Η Ατζέντα 21 μέσω του ΟΗΕ βρίσκεται σε κατάσταση πανικού, και προσπαθεί με κάθε τρόπο να μας κάνει να χωνέψουμε ότι το σερβιρισμένο παραμύθι της υπερθέρμανσης του πλανήτη υφίσταται, και μάλιστα εξ αιτίας των δραστηριοτήτων του ανθρώπου. Αυτό προσπαθούν να μας αποδείξουν, και μάλιστα με τον πιο παιδαριώδη τρόπο.
Με αυτή την νέα Βρετανική μελέτη. Δείτε και φρίξτε!
Τα αεροπορικά ταξίδια θα γίνονται πλέον πιο δύσκολα λόγω της υπερθέρμανσης του πλανήτη, σύμφωνα με μια βρετανική μελέτη, οι αεροπορικές εταιρίες ενδεχομένως να είναι απροετοίμαστες για τις αλλαγές, που περιλαμβάνουν περισσότερους τραυματισμούς επιβατών, ακριβότερα εισιτήρια και πολύωρες μετακινήσεις.
Οι ταξιδιώτες θα πρέπει να είναι περισσότερο διατεθειμένοι να δεχθούν τις σακούλες ναυτίας που διανέμονται από τις αεροπορικές εταιρείες πριν από την απογείωση. Μια έκθεση που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nature για την Κλιματική Αλλαγή, προβλέπει ότι μία από τις συνέπειες της υπερθέρμανσης του πλανήτη είναι ότι οι διεθνείς πτήσεις είναι περισσότερο ταραχώδεις από τα μέσα αυτού του αιώνα.
Οι αναταράξεις κατά τη διάρκεια υπερατλαντικών πτήσεων θα εμφανίζονται με μεγαλύτερη συχνότητα και ένταση, εάν οι εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα διπλασιαστούν από το 2050 σύμφωνα με τις προβλέψεις του Διεθνή Οργανισμού Ενέργειας, προειδοποιεί η έκθεση.
Το διοξείδιο του άνθρακα (χημικός τύπος : CO2) αναγνωρίζεται ως ενα από τα κύρια αέρια του θερμοκηπίου που ευθύνεται για την ανθρωπογενή υπερθέρμανση του πλανήτη.
Χρησιμοποιώντας υπολογιστικά μοντέλα της ατμοσφαιρικής αεροχειμάρρου, οι μελετητές πρόβλεψαν τις πιθανές επιπτώσεις στην πολυσύχναστες διαδρομές πτήσης στον Βόρειο Ατλαντικό, όπου πραγματοποιούνται περίπου 600 εμπορικά αεροπορικά ταξίδια ημερησίως μεταξύ της Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής.
Η μελέτη αποκάλυψε ότι οι πιθανότητες των αεροσκαφών που αντιμετωπίζουν σοβαρές αναταράξεις θα αυξηθούν μεταξύ 40 τοις εκατό και 170 τοις εκατό. Εν τω μεταξύ, η μέση ένταση των αναταράξεων θα αυξηθεί μεταξύ 10 τοις εκατό και 40 τοις εκατό.
Η μελέτη παρείχε μια ζοφερή ματιά στην επιδείνωση των συνθηκών των υπερατλαντικών πτήσεων όπου οι επιβάτες θα πρέπει να αντιμετωπίσουν κι άλλα μειονεκτήματα που συνδέονται με τα ταξίδια των μεγάλων αποστάσεων, όπως απώλεια αποσκευών και το τζέτ λάγκ.
"Οι «πορείες πτήσης μπορεί να χρειαστεί να γίνουν πιο περίπλοκες για να αποφευχθούν οι αναταράξεις που είναι πιο δυνατές και πιο συχνές, όπου οι χρόνοι διαδρομής θα μεγαλώσουν και η κατανάλωση καυσίμων και οι εκπομπές ρύπων θα αυξηθούν," είπαν οι συντάκτες της μελέτης.
Η μελέτη τοποθετεί το συνολικό τίμημα αυτών των διαταραχών σε περίπου £ 100 εκατομμύρια ($ 150.000.000 δολάρια) ετησίως.
Κατά ειρωνικό τρόπο, τα αεροπορικά ταξίδια είναι μια από τις κύριες πηγές εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, αλλά αυτή είναι η πρώτη ολοκληρωμένη μελέτη για τις άμεσες συνέπειες της αλλαγής του κλίματος στον κλάδο.
«Η αεροπορία είναι εν μέρει υπεύθυνη για την αλλαγή του κλίματος στην πρώτη θέση. Είναι ειρωνικό το γεγονός ότι το κλίμα φαίνεται να εκδικείται με τη δημιουργία μιας πιο ταραγμένης ατμόσφαιρας για πτήσεις ", δήλωσε ο Ουίλιαμς. (atheatignosi)
http://www.prisonplanet.gr
Με αυτή την νέα Βρετανική μελέτη. Δείτε και φρίξτε!
Τα αεροπορικά ταξίδια θα γίνονται πλέον πιο δύσκολα λόγω της υπερθέρμανσης του πλανήτη, σύμφωνα με μια βρετανική μελέτη, οι αεροπορικές εταιρίες ενδεχομένως να είναι απροετοίμαστες για τις αλλαγές, που περιλαμβάνουν περισσότερους τραυματισμούς επιβατών, ακριβότερα εισιτήρια και πολύωρες μετακινήσεις.
Οι ταξιδιώτες θα πρέπει να είναι περισσότερο διατεθειμένοι να δεχθούν τις σακούλες ναυτίας που διανέμονται από τις αεροπορικές εταιρείες πριν από την απογείωση. Μια έκθεση που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nature για την Κλιματική Αλλαγή, προβλέπει ότι μία από τις συνέπειες της υπερθέρμανσης του πλανήτη είναι ότι οι διεθνείς πτήσεις είναι περισσότερο ταραχώδεις από τα μέσα αυτού του αιώνα.
Οι αναταράξεις κατά τη διάρκεια υπερατλαντικών πτήσεων θα εμφανίζονται με μεγαλύτερη συχνότητα και ένταση, εάν οι εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα διπλασιαστούν από το 2050 σύμφωνα με τις προβλέψεις του Διεθνή Οργανισμού Ενέργειας, προειδοποιεί η έκθεση.
Το διοξείδιο του άνθρακα (χημικός τύπος : CO2) αναγνωρίζεται ως ενα από τα κύρια αέρια του θερμοκηπίου που ευθύνεται για την ανθρωπογενή υπερθέρμανση του πλανήτη.
Χρησιμοποιώντας υπολογιστικά μοντέλα της ατμοσφαιρικής αεροχειμάρρου, οι μελετητές πρόβλεψαν τις πιθανές επιπτώσεις στην πολυσύχναστες διαδρομές πτήσης στον Βόρειο Ατλαντικό, όπου πραγματοποιούνται περίπου 600 εμπορικά αεροπορικά ταξίδια ημερησίως μεταξύ της Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής.
Η μελέτη αποκάλυψε ότι οι πιθανότητες των αεροσκαφών που αντιμετωπίζουν σοβαρές αναταράξεις θα αυξηθούν μεταξύ 40 τοις εκατό και 170 τοις εκατό. Εν τω μεταξύ, η μέση ένταση των αναταράξεων θα αυξηθεί μεταξύ 10 τοις εκατό και 40 τοις εκατό.
Η μελέτη παρείχε μια ζοφερή ματιά στην επιδείνωση των συνθηκών των υπερατλαντικών πτήσεων όπου οι επιβάτες θα πρέπει να αντιμετωπίσουν κι άλλα μειονεκτήματα που συνδέονται με τα ταξίδια των μεγάλων αποστάσεων, όπως απώλεια αποσκευών και το τζέτ λάγκ.
"Οι «πορείες πτήσης μπορεί να χρειαστεί να γίνουν πιο περίπλοκες για να αποφευχθούν οι αναταράξεις που είναι πιο δυνατές και πιο συχνές, όπου οι χρόνοι διαδρομής θα μεγαλώσουν και η κατανάλωση καυσίμων και οι εκπομπές ρύπων θα αυξηθούν," είπαν οι συντάκτες της μελέτης.
Η μελέτη τοποθετεί το συνολικό τίμημα αυτών των διαταραχών σε περίπου £ 100 εκατομμύρια ($ 150.000.000 δολάρια) ετησίως.
Κατά ειρωνικό τρόπο, τα αεροπορικά ταξίδια είναι μια από τις κύριες πηγές εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, αλλά αυτή είναι η πρώτη ολοκληρωμένη μελέτη για τις άμεσες συνέπειες της αλλαγής του κλίματος στον κλάδο.
«Η αεροπορία είναι εν μέρει υπεύθυνη για την αλλαγή του κλίματος στην πρώτη θέση. Είναι ειρωνικό το γεγονός ότι το κλίμα φαίνεται να εκδικείται με τη δημιουργία μιας πιο ταραγμένης ατμόσφαιρας για πτήσεις ", δήλωσε ο Ουίλιαμς. (atheatignosi)
http://www.prisonplanet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.