• ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

    «Έσβησε» η Μαριάννα Ζαχαριάδη


    Στο πένθος έχει βυθιστεί ο κυπριακός αθλητισμός, καθώς η Μαριάννα Ζαχαριάδη άφησε τη Μ. Δευτέρα (29/4) την τελευταία της πνοή, έπειτα τη μάχη που έδωσε με τον καρκίνο του λεμφατικού ιστού.
    Η 23χρονη πρωταθλήτρια έπασχε από το λέμφωμα Χότσκινς από το 2011 και τις τελευταίες μέρες είχε πέσει σε κώμα στο Αττικό Νοσοκομείο, όπου νοσηλεύτηκε.
    Η άτυχη κοπέλα είχε σημειώσει σημαντικές επιτυχίες στην καριέρα της, έχοντας κατακτήσει την δεύτερη θέση τους Κοινοπολιτειακούς Αγώνες και στους Μεσογειακούς της Πεσκάρα, όπου μάλιστα πέτυχε νέο παγκύπριο ρεκόρ με 4,45 μ.
    Μάλιστα, την 1η Φεβρουαρίου, η Μαριάννα Ζαχαριάδη είχε γράψει στο προσωπικό της προφίλ στο facebook ένα συγκινητικό μήνυμα για τη μάχη που έδινε τα τελευταία χρόνια.
    «Στη ζωή του κάθε ανθρώπου έρχονται κάποιες στιγμές, σε άλλους πιο εύκολες και σε άλλους πιο δύσκολες! Θα ήθελα να αναφερθώ σε ένα δικό μου θέμα που έχω εδώ και αρκετό καιρό... Γιατί τώρα; Γιατί κάποια πράγματα είναι τόσο προσωπικά και δικά σου, που είναι δύσκολο να τα μοιραστείς με όλους. Και ειδικά για μένα που ήμουν μια αθλήτρια του επιπέδου που ήμουν, ακόμα πιο δύσκολο. Γιατί κάπου δεν θες να το παραδεχθείς.
    Το να είσαι άρρωστος δεν είναι ντροπή και κακό να το λες, δεν το επέλεξα, απλά με βρήκε και με αυτή μου την κίνηση εύχομαι να βοηθήσω και άλλα άτομα να εκδηλώσουν το πρόβλημα τους και να το μοιραστούν. Έχω περάσει πολύ δύσκολες στιγμές, όμως εύχομαι για τα καλύτερα! Εδώ που βρίσκομαι δεν μπορώ να μπαίνω συνέχεια στο ίντερνετ.
    Ό,τι γράφω δεν το γράφω για λύπηση προς τον εαυτό μου, αλλά για να δείξω πως στη ζωή όλα μπορούν να συμβούν. Γι' αυτό μην την ξοδεύετε τσάμπα και σε άχρηστα πράγματα, κάντε όλα αυτά που ονειρεύεστε χωρίς να αφήσετε τίποτα ανεκμετάλλευτο. Ο δρόμος για την νίκη του καρκίνου τελικά διαπίστωσα πως δεν είναι εύκολος.
    Όμως συνεχίζω τον αγώνα μου... Ευχαριστώ!».
    Ωστόσο, τη Μεγάλη Δευτέρα (29/4) άφησε την τελευταία της πνοή σε ηλικία 23 ετών, βυθίζοντας στο πένθος, όχι μόνο τον κυπριακό αθλητισμό, αλλά και τον ελληνικό...


    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

    ΔΙΑΦΟΡΑ

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    Από το Blogger.

    ΣΕΝΑΡΙΑ