• ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

    Σούπερ τρένο 114 δισ. δολαρίων θα συνδέει Μελβούρνη - Καμπέρα - Σίδνεϊ - Μπρίσμπαν

    Σαράντα πέντε χρόνια θα χρειαστούν για την ολοκλήρωση της κατασκευής του σιδηροδρομικού δικτύου, που μελετά η κυβέρνηση στην Αυστραλία


    Η αυστραλιανή κυβέρνηση μελετά σοβαρά την κατασκευή σιδηροδρομικού δικτύου που θα συνδέει τη Μελβούρνη με τη Βρισβάνη, (μέσω Σίδνεϊ) με σούπερ τρένο παρά το τεράστιο χρηματικό κόστος και τον χρόνο που θα απαιτήσει για να κατασκευαστεί.
    Θα στοιχίσει 114 δισ. δολάρια και θα χρειαστούν 45 χρόνια από τώρα, για την ολοκλήρωσή του.
    Μπορεί το κόστος ν' ακούγεται εξωπραγματικό, σχετική μελέτη εντούτοις αποκαλύπτει ότι το κέρδος από κάθε δολάριο που θα δαπανηθεί θα είναι 2.30 δολάρια.
    Σημειώνεται ότι η μελέτη του έργου αυτού, για το οποίο είχε γίνει λόγος στην προεκλογική εκστρατεία του Εργατικού Κόμματος το 2010, εκπονήθηκε από επταμελή επιτροπή εμπειρογνωμόνων της εταιρίας ΑΕΟΟΜ, θα παρουσιαστεί δε την ερχόμενη Πέμπτη από τον υπουργό Δημοσίων Έργων και Συγκοινωνιών, 'Ανθονι Αλμπανίζ.
    Ο ίδιος αναμένεται να πει ότι, το μεγαλεπήβολο αυτό έργο έχει τη δυναμική να αλλάξει εκ βάθρων τον τρόπο που, ζουν, ταξιδεύουν και εργάζονται οι Αυστραλοί. Ωστόσο, θα παραδεχθεί, συγχρόνως, ότι εμπεριέχει μεγάλες προκλήσεις τόσο από τεχνολογικής όσο και οικονομικής πλευράς.
    Σύμφωνα με τη μελέτη, η απόσταση που θα καλύπτει το εξπρές θα είναι 1.748 χλμ. από Μελβούρνη-Βρισβάνη, μέσω Καμπέρας, Σίδνεϊ, Νιουκάστλ και Χρυσής Ακτής.
    Βασίζοντας τους υπολογισμούς στην τιμή των αεροπορικών εισιτηρίων για την ίδια απόσταση, οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι 84 εκατ. επιβάτες το χρόνο, θα χρησιμοποιούν το εξπρές. Υπολογίζεται ότι όταν λειτουργήσει θα πάρει από τις αερογραμμές 40% από τα ταξίδια των πόλεων και 60% της υπαίθρου.
    Με ταχύτητα μίνιμουμ 300 χλμ. την ώρα και μάξιμουμ 359χλμ. την ώρα, θα παίρνει λίγο περισσότερο χρόνο από το εναέριο ταξίδι της ίδιας απόστασης.
    Ο κ. Αλμπανίζ δήλωσε ότι οι πολιτείες Βικτώρια, Ν.Ν. Ουαλία και Κουηνσλάνδη καθώς και η Περιοχή Πρωτεύουσας θα πρέπει να συνεισφέρουν στο κόστος κατασκευής του έργου. Για να αποφευχθούν δε προβλήματα που συνδέονται με το υψηλό κόστος της κατασκευής, το έργο θα πρέπει να αποπερατώνεται σταδιακά.



    http://news247.gr

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

    ΔΙΑΦΟΡΑ

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    Από το Blogger.

    ΣΕΝΑΡΙΑ