάσει ανάμεσα στο υπουργείο Ναυτιλίας και στις πλοιοκτήτριες εταιρείες. Ανέφερε ότι τα πλοία που έχει δρομολογήσει το υπουργείο στις συγκεκριμένες γραμμές δεν μπορούν να ανταποκριθούν τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, και να καλύψουν τις ανάγκες ενόψει και της θερινής περιόδου.
Δήλωσε, επίσης, ότι η πολιτεία θα μπορούσε να δώσει μια νέα αναβολή προς τις δύο κοινοπραξίες και επανέλαβε το αίτημά του προς την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας για επαναφορά του ΚΑΕΟ (Κεφάλαιο Ασφάλισης Επιβατών Οχημάτων), στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια προκειμένου να καλύπτεται η αστική ευθύνη υπέρ τρίτων σε περίπτωση ατυχήματος.
Με την ασφαλιστική κάλυψη που απαιτεί το υπουργείο, βάση ευρωπαϊκή οδηγίας, αποζημιώνονται πλήρως οι επιβάτες σε περίπτωση ατυχήματος ή ζημιάς κατά τη διάρκεια του πλου, αλλά και οι θιγόμενοι σε περίπτωση θαλάσσιας ρύπανσης.
Από την πλευρά τους, οι κοινοπραξίες των φέρι στη Σαλαμίνα ισχυρίζονται ότι η συγκεκριμένη οδηγία αφορά μόνο στα ποντοπόρα πλοία και όχι στα πλοία που κινούνται εντός λιμένα και ζήτησαν να δοθεί μια μικρή παράταση δύο μηνών μέχρι να εκδοθεί η τελική δικαστική απόφαση, καθώς έχουν προσφύγει στη δικαιοσύνη.
Το μεσημέρι, στελέχη των δύο κοινοπραξιών των φέρι θα μεταβούν στο υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου στην Ακτή Βασιλειάδη, προκειμένου να έχουν νέα συνάντηση με στελέχη του υπουργείου για το θέμα τους.
Πηγή: ΑΜΠΕ
skai.gr
τόνισε στο ΑΠΕ- ΜΠΕ ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ), Αντώνης Νταλακογιώργος.
«Όλοι θα πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους, καθώς από χθες απολύθηκαν περίπου 210 άτομα που αποτελούσαν τα πληρώματα των 30 πλοίων των δύο κοινοπραξιών που δραστηριοποιούνταν έως σήμερα στις γραμμές "Πέραμα- Παλούκια Σαλαμίνας" και "Φανερωμένη Σαλαμίνας- Πέραμα Μεγαρίδος"», τόνισε στο ΑΠΕ- ΜΠΕ ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ), Αντώνης Νταλακογιώργος.
Σημειώνεται ότι το υπουργείο Ναυτιλίας προχώρησε σε ανάκληση των αδειών αποδοχής δρομολογίων των δύο κοινοπραξιών που δραστηριοποιούνταν στη Σαλαμίνα, με ταυτόχρονη ανάθεση σε άλλες εταιρείες της κάλυψης των γραμμών με «δημόσια υπηρεσία».
Ο πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ υπογράμμισε ότι ναυτικοί και επιβάτες βρίσκονται, από χθες, σε ένα ιδιότυπο καθεστώς ομηρίας, θύματα μια διαμάχης που έχει ξεσπάσει ανάμεσα στο υπουργείο Ναυτιλίας και στις πλοιοκτήτριες εταιρείες. Ανέφερε ότι τα πλοία που έχει δρομολογήσει το υπουργείο στις συγκεκριμένες γραμμές δεν μπορούν να ανταποκριθούν τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, και να καλύψουν τις ανάγκες ενόψει και της θερινής περιόδου.
Δήλωσε, επίσης, ότι η πολιτεία θα μπορούσε να δώσει μια νέα αναβολή προς τις δύο κοινοπραξίες και επανέλαβε το αίτημά του προς την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας για επαναφορά του ΚΑΕΟ (Κεφάλαιο Ασφάλισης Επιβατών Οχημάτων), στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια προκειμένου να καλύπτεται η αστική ευθύνη υπέρ τρίτων σε περίπτωση ατυχήματος.
Με την ασφαλιστική κάλυψη που απαιτεί το υπουργείο, βάση ευρωπαϊκή οδηγίας, αποζημιώνονται πλήρως οι επιβάτες σε περίπτωση ατυχήματος ή ζημιάς κατά τη διάρκεια του πλου, αλλά και οι θιγόμενοι σε περίπτωση θαλάσσιας ρύπανσης.
Από την πλευρά τους, οι κοινοπραξίες των φέρι στη Σαλαμίνα ισχυρίζονται ότι η συγκεκριμένη οδηγία αφορά μόνο στα ποντοπόρα πλοία και όχι στα πλοία που κινούνται εντός λιμένα και ζήτησαν να δοθεί μια μικρή παράταση δύο μηνών μέχρι να εκδοθεί η τελική δικαστική απόφαση, καθώς έχουν προσφύγει στη δικαιοσύνη.
Το μεσημέρι, στελέχη των δύο κοινοπραξιών των φέρι θα μεταβούν στο υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου στην Ακτή Βασιλειάδη, προκειμένου να έχουν νέα συνάντηση με στελέχη του υπουργείου για το θέμα τους.
Πηγή: ΑΜΠΕ
skai.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.