Πριν από μια βδομάδα περίπου στήθηκε μία επικοινωνιακή φιέστα απο την πλευρά της κυβέρνησης: Η περίφημη επανεκκίνηση των έργων της Ολυμπίας Οδού, ένα προσωπικό στοίχημα του υπουργού Μεταφορών, Κώστα Χατζηδάκη. Αντώνης Σαμαράς, Ευάγγελος Βενιζέλος και Νίκος Τσούκαλης μετέβησαν στην περιοχή προκειμένου να επιθεωρήσουν την επανεκκίνηση των έργων.
Με τη μόνη διαφορά ότι η περίφημη επανεκκίνηση δεν ήταν τίποτα περισσότερο από μια καλοστημένη επικοινωνιακή φιέστα, σύμφωνα με καταγγελίες πρώην εργαζομένων.
Μάλιστα σε ανακοίνωση που εξέδωσε ο πρόεδρος του Σωματείου Γαλαρία, Θεόδωρος Τσελέπης στην φιέστα που παρουσιάστηκαν ως επανεκκίνηση της Ολυμπίας Οδού, μεταφέρθηκαν εργάτες του ΑΚΤΩΡ από εργοτάξια του αυτοκινητόδρομου «ΜΟΡΕΑΣ», οι οποίοι ντύθηκαν με γιλέκα της «Ολυμπίας Οδού» και παρίσταναν πως εργάζονται.
Επίσης σύμφωνα πάντα με τον ίδιο, μεταφέρθηκαν φορτηγά της εταιρίας «ΣΒΩΛΟΣ» από το λιμάνι της Πάτρας,τα οποία βαφτίστηκαν φορτηγά της Ολυμπίας Οδού και θα κάνουν πως εργάζονται. Μεταφέρθηκαν επίσης τέσσερα τουλάχιστον ημιφορτηγά 4Χ4 κίτρινου χρώματος του αυτοκινητόδρομου «ΜΟΡΕΑΣ» και με πρόχειρο ταμπελάκι «Ολυμπία Οδός» θα κάνουν πως εργάζονται στα εργοτάξια της «Ολυμπία Οδός».
Το www.koutipandoras.gr δημοσιεύει φωτογραφίες ντοκουμέντα οι οποίες είναι απο το Δρέπανο Αχαϊας και την Παναγοπούλα. Πρόκειται για ένα από το μεγαλύτερα εργοτάξια της Ολυμπίας Οδού, στο οποίο έως και το 2011, η εταιρεία Vinci απασχολούσε 350. Οι εικόνες τις οποίες έδωσε στη δημοσιότητα ο κ. Τσελέπης μιλούν από μόνες τους. Εγκατάλειψη, σκουριασμένα μηχανήματα, και εργασίες παρατημένες. Τίποτα δηλαδή που να θυμίζει επανεκκίνηση έργων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.