• ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

    Ενδιαφέρον αναφορά του κ. Ι. Αντωνοπούλου στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κ. Ιωάννη Τέντε για το πως να βγούμε από την κρίση

    Αναφορά
    Στον Αξιότιμο Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου
    κ. Ιωάννη Τέντε
    Ιωάννη Ε. Αντωνοπούλου
    Πτυχιούχου Πολιτικών Επιστημών, Οικονομολόγου
    Αθήνα, 24 Απριλίου, 2013
    Κύριε Εισαγγελέα,
    Γνωρίζετε καλώς ότι η Ελληνική Δημοκρατία πάσχει από την έλλειψη διπλού Βουλευτικού Σώματος, Συνταγματικού Δικαστηρίου, από την κακή εφαρμογή και λειτουργία των δημοκρατικών αρχών, ώστε η Ελληνική Πολιτεία να είναι μία ακυβέρνητη, ασύδοτη και άδική Πολιτεία.

    Όλες οι εξουσίες συσσωρεύονται σε ένα πρόσωπο που καθίσταται ευάλωτο από τυχόν έλλειψη γνώσεων και εμπειριών , αντιδημοκρατικών ιδεολογιών και εκβιασμών. Η Πολιτεία μας καθίσταται, τη πράξει, μονοκρατορική, ΠρωθυπουργοΚεντρική, με άπειρα πολιτικά, κοινωνικά, εθνικά προβλήματα και καταστροφές.
    Και βεβαίως, για όλα φταίνε τα Νομοθετικά και τα Εκτελεστικά Όργανα. Όμως, στην Δημοκρατία υπάρχει μία άλλη σημαντικότατη Εξουσία, η Δικαστική. Είναι οι δυνάμεις που λειτουργούν σε ένα σώφρονα, νουνεχή και δίκαιο άτομο, τον Άνθρωπο. Απολύτως όλες οι λειτουργίες και δυνάμεις ενός ατόμου ελέγχονται από την Κρίση. Χωρίς την κρίση το άτομο είναι εκτός ελέγχου, ασύγγνωστο, ικανό για κάθε επιβλαβή πράξη για τον εαυτό του και την κοινωνία. Αυτές οι λειτουργίες απετέλεσαν τους βασικούς πυλώνες κάθε αληθινής Δημοκρατίας από τον Μοντεσκιέ, το 1748. Καταγράφονται λεπτομερώς στο Σύνταγμα της Ελλάδος. είναι Βασικές Αρχές και δεν μπορούν να υποτιμηθούν , με τα «ως νόμος ορίζει».
    Ακόμη και αν παραλείπονται από το Σύνταγμα και καταστρατηγούνται από τα πολιτειακά όργανα, δεν παύουν να υπάρχουν. Ελλείψει των σχετικών δικαστικών οργάνων, κατά το πνεύμα συνετού ανθρώπου, του δημοκρατικού και του συνταγματικού Πνεύματος, Αρμόδιος καθίσταται η Κεφαλή της Δικαιοσύνης, ήτοι ο εκάστοτε Εισαγγελεύς του Αρείου Πάγου. Ο οποίος αυτεπαγγέλτως οφείλει να επεμβαίνει για την Δικαία Λειτουργία των Πολιτειακών Αρχών. Οπωσδήποτε, έχουν συσσωρευθή τόσα πολλά και μακροχρόνια προβλήματα, δυσχέρειες και ελλείψεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε συγκεκριμένα πρόσωπα-όργανα. Το άρθρο 26.3 του Συντάγματος ορίζει ότι «η Δικαιοσύνη ασκείται από τα Δικαστήρια». Το Υπουργείο Δικαιοσύνης είναι αρμόδιο μόνο για την Διοίκηση και την επιμελητεία της δικαιοσύνης. Είναι μέρος της Εκτελεστικής Λειτουργίας, την οποία ελέγχει η Ανεξάρτητη Δικαιοσύνη.
    Ο νυν Εισαγγελεύς του ΑΠ, Σεις κ. Εισαγγελέα, έχετε δεχθή προσωπικές μου αναφορές και δεκάδες κοινοποιήσεων μελετών μου, και ίσως πολλών άλλων, περί των κακίστων συνθηκών στην Ελληνική Πολιτεία. Με βάση τα ανωτέρω και σαν πτυχιούχος Πολιτικών Επιστημών, Νομικός και καθηγητής Οικονομικών, με πολλά σχετικά βιβλία, σε Ελλάδα και ΗΠΑ, πιστεύω ότι είναι δημοκρατικό, συνταγματικό και ηθικό καθήκον σας να επέμβετε, αφού υπάρχει θέμα βαναύσου προσβολής της Δημοκρατίας και του Συντάγματος, του Δικαίου, που βάσει των ανωτέρω Αρχών, ανήκουν σε σας. Και βεβαίως, δεν έχετε την αρμοδιότητα, ακόμη και ειδικότητα να κρίνετε πολιτικά, οικονομικά, κοινωνικά και εθνικά θέματα, μπορείτε όμως, όπως πράττει πάντα η Δικαιοσύνη, να ορίσετε τα αρμόδια όργανα, πραγματογνώμονες. Όταν το Δίκαιο καταπατείτε, γενικά Αρμόδιος κατά το πνεύμα της Δημοκρατίας και του Συντάγματος, είναι ο Εισαγγελεύς του ΑΠ.
    Γνωρίζετε καλώς ότι την ώρα που κατακρεουργείτε ο Λαός, καταδικαζόμενος στην ανέχεια, πείνα, απελπισία, κατάθλιψη και αυτοκτονίες, ακούγονται σκάνδαλα δεκάδων δισεκατομμυρίων ευρώ, από εντοπίους και ξένους παράγοντες, σε συγκεκριμένους λογαριασμούς, λίστες. Το Κράτος, ως ώφειλε, έπρεπε να είχε αρμόδια όργανα για την επιστημονική και ουσιαστική μελέτη των προβλημάτων, και να μην αφήνονται σε μεμονωμένα πρόσωπα ή σε ένα, τον κ. Στουρνάρα. Αυτοί οι αρμόδιοι δηλώνουν ότι δεν υπάρχει άλλος τρόπος αντιμετώπισης των προβλημάτων.
    Έχω αποστείλει, στους αρμοδίους και κοινοποίηση στον Άρειο Πάγο, έγκριτες μελέτες-διατριβές, όπως η κατωτέρω, Έκδοση Χρήματος σε Ισότιμες Δραχμές (δ) ότι η Ελλάς μπορεί να εκδώσει εναλλακτικό χρήμα, εσωτερικό, σε προσωρινή εξυπηρέτηση για αντικατάσταση του χρήματος που έχει εξαχθή ή αποσυρθη, με αποτέλεσμα να στεγνώσει απολύτως ή Αγορά και να καταστρέφονται οι περιουσίες και οι ίδιοι οι Έλληνες. Η μελέτη αυτή έχει επαινεθή από πολλούς Έλληνες και κυρίως Αμερικανούς οικονομολόγους, σε συζητήσεις μου στις ΗΠΑ, έχει δημοσιευθή στον Τύπο, συζητείται ευρέως τελαυταίως από οικονομολόγους και κόμματα. Δέκα κορυφαίοι οικονομολόγοι του Αγγλικού Institute of the Economic Affairs, σε πολυσέλιδο βιβλίο, καταλήγουν σε αυτό το σύστημα του διπλού νομίσματος, ως το μόνο ενδεδειγμένο για την έξοδο της Ελλάδος από την κρίση.
    Η έλλειψη αυτών των ποσών, χρημάτων και ιδρώτα του Ελληνικού Λαού, έχει εξαθλιώσει και υποδουλώσει τον Ελληνικό Λαό, διαλύσει το Κράτος, τις Ένοπλες Δυνάμεις, υπονομεύσει τα εθνικά θέματα και καταργήσει την Εθνική Κυριαρχία,
    Ζητώ από τον Εισαγγελέα του ΑΠ, να συμβάλλει στην άρση της Αδικίας με την εξέταση της Εναλλακτικής Λύσης, για την αποφυγή της καταστροφής. Η άρση της αδικίας μπορεί να προέλθει με την σύσταση Αρμοδίου Οργάνου για την μελέτη και έκθεση περί της χρησιμότητος αυτής της μελέτης, ή την προσαρμογήν αυτής για την λύση του καταστρεπτικού προβλήματος των Ελλήνων. Πιστεύω ακράδαντα, χωρίς να επικαλούμαι το αλάθητο, ότι αυτό το σύστημα του διπλού νομίσματος θα επιλύσει το πρόβλημα της Ελλάδος.
    Οπωσδήποτε, εφόσον υπάρχει Αδικία και καταπάτηση των Δημοκρατικών και Συνταγματικών Αρχών μίας οργανωμένης πολιτείας Αρμόδιος και Υπεύθυνος είναι η κεφαλή της Δικαιοσύνης, ο Εισαγγελεύς του ΑΠ. Το βάρος και το όνειδος, πρωτίστως, δεν το φέρει ο Πρωθυπουργός, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας ή η Κυβέρνηση, αλλά η Αρμοδία κεφαλή της Ανεξάρτητης Δικαιοσύνης.
    Με Τιμή,
    Ιωάννης Αντωνόπουλος
    Η Αναφορά θα κοινοποιηθή στην Κυβέρνηση, τα κόμματα και τα ΜΜΕ

    Α. Έκδοση Χρήματος σε Ισότιμες Δραχμές (δ)

    1. Το επίσημο νόμισμα της Ελλάδος είναι το Ευρώ (Ε), το νόμισμα της Ευρωζώνης (ΕΥΖ), της οποίας η Ελλάς είναι κανονικό μέλος. Η Ελλάς παραμένει πλήρως στο Ευρώ, ΕΥΖ, και την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ). Θα χρησιμοποιήσει το χρήμα σε Δραχμές, στο περιορισμένο ποσό των 50.000.000.000 ευρώ, μόνο για εσωτερικές χρήσεις, για να χρηματοδοτήσει την Ελληνική Οικονομία, που βρίσκεται σε αδυναμία εύρεσης κεφαλαίων, και μάλιστα ελεύθερα και άτοκα, για την διατήρησή της και για την επιβίωση του Ελληνικού Λαού.
    2. Οι Έλληνες σαν ελεύθερος και ανεξάρτητος Λαός και Κράτος έχουν το φυσικό και ανθρώπινο δικαίωμα της επιβίωσης. Αυτό είναι μόνο ένα έκτακτο και προσωρινό χρήμα. Δεύτερο ή και περισσότερα νομίσματα εχρησιμοποιούσαν οι λαοί σε πολλές χώρες στο παρελθόν αλλά τα χρησιμοποιούν και σήμερα, ακόμη και στις πιο ανεπτυγμένες χώρες όπως οι ΗΠΑ. 0 Λαός έχει δικαίωμα να επιβιώσει, και αυτός είναι ο μόνος τρόπος να το πράξει.
    3. Αυτό είναι χρήμα του Λαού για τον Λαό, διοικούμενο από το Κράτος. Δεν είναι ιδιοκτησία κανενός, αλλά μόνο του Ελληνικού Λαού. Θα προωθηθή στον Λαό και την Οικονομία του.
    4. Το νέο χρήμα σε Δραχμές θα τελεί υπό τον ιδρυτικό νόμο, τους νόμους και ντιρεκτίβες του Ευρώ.
    5. Γι αυτό το χρήμα δεν θα κυκλοφορήσουν τραπεζογραμμάτια και κέρματα σε Δραχμές. Θα είναι Λογιστικό Χρήμα. Θα είναι σε zero coupon ομολογίες. Την διοίκηση αυτού του χρήματος θα την έχει η Τράπεζα της Ελλάδος (ΤτΕ). Η ΤτΕ θα παραδίδει ομολογίες και χρεώγραφα στις τράπεζες. Οι τράπεζες θα διακινούν τα ποσά στις επιχειρήσεις με ομολογίες και χρεώγραφα. Οι τράπεζες και οι επιχειρήσεις θα διακινούν τα ποσά με Καταθέσεις/Αναλήψεις, με Χρεωστικές Κάρτες σε Δραχμές, Χ/Κδ.
    6. Τα κεφάλαια σε Δραχμές θα είναι για εσωτερικές χρήσεις, χωρίς να απαγορεύονται και οι εξωτερικές χρήσεις.
    7. Η αρχική μετατροπή των ευρώ σε δραχμές και τανάπαλιν θα είναι μία Δραχμή για κάθε Ευρώ, Ε1 = δ1.

    Β. Κατανομή του Δραχμικού Χρήματος
    1. Το δραχμικό Χρήμα θα δανείζεται στον Ελληνικό Λαό και στην Ελληνική Οικονομία.
    2. Τα χρήματα αυτά σύντομα θα φθάσουν στις τράπεζες για να τις ενισχύσουν.
    3. Όλα τα χρήματα θα δανείζονται (εισήγηση) μέχρι 10 έτη, με περίοδο χάρητος 5 ετών και επιτόκιο 24 τοις χιλίοις (.022 ή 2.2%). Θα κατανέμονται σε δραχμές, με αναλογία Ε1 = δ1, ως κατωτέρω:
    α) δ2.000.000.000, δωρεάν, σε πολίτες με άμεσες ανάγκες διαβίωσης, εντός δύο μηνών από της έγκρισης αυτού του χρήματος.
    β) δ7.000.000.000, σε όλους για να πληρώσουν άμεσα ληξιπρόθεσμα δάνεια και υποχρεώσεις.
    γ) δ8.000.000.000, σε επιχειρήσεις για να συνεχίσουν τα έργα, τα οποία σταμάτησαν ή καθυστερούν ελλείψει κεφαλαίων.
    δ) δ6.000.000.000, για υποχρεώσεις ή νέες επενδύσεις στην γεωργία, κτηνοτροφία και ιχθυοκαλλιέργειες.
    ε) δ2.000.000.000, στην Κυβέρνηση για την αναλογία της στα ΕΕ προγράμματα ΕΣΠΑ.
    στ) δ9.000.000.000, για οποιαδήποτε παραγωγικά προγράμματα.
    ζ) δ4.000.000.000, σε εξαγωγικές επιχειρήσεις.
    η) δ3.000.000.000, σε τουριστικές επιχειρήσεις.
    θ) δ3.000.000.000, στην εκπαίδευση.
    3. Όλα τα χρήματα θα δανείζονται από τις τράπεζες με τραπεζικά κριτήρια. Οι τράπεζες θα έχουν την ευθύνη για την αποπληρωμή των δανείων.
    4. Όλα τα χρήματα θα δανείζονται για παραγωγικούς σκοπούς και με άμεσα προγράμματα, στα οποία θα υπολογίζεται και η εργασιακή δύναμη.
    5. Οι κινήσεις των δανείων και οι αποπληρωμές τους θα ελέγχονται από την ΤτΕ.
    6. Τα χρήματα θα εκταμιεύονται στις τράπεζες μόνον αφού τα προηγούμενα απερροφήθησαν από τους πολίτες, τα καταστήματα και τις επιχειρήσεις.
    7. Αυτά τα ποσά θα κυκλοφορήσουν στην Αγορά, για να επανεκκινήσουν την οικονομία και σύντομα να φθάσουν στις τράπεζες για να τις ενισχύσσουν.
    Γ. Επιτόκια
    1. Το ποσό των δ50δις θα διαρεθή σε 65.000.000 zero coupon ομολογίες των δ1.000, για 20 έτη και με έκπτωση δ300. Θα πωλούνται και αγοράζονται στα χρηματιστήρια και τα συναφή ιδρύματα.
    2. Το Κράτος θα καταβάλει το ποσοστό του 2 τοις χιλίοις (.002), επί των αναληφθέντων χρημάτων σε Δραχμές, ως προμήθεια στους προμηθευτές αυτού του Μηχανισμού και της Πηγής άντλησης αυτού του χρήματος.
    3. Το επιτόκιο δανεισμού αυτού του κεφαλαίου στις τράπεζες θα είναι 8 τοις χιλίοις, .008.
    4. Οι τράπεζες θα δανείζουν πολίτες, καταστήματα και επιχειρήσεις με επιτόκιο 22 τοις χιλίοις, .022 ή 2.2%.

    Δ. Έκπτωση 10% επί Όλων των Δραχμικών Συναλλαγών
    1. Ο ιδρυτικός νόμος έκδοσης χρημάτων σε Δραχμές θα προβλέπει
    έκπτωση 10% επί όλων των συναλλαγών σε Δραχμές.
    2. Πολίτες, καταστήματα και επιχειρήσεις μπορούν να επιλέγουν ελεύθερα συναλλαγές σε ευρώ ή δραχμές.
    3. Η έκπτωση επί των δραχμικών συναλλαγών θα ισχύει μόνο για λιανικές συναλλαγές έως και δ300.

    Ε. Υποχρεωτικές Πληρωμές σε Δραχμές
    1. Όλοι οι δανειοδοτηθέντες σε Δραχμές υποχρεούνται να πληρώνουν σε δραχμές, τουλάχιστον κατά το 75 τοις εκατό .75, για τις υποχρεώσεις τους.
    2. Όλες οι άλλες επιχειρήσεις υποχρεούνται να δέχονται πληρωμές σε δραχμές για όλες τις συναλλαγές και να πληρώνουν τις υποχρεώσεις τους κατά 25 τοις εκατό, τουλάχιστον, σε Δραχμές.

    ΣΤ. Επιστροφές Φόρων
    1. Το Ελληνικό Κράτος θα εφαρμόσει έκπτωση 20 τοις εκατό (20%) στην καταβολή του ΦΠΑ σε όλες τις δραχμικές συναλλαγές.
    2. Το Ελληνικό Κράτος θα διαγράφει, από το δανεισθέν ποσό σε δραχμές, όλα τα ποσά των φόρων επί των εσόδων με δραχμικές συναλλαγές. Οι φορολογούμενοι θα υποβάλλουν τα σχετικά πιστοποιητικά στις τράπεζες που εχορήγησαν τα δάνεια. Οι τράπεζες θα αφαιρούν αυτά τα ποσά από τα δανειακά υπόλοιπα. Οι τράπεζες θα επιστρέφουν τα συνολικά ποσά στην ΤεΕ, για νέες χρήσεις.
    3. Αυτές οι εκπτώσεις γίνονται ως κίνητρα για την χρήση της Δραχμής στις συναλλαγές.
    4. Όλες οι δραχμικές συναλλαγές θα γίνονται με Χρεωστικές Κάρτες σε Δραχμές, Χ/Κδ. Τα αναλογούντα ποσά του ΦΠΑ θα πηγαίνουν κατευθείαν στις εκδότριες των καρτών τράπεζες και οι τράπεζες θα αποδίδουν αυτά στην ΤτΕ.

    Ζ. Δραχμικές Πληρωμές
    1. Διαχειριστής του Δραχμικού Χρήματος θα είναι η Τράπεζα της Ελλάδος
    2. Οι Δραχμικές πληρωμές στις τράπεζες θα γίνονται με zero coupon ομολογίες και χρεώγραφα του χρέους.
    3. Οι τράπεζες θα δανείζουν τις επιχειρήσεις με τα ίδια ως ανωτέρω, Ζ2, μέσα.
    4. Τράπεζες και επιχειρήσεις θα δανείζουν με χρεώγραφα για το χρέος και με Καταθέσεις στους λογαριασμούς τους για ρευστότητα.
    5. Όλη η κυκλοφορία του δραχμικού χρήματος, πληρωμές για συναλλαγές, Καταθέσεις/Αναλήψεις θα γίνονται μόνο με Χρεωστικές Κάρτες σε Δραχμές, Χ/Κδ. Δεν θα εκδίδονται τραπεζογραμμάτια και κέρματα.
    6. Οι τράπεζες θα εκδώσουν δωρεάν Χ/Κδ σε όλους τους πελάτες τους. Η διαδικασία μπορεί να ολοκληρωθή σε 2-3 εβδομάδες. Πληρωμές από τις κάρτες μπορούν να γίνονται μόνο αν υπάρχουν υπόλοιπα στους λογαριασμούς των κατόχων.
    7. Η ΤτΕ θα επιβάλλει ως Αναγκαίο Αποθεματικό για τα δανειζόμενα ποσά, το ποσό του 10%, ώστε ο πολλαπλασιαστής επέκτασης του χρήματος να είναι 4.0, περίπου.

    Η. Δανεισμός Δραχμικού Χρήματος
    1. Το δραχμικό χρήμα θα δανείζεται σε όλους τους πολίτες, καταστήματα και επιχειρήσεις, όταν χρησιμοποιούνται για κάλυψη πρωταρχικών αναγκών, επενδύονται σε παραγωγικές, κερδοφόρες επιχειρήσεις και μπορούν να αποπληρωθούν τα δάνεια.
    2. Όλα τα χρήματα θα δανείζονται από τις τράπεζες με τραπεζικά κριτήρια, καλύπτοντα όλα τα 5C’s of Credit: character, capability, capital, collateral, conditions. (χαρακτήρας, ικανότητα, κεφάλαιο, εγγυήσεις, συνθήκες).
    3. Οι τράπεζες ευθύνονται για την αποπληρωμή των δανείων, εξοφλώντας οι ίδιες τα ανείσπρακτα ποσά.

    Θ. Εξαχθέντα Ελληνικά Χρήματα
    1. Όλα τα χρήματα που εξήχθησαν από Έλληνες, πολίτες και επιχειρήσεις, είτε για λόγους προστασίας είτε για κερδοσκοπεία, να επανέλθη ή Δραχμή και να κερδίσουν υπέρογκα ποσά από την υποτιμημένη Δραχμή, θα ερευνηθούν, θα φορολογηθούν με τους αντίστοιχους φόρους, πρόστιμα και θα τιμωρηθούν προσωπικά οι κάτοχοι.
    2. Αυτά τα ποσά θα ερευνηθούν αν απεκτήθησαν νομίμως, αν όχι θα φορολογηθούν και επ’ αυτών θα προστίθενται τα ανάλογα πρόστιμα και οι ιδιοκτήτες τους θα τιμωρούνται αναλόγως.
    3. Όταν αρχίσει να αναπτύσσεται η Ελληνική Οικονομία αυτά τα εξαχθέντα χρήματα θα προτιμήσουν να τα επιστρέψουν, διότι στο εξωτερικό έχουν από μηδενικά έως αρνητικά οφέλη.
    4. Όλα τα καθαρά χρήματα που θα εισάγονται στην Ελλάδα θα μετατρέπονται σε Δραχμές με τον κανόνα Ε1 = δ1. Μετά την μετατροπή τους θα έχουν το προνόμιο των δραχμικών εκπτωτικών συναλλαγών. Θα δοθή χρόνος 3-6 μηνών όπου δεν θα υποτιμηθή η Δραχμή, ώστε να δοθή χρόνος και πρόκληση για την επαναφορά των χρημάτων του εξωτερικού.
    5. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να επανέλθουν στην Ελλάδα αυτά τα απωλεσθέντα ελληνικά κεφάλαια, αφού φορολογηθούν δικαίως.

    Ι. Ισχυρά Κίνητρα για την Χρήση της Δραχμής
    1. Οι ευεργετικές διατάξεις του ιδρυτικού και των άλλων νόμων.
    2. Ή έκπτωση του 10% επί όλων δραχμικών συναλλαγών και πληρωμών.
    3. Η ύπαρξη δραχμών στα χέρια των πολιτών και επιχειρήσεων από τις πληρωμές των επιχειρήσεων που έχουν δανειοδοτηθή σε δραχμές.
    4. Πολίτες και επιχειρήσεις που προτιμούν τα χαμηλότοκα δάνεια σε δραχμές.
    5. Πολίτες, καταστήματα και επιχειρήσεις θα προτιμούν τις συναλλαγές και πληρωμές σε δραχμές με έκπτωση 10%.
    6. Οι εύκολες συναλλαγές/πληρωνές με πιστωτικές κάρτες σε δραχμές , Π/Κδ.
    7. Οι απαλλαγές από τους φόρους και οι εκπτώσεις στο ΦΠΑ, για δραχμικές συναλλαγές και πληρωμές.
    8. Πληρωμές σε άκλεπτο, ακίνδυνο χρήμα, μέσω των Χ/Κδ.

    Ια. Επιπτώσεις του Δραχμικού Χρήματος
    1. Το Δραχμικό Χρήμα θα είναι σωτήριο για την Ελληνική Οικονομία και τον Λαό, διότι το χρειάζονται απεγνωσμένα. Υπάρχει δραματική έλλειψη ρευστότητος. Γι αυτό δεν θα επιφέρει πληθωρισμό στην οικονομία. Ο οικονομικός ορίζων είναι πολύ βαθειά. Με φυσικούς όρους, πλημμύρες έχομε όταν το έδαφος είναι επαρκώς υγρό και του ρίχνομε πολύ περισσότερο, τότε πλημμυρίζει, ανεβαίνει η στάθμη του. Πληθωρισμό έχομε όταν υπάρχει ήδη επαρκής οικονομική ρευστότητα χρήματος στην Αγορά και προσθέτομε πολύ χρήμα ακόμη. Αλλά όταν η Αγορά είναι στεγνή από χρήμα, δεν υπάρχει περίπτωση πληθωρισμού μέχρι να επέλθει επαρκής ρευστότητα. Όπως γίνεται και σε μία έρημο που διψούν τα πάντα και το έδαφος κάνει ρωγμές. Θέλει πολύ νερό για να ξεδιψάσει, να ανέβει στην επιφάνεια και μετά να πλημμυρίσει. Αν το χρήμα φθάσει να επαρκεί για τον κόσμο και την οικπονομία, τότε το επί πλέον χρήμα σε δραχμές μπορεί να αποσυρθή.
    2. Όταν η οικονομία είναι τόσο στεγνή από χρήμα, η Οριακή Ροπή Κατανάλωσης (ΟΡΚ) ξεπερνά και το 90% και ο πολλαπλασιαστής, για την ετήσια χρηματοδότηση και συναλλαγές ξεπερνά το 4.0. Και πάλι δεν έχομε πληθωρισμό αλλά εμπιστοσύνη στον Λαό, τις αγορές και κάθετη ανάπτυξη. Όταν υπάρξει επαρκής χρηματοδότηση, η ΟΡΚ πέσει στο 50% και ο πολλαπλασιαστής στο 2.0, τότε μπορούμε να αποσύρομε το προστεθέν κεφάλαιο σε δραχμές.
    3. Δεν θα υπάρξουν αρνητικές επιπτώσεις του Δραχμικού Χρήματος στο Ευρώ. Το Ευρώ θα είναι το επίσημο, κύριο και διαρκές χρήμα/νόμισμα. Το ευρώ, η ΕΥΖ και η ΕΕ θα ανακουφισθούν από το Δραχμικό Χρήμα, γιατί υπάρχει ένα φυσικό, ανέξοδο χρήμα για να βοηθήσει τις υπερδανεισμένες χώρες, με αυτό το χρήμα ανάγκης. Επί πλέον το Δραχμικό Χρήμα είναι το μόνο εργαλείο που μπορεί να διορθώσει την οικονομική ανωμαλία του Ευρώ, όταν υπάρχει ένα νόμισμα χωρίς ενιαία νομισματική και δημοσιονομική πολιτική για όλα τα μέλη και πολύ διαφορετικές οικονομίες.
    4. Αν η ΕΚΤ ή ΕΥΖ έχουν αντιρρήσεις, αυτό σημαίνει στημένη παγίδα και άμεση έξοδο από το ευρώ.
    5. Όλα τα νομισματικά μεγέθη της Δραχμής θα είναι τα ίδια με αυτά του ευρώ, 5, 10, 20, 50, 100, ώστε να μην υπάρχουν δυσκολίες στις λογιστικές εγγραφές και διαδικασίες.

    Ιβ. Η Δραχμή ως Αποθεματικό Χρήμα
    1. Το αρχικό ποσό των δ50.000.000.000 μπορεί να μην αυξηθή.
    2. Αυτό το ποσό, ολόκληρο ή μέρη αυτού μπορούν να αποσύρονται από την ΤτΕ, όταν δεν είναι αναγκαία, και να παραμένουν στην ΤτΕ ως άτοκα αποθεματικά, για πιθανή μελλοντική χρήση.
    3. Αυτό το απόθεμα θα ενισχύει την εμπιστοσύνη των πολιτών, επιχειρήσεων και των αγορών.
    4. Κανονικά, αυτό το ποσό θα αναπτύξει την οικονομία και το ΑΕΠ της χώρας, καθώς και την ρευστότητα σε χρήμα της αγοράς, ώστε σύντομα αυτό το ποσό, σε δύο ίσως έτη, να μη χρειάζεατι και να πρέπει να αποσυρθή.
    5. Για να μη θεωθηθή ότι το Δραχμικό Χρήμα είναι κάτι προσωρινό και να αγνοηθή από τους πολίτες, τις επιχειρήσεις και τις αγορές, αυτό με βάση τον ιδρυτικό και τους νεότερους νόμους θα ισχύει και θα προστατεύεται για είκοσι (20) έτη. Σχέσεις και υποχρεώσεις για αυτό το χρήμα θα προστατεύονται για πάντα.

    Ιγ. Νόμοι Διέποντες το Δραχμικό Χρήμα
    1. Το Δραχμικό Χρήμα θα εκδίδεται και προστατεύεται από τον ιδρυτικό και τους άλλους σχετικούς νόμους.
    2. Αυτός ο νόμος θα πρέπει να εγκριθή από τους οικονομικούς αρμοδίους και να ψηφισθή, αν όχι από το σύνολο των βουλευτών, τουλάχιστον από την μεγάλη πλειοψηφία των βουλευτών, για δύο σπουδαίους λόγους. Πρώτον, αυτοί οι βουλευτές έχουν ψηφίσει νόμους που καταδικάζουν τον Ελληνικό Λαό για πολλές γενεές και δεύτερον, διότι είναι η μόνη λύση για να σπάσουν τα αναγκαστικά δεσμά των Ελλήνων.
    3. Η Ελληνική Κυβέρνηση θα πρέπει να επιτύχει την αμέριστο έγκριση αυτού του χρήματος από την ΕΚΤ, Ευρωζώνη και την Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς και την ευχή της να επιτύχει πλήρως αυτό το σωτήριο πείραμα, για το καλό και την πρόοδο όλων των μελών.

    Ιδ. Το Μόνο Ακίνδυνο Χρήμα
    1. Το Δραχμικό Χρήμα έχει το μοναδικό πλεονέκτημα, από όλα τα νομίσματα, να μη μπορεί να κλαπή ή ληστευθή.
    2. Σαν συμπληρωματικό χρήμα, μπορεί να μεταφερθή μόνο μέσω Χρεωστικών Καρτών σε Δραχμές, Χ/Κδ., ενώ το ευρώ μπορεί να χρησιμοποιείται για χρήσεις μικρών συναλλαγών με μετρητά.
    3. Αυτό γίνεται, γιατί τα δραχμικά χρήματα μπορούν να μεταφερθούν μόνο από μία Χ/Κδ σε μία άλλη Χ/Κδ. Έτσι τα χρήματα θα πάνε στην Χ/Κδ του κλέπτη, ληστή, ή εκβιαστή, που θα συλληφθή αμέσως. Αυτό είναι πολύ μεγάλο πλεονέκτημα στον καιρό μας, όπου απειλούνται όχι μόνο τα χρήματά μας αλλά η ακεραιότητα και η ίδια ζωή μας και των αγαπημένων μας.
    4. Το γεγονός ότι δεν εξάγεται έχει το μέγα πλεονέκτημα να μη το εξάγουν οι μετανάστες και κυρίως να αποθαρρύνει τους μετανάστες να μην επιλέγουν την Ελλάδα. Αφού όλοι οι μετανάστες ξενιτεύονται για να βοηθούν τους δικούς τους, στην πατρίδα.
    Ιε. Τα Αποτελέσματα του Δραχμικού Χρήματος
    [Ο υπολογισμός των αποτελεσμάτων είναι για τον περυσινό χρόνο. Θα είναι κάτι αντίστοιχο και πιο αποτελεσματικό, για εφέτος. Η ακρίβεια των υπολογισμών είναι σχετική, αλλά οπωσδήποτε είναι θετική και πιο ακριβής από τους άσχετους γενικούς υπολογισμούς βάσει άσχετων πολλαπλασιαστών, που όλοι πλέον ομολόγησαν τα λάθη τους. Εντύπωση μου προκαλεί το ότι, ενώ οι περισσότεροι οικονομολόγοι καθηγητές ομιλούν ξεκάθαρα για την αδυναμία των μέτρων, δεν αναφέρουν τίποτε για την έλλειψη των βασικών αρχών και προϋποθέσεων της Οικονομικής της Ανάπτυξης, για την ανάπτυξη]
    Ι. 30 Ιουνίου έως 30 Σεπτεμβρίου, 2012
    1. Μετά την έγκριση του Δραχμικού Χρήματος, οι πολίτες, καταστήματα και αγορές θα αποκτήσουν εμπιστοσύνη στον εαυτό τους και στην οικονομία.
    2. Η βυθισμένη Αγορά Μετοχών θα ανακάμψει, ακόμη και σε διπλασιασμό μόνε σε 15 συνεδριάσεις, αυξάνοντας την κεφαλαιοποίηση των τραπεζών και εταιρειών και εισάγοντας στην Ελληνική Αγορά άνω των Ε20δις.
    3. Τα δ2δις. της παραγράφου Β2, επάνω, τα δ3δις. από την Ββ, τα δ3δις. από την Βγ, τα δ4δις. από την Βδ, και περίπου απορρόφηση δ3δις. από τις Βε έως Βστ, ίσον συνολικό ποσό δ15δις., θα φέρουν αρκετή ρευστότητα στην αγορά. 
    4.Το ποσό των δ15δις. σε μία πυρακτωμένη οικονομία με ΟΡΚ μεγαλύτερη από 90% και πολλαπλασιαστή 4.0, θα αυξήσουν τις συναλλαγές και την ρευστότητα, 4 : 4 (3 μήνες) = 1. Δηλαδή, τα δ15 θα γίνουν 15 + 15 = δ30δις. Αυτά αποτελούν έξτρα Προϊόν/Εισόδημα, χρήμα.
    5.Τα κίνητρα για την χρήση της Δραχμής θα αυξήσουν την προτίμηση σε εγχώρια προϊόντα και θα έχομε μικρές αυξήσεις στην ελληνική παραγωγή και εξαγωγές και μείωση στις εισαγωγές.
    6.Η ανεργία θα κατέβει στο 16%.
    7. Ο Λαός θα αποκτήσει την αναγκαία εμπιστοσύνη για να προχωρήσει μπροστά ή να μη πέσει κάτω.

    ΙΙ. 1 Οκτωβρίου έως 31 Δεκεμβρίου, 2012
    1. Υπάρχει στην Αγορά το ποσό των δ30δις.
    2. Το υπόλοιπο δραχμικό ποσό των δ35δις. εισέρχεται στην οικονομία και απορροφάται, 30 + 35 = δ65δις. Η ρευστότητα έχει αποκατασταθή στην αγορά.
    3. δ30 δις. + (35 + 35 (μ) = 70 = δ100δις. Επειδή τα δραχμικά ποσά είναι δ50δις. τα υπόλοιπα 50 δις. είναι αυξήσεις σε ευρώ, Ε50δις., μέσω της αύξησης της παραγωγής, των εξαγωγών και της επέκτασης του χρήματος.
    4. Η ανεργία πέφτει στο 12%.
    5. Το ΑΕΠ ανεβαίνει στο +2%
    6. Αυτή η ρευστότητα της αγοράς δίνει στις τράπεζες τα αναγκαία ποσά που θα δανείσει την αγορά, για την ανάπτυξη της οικονομίας. Το πιο σημαντικό είναι ότι οι τράπεζες θα έχουν την εμπιστοσύνη ότι θα πάρουν πίσω τα χρήματά τους και τους τόκους.
    7. Θα υπάρχουν επαρκή κεφάλαια σε ευρώ για τις εισαγωγές και την αποπληρωμή των δόσεων των δανείων.
    ΙΙΙ. 1 Ιανουαρίου έως 30 Ιουνίου, 2013
    1. δ100δις. χ (3.6 : 2 = )1.8 (μ) = δ180δις.
    2. Η ανεργία πέφτει στο 9%.
    3. Το ΑΕΠ αυξάνει στο +3.5%
    4. Το Χρέος/ΑΕΠ πηγαίνει στο 110%
    5. Το έλλειμμα πέφτει στο 5%
    ΙV. 1 Ιουλίου έως 31 Δεκεμβρίου, 2013
    1. δ180 χ (3.2 : 2  1.6 (μ) = δ270δις. έξτρα συναλλαγές, παραγωγή, εισόδημα, χρήματα.
    2. Η ανεργία κατεβαίνει στο 6%.
    3. Η οικονομία είναι σε πλήρη ρευστότητα.
    4. Τα δραχμικά ποσά μπορούν να αποσυρθούν, να κρατηθούν ως αποθέματα στην ΤτΕ, η καλύτερα να χρησιμοποιούνται για συναλλαγές σε δραχμές με έκπτωση 30%, για να αυξήσουν την εγχώρια παραγωγή, εξαγωγές και να μειώσουν τις εισαγωγές.
    5. Το ΑΕΠ ανέρχεται στο +6%.
    6. Το Χρέος/ΑΕΠ πέφτει στο 72%.
    7. Το έλλειμμα θα φθάσει το 2%, χαμηλότερο από το απαιτούμενο ποσοστό του 3%.
    8. Η Ελληνική Οικονομία θα γίνει η ισχυρότερη όχι μόνο της ΕΕ αλλά όλου του Κόσμου.
    V. Προϋποθέσεις
    Αυτά θα συμβούν μόνον αν:
    1. Τα δραχμικά χρήματα θα κατανεμηθούν στους Έλληνες και απορροφηθούν από την Ελληνική Οικονομία, με βάση τον προγραμματισμό της παραγράφου Β, επάνω.
    2. Τα χρήματα θα επενδυθούν σε επιχειρήσεις με προϊόντα που έχουν το απόλυτο ή συγκριτικό πλεονέκτημα στην παγκόσμιο αγορά.
    3. Το Κράτος μπορεί να επιταχύνει την απορρόφηση κονδυλίων με άμεσες επενδύσεις, οι οποίες σύντομα θα παραχωρηθούν σε ιδιώτες.
    4. Τα χρήματα δεν φθάνουν στα χέρια «λαμογιών» να τα ιδιοποιηθούν και τα στείλουν στο εξωτερικό, (σε ευρώ, φυσικά).
    5. Τα χρήματα δεν θα εξαχθούν σε θυγατρικές του εξωτερικού ή επενδυθούν στο εξωτερικό για υψηλότερες αποδόσεις.
    6. Αν η λειτουργία της Κρατικής Μηχανής φθάσει στο 80% της απόδοσής της.
    Αυτή η μελέτη δεν είναι πλήρης. Σκοπός της είναι να μπορεί να κριθή η αποδοχή της ή μη. Για την εφαρμογή του Μέτρου/Διαδικασίας, θα υπάρξει πλήρης μελέτη.
    ©Copyright 2012, Patent Pending
    John Antonopoulos
    jeanton@hotmail.gr




    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

    ΔΙΑΦΟΡΑ

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    Από το Blogger.

    ΣΕΝΑΡΙΑ