Ο βασιλιάς της Αιγύπτου Σουρίντ είδε στο όνειρο του ολόκληρη τη γη να αναποδογυρίζεται και τα αστέρια να πέφτουν. Κάλεσε τους ιερείς του να του ερμηνεύσουν το κακό όνειρο, ο αστρονόμος αρχιερέας πρόβλεψε κάποιο κατακλυσμό στον κόσμο. Ο Σουρίντ διέταξε τότε να χτιστούν οι τρεις πυραμίδες της Γκίζας όπου θα διάθεταν μυστικές υπόγειες κρύπτες και θα τις γέμιζε με θησαυρούς, γραπτά κείμενα αστρονομίας, μαθηματικών και φυσικής.
Ο Σουρίντ εικάζεται να ήταν τότε ο τοποτηρητής της Ατλαντίδας και οι πυραμίδες να χτίστηκαν από τους Άτλαντες, όπου είχαν ανώτερες γνώσεις
γεωδαισίας, αρχιτεκτονικής, μαθηματικών, φυσικής και αστρονομίας. Το έργο του Σούριντ συνέχισαν ο αδελφός του Χέοπας όπου τον διαδέχθηκε στο θρόνο και μετέπειτα ο Χουφού. Τριακόσια χρόνια μετά το όνειρο του Σούριντ, έγινε ο μεγάλος κατακλυσμός, και η Ατλαντίδα χάθηκε!
Η κατασκευή των πυραμίδων είναι μεγαλοφυές, η μηχανική και μαθηματική τους δομή είναι απίστευτη αλλά και η αστρονομική τους ακρίβεια επίσης.
Το σύμπλεγμα των τριών Πυραμίδων φαίνεται να έχει δεσπόζουσα θέση, οι πλευρές τους είναι προσανατολισμένες αστρονομικά σύμφωνα με τον άξονα του Βορρά- Νότου και Ανατολής- Δύσης με ελάχιστη απόκλιση και σύμφωνα με πιο πρόσφατη θεωρία η θέση των τριών πυραμίδων αντιστοιχεί με τα τρία άστρα που σχηματίζουν την ζώνη στον αστερισμό του Ωρίωνα. Ο συγκεκριμένος αστερισμός είχε μεγάλη σπουδαιότητα για του Αιγύπτιους και ένας από τους αεραγωγούς στόχευε ακριβώς σε αυτόν.
Τα τελευταία 20 χρόνια ο Έντουαρντ Ναϊτινγκέιλ ερευνητής, μελετάει τις πυραμίδες και ξεκινάει με τρία στοιχεία. Πάνω σε μια αεροφωτογραφία των πυραμίδων τοποθετά μία κεντρική γραμμή, μια οριζόντια και ένα σημείο αναφοράς. Περνά μία γραμμή από τη δυτική πλευρά της Μεγάλης πυραμίδας και τέμνεται από μία άλλη που περνάει από την Πυραμίδα του Χεφρίνου ακολουθεί μια σειρά από ομόκεντρους κύκλους και τόξα βασισμένα σε ένα υπερυψωμένο μονοπάτι που υπάρχει στη περιοχή. Με τέσσερις κύκλους και επτά γραμμές που περνούν από συγκεκριμένα σημεία ενώνονται τα σημαντικότερα μνημεία του οροπεδίου
Οι αναλογίες του 4,3,2 που χρησιμοποιεί τις συναντάμε στη φύση και αποτελεί τον χορδισμό της νότας "Α" που χρησιμοποιούσαν οι Αιγύπτιοι στην αρχαιότητα. Οι τρεις πρώτες αρμονικές στη μουσική δημιουργούνται από τον πολλαπλασιασμό της συχνότητας της αρχικής νότας με το 4,3,2 και επίσης το τετράγωνο του 432 μας δίνει την ταχύτητα του φωτός σε μίλια το δευτερόλεπτο.
Το πρότυπο που εφαρμόζει ο Ναϊτινγκέιλ δεν προσδιορίζει μόνο τη θέση των μνημείων αλλά και τη δισδιάστατη απεικόνισή του οροπεδίου. Έτσι με τη γεωμετρία προσδιορίζει ακριβώς την τοποθέτηση αντικειμένων μέσα στις πυραμίδες όπως η σαρκοφάγος.
Οι πολιτισμοί όπως ο Αιγυπτιακός, ο Ελληνικός ο Ρωμαϊκός κ.α. γνώριζαν ότι μια μέρα θα χάνονταν οι γνώσεις τους και θα έσβηναν από τον χάρτη. Χάρη στη Γεωμετρία μπόρεσαν να μεταδώσουν κάποια κωδικοποιημένα μηνύματα στο μέλλον και σε εμάς που τελικά είμαστε τόσο μικροί μπροστά στο μεγαλείο των πολιτισμών τους.
Ο Σουρίντ εικάζεται να ήταν τότε ο τοποτηρητής της Ατλαντίδας και οι πυραμίδες να χτίστηκαν από τους Άτλαντες, όπου είχαν ανώτερες γνώσεις
γεωδαισίας, αρχιτεκτονικής, μαθηματικών, φυσικής και αστρονομίας. Το έργο του Σούριντ συνέχισαν ο αδελφός του Χέοπας όπου τον διαδέχθηκε στο θρόνο και μετέπειτα ο Χουφού. Τριακόσια χρόνια μετά το όνειρο του Σούριντ, έγινε ο μεγάλος κατακλυσμός, και η Ατλαντίδα χάθηκε!
Η κατασκευή των πυραμίδων είναι μεγαλοφυές, η μηχανική και μαθηματική τους δομή είναι απίστευτη αλλά και η αστρονομική τους ακρίβεια επίσης.
Το σύμπλεγμα των τριών Πυραμίδων φαίνεται να έχει δεσπόζουσα θέση, οι πλευρές τους είναι προσανατολισμένες αστρονομικά σύμφωνα με τον άξονα του Βορρά- Νότου και Ανατολής- Δύσης με ελάχιστη απόκλιση και σύμφωνα με πιο πρόσφατη θεωρία η θέση των τριών πυραμίδων αντιστοιχεί με τα τρία άστρα που σχηματίζουν την ζώνη στον αστερισμό του Ωρίωνα. Ο συγκεκριμένος αστερισμός είχε μεγάλη σπουδαιότητα για του Αιγύπτιους και ένας από τους αεραγωγούς στόχευε ακριβώς σε αυτόν.
Τα τελευταία 20 χρόνια ο Έντουαρντ Ναϊτινγκέιλ ερευνητής, μελετάει τις πυραμίδες και ξεκινάει με τρία στοιχεία. Πάνω σε μια αεροφωτογραφία των πυραμίδων τοποθετά μία κεντρική γραμμή, μια οριζόντια και ένα σημείο αναφοράς. Περνά μία γραμμή από τη δυτική πλευρά της Μεγάλης πυραμίδας και τέμνεται από μία άλλη που περνάει από την Πυραμίδα του Χεφρίνου ακολουθεί μια σειρά από ομόκεντρους κύκλους και τόξα βασισμένα σε ένα υπερυψωμένο μονοπάτι που υπάρχει στη περιοχή. Με τέσσερις κύκλους και επτά γραμμές που περνούν από συγκεκριμένα σημεία ενώνονται τα σημαντικότερα μνημεία του οροπεδίου
Οι αναλογίες του 4,3,2 που χρησιμοποιεί τις συναντάμε στη φύση και αποτελεί τον χορδισμό της νότας "Α" που χρησιμοποιούσαν οι Αιγύπτιοι στην αρχαιότητα. Οι τρεις πρώτες αρμονικές στη μουσική δημιουργούνται από τον πολλαπλασιασμό της συχνότητας της αρχικής νότας με το 4,3,2 και επίσης το τετράγωνο του 432 μας δίνει την ταχύτητα του φωτός σε μίλια το δευτερόλεπτο.
Το πρότυπο που εφαρμόζει ο Ναϊτινγκέιλ δεν προσδιορίζει μόνο τη θέση των μνημείων αλλά και τη δισδιάστατη απεικόνισή του οροπεδίου. Έτσι με τη γεωμετρία προσδιορίζει ακριβώς την τοποθέτηση αντικειμένων μέσα στις πυραμίδες όπως η σαρκοφάγος.
Οι πολιτισμοί όπως ο Αιγυπτιακός, ο Ελληνικός ο Ρωμαϊκός κ.α. γνώριζαν ότι μια μέρα θα χάνονταν οι γνώσεις τους και θα έσβηναν από τον χάρτη. Χάρη στη Γεωμετρία μπόρεσαν να μεταδώσουν κάποια κωδικοποιημένα μηνύματα στο μέλλον και σε εμάς που τελικά είμαστε τόσο μικροί μπροστά στο μεγαλείο των πολιτισμών τους.
Από το thesecretrealtruth
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.