Η Fox παραδέχεται ότι ασκεί πολιτική πλύση εγκεφάλου σε δημοφιλή τηλεοπτικά Σόου.
Μετάφραση από το Prison Planet.com (Mar 6, 2009)
του Paul Joseph Watson
Η εταιρία Twentieth Century Fox του Ρούπερτ Μέρντοχ (Rupert Murdoch), παραδέχτηκε ότιχρησιμοποίησε τα παγκοσμίως δημοφιλή τηλεοπτικά της προγράμματα, προκειμένου να περάσει μηνύματα, κάνοντας πλύση εγκεφάλου, ενώ δεν κρύβει την ικανοποίησή της για το γεγονός!
Ένα βίντεο της εταιρίας που παρουσιάζεται αυτήν την περίοδο σε ένα άλλο τμήμα της αυτοκρατορίας των media του Murdoch, το MySpace.com,(μπορείτε να το δείτε στο τέλος του άρθρου) παρουσιάζει ανώτερους υπαλλήλους της Fox καιδημοφιλείς αστέρες των προγραμμάτων του να καυχώνται για το πώς χρησιμοποιούν την πλατφόρμα των επιτυχημένων show που μεταδίδονται παγκοσμίως, για να εμφυτεύσουν μηνύματα για την υποτιθέμενη απειλή τηςπαγκόσμιας αύξησης της θερμοκρασίας (global warming) εξαιτίας του φαινομένου του θερμοκηπίου.
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Fox δείχνει ζήλο για στο να προπαγανδίζει ότι θεωρείται «καθεστώς» σαν είδηση.
Το 2003, ο ίδιος ο Rupert Murdoch, παραδέχτηκε ότι η εταιρία του «είχε προσπαθήσει» να βοηθήσει την κυβέρνηση Μπους να «πουλήσει» τον πόλεμο στο Ιράκ.
Το κείμενο που συνοδεύει το video, λέει, «το 2006, η News Corp. συμμετείχε σε μια ευρεία πρωτοβουλία ολόκληρης της εταιρίας να μειώσει τα κατάλοιπα άνθρακά της.»
Τα μέσα με τα οποία αυτή η «πρωτοβουλία» πραγματοποιήθηκε, καθίστανται σαφή από ένα μεγάλο αριθμό clips από την Fox στις δημοφιλέστερες εκπομπές – «Simpsons», «King of the Hill», «Family Guy», «Prison Break» - που όλες είναι γεμάτες με μηνύματα για την παγκόσμια αύξηση της θερμοκρασίας λόγω του φαινομένου του θερμοκηπίου και την ανάγκη να κάνουμε κάτι για αυτό.
«Τι μπορούμε πρακτικά εμείς να κάνουμε για να υπάρξει μια διαφορά,» ρωτά ένα ανώτερο στέλεχος και αμέσως απαντά ένα άλλο, «το μεγαλύτερο πράγμα που έχουμε κάνει είναι το ότι έχουμε βάλλει μηνύματα για το περιβάλλον σε μερικές από τις εκπομπές μας.»
Με άλλα λόγια, η Fox έχει αρχίσει μια σκόπιμη εκστρατεία, που θα μπορούσε να έχει γίνει μόνο με το συντονισμό των σεναριογράφων κάθε προγράμματος, για να αναγκάσει τους ανθρώπους να δεχτούν την ψευδο-επιστήμη της παγκόσμιας υπερθέρμανσης με την πλύση εγκεφάλου ώστε να γίνει αποδεκτή ως πραγματικότητα. Αυτό έχει επιτευχθεί με το πλασάρισμα μηνυμάτων για την αλλαγή του κλίματος και την παρουσίαση δημοφιλών χαρακτήρων της τηλεόρασης οι οποίοι υιοθετούν και υποστηρίζουν τις συγκεκριμένες θέσεις του μανιφέστου για την παγκόσμια υπερθέρμανση.
«Ο καλύτερος τρόπος που θα μπορούσαμε να κάνουμε γνωστή την αφοσίωση μας για λογαριασμό της επιχείρησής μας, ήταν το να αλλάξουμε την πρακτική μέσα στην παραγωγή των προγραμμάτων, καθώς επίσης και να εργαστούμε για ένα μήνυμα σχετικά με την παγκόσμια υπερθέρμανση και τις περιβαλλοντικές αλλαγές, για να αναλάβουν την ευθύνη τους οι άνθρωποι», λέει η πρόεδρος της Fox, Dana Walden.
Είμαστε υποχρεωμένοι επίσης να βλέπουμε την εμετική μορφή τουKiefer Sutherland, που παίζει τον μαζοχιστή Jack Bauer στο «24», να δείχνει τόσο γνήσιος όσο δείχνει ένα χαρτονόμισμα των 3 δολαρίων, από ένα προτζέκτορα, για το πώς το Fox δεσμεύεται να μειώσει την «εκπομπή άνθρακά της».
Όλα αυτά αποδεικνύουν ότι η αποδοχή της παγκόσμιας υπερθέρμανσης ως πραγματικότητα από το ευρύ κοινό δεν επιτυγχάνεται με την οργανωμένη ευαισθητοποίηση από τις επιστημονικά αποδεδειγμένες απειλές, αλλά με τους προπαγανδιστές που επαναλαμβάνουν με μαεστρία ένα «κλιματικό mantra» με τις πλάτες της τηλεόρασης της και τις σειρές επιστημονικής φαντασίας που γίνονται αποδεκτές παθητικά από εκατομμύριά ανθρώπους.
Αυτό είναι το «κλειδί», εξαιτίας της διαδικασίας στην οποία υποβάλλεται ο ανθρώπινος εγκέφαλος όλων αυτών που παρακολουθούν την τηλεόραση.
Τα πολιτικά μηνύματα που εμφυτεύονται στα πλασματικά τηλεοπτικά προγράμματα θα βρουν πάντα ένα δεκτικό ακροατήριο.
Σύμφωνα με ένα άρθρο του Associated Content, «μελέτες έχουν δείξει ότι η παρακολούθηση τηλεόρασης προκαλεί τα χαμηλά άλφα κύματα στον ανθρώπινο εγκέφαλο.
Τα άλφα κύματα είναι εγκεφαλικά κύματα μεταξύ 8 και 12 Hz. και συνδέονται συνήθως με εγκεφαλικές καταστάσεις χαλάρωσης καθώς επίσης και υποβλητικότητας»...
Τα πειράματα έχουν δείξει ότι σε λιγότερο από ένα λεπτό αφότου ο θεατής αρχίζει να παρακολουθεί την τηλεόραση,ο εγκέφαλος περνάει από τη βήτα επιπέδου συνείδηση, που συνδέεται με την ενεργό και λογική σκέψη, στο άλφα επίπεδο, το οποίο συνδέεται με την παθητική αποδοχή και την υποβλητικότητα».
Αυτός είναι ο λόγος που οι διαφημιστές ξοδεύουν δισεκατομμύρια ετησίως σε διαφημίσεις, καθώς επίσης και στο να προβάλλουν τα προϊόντα τους στην ροή των τηλεοπτικών προγραμμάτων.
Το ότι παραδέχεται η Fox όλα αυτά είναι εκπληκτικό, ενώ το γεγονός ότι καυχιέται κιόλας για αυτό που κάνει, πείθει και τον πιο δύσπιστο.
Όπως σχολιάζει ειρωνικά οDarryl Mason, «ποτέ δεν είχα συνειδητοποιήσει πόσο πολλά είχα μάθει για τις τρομερές απειλές της αλλαγής κλίματος λόγω της παγκόσμιας υπερθέρμανσης, μόνο και μόνο με το να παρακολουθώ συνεχώς τα δημοφιλή ψυχαγωγικά προγράμματα των Murdoch/Fox, όπως οι ‘Simpsons’ και το ‘24’».
Εκατομμύρια άνθρωποι όχι μόνο στην Αμερική αλλά σε όλο τον κόσμο, εκπαιδεύονται, ή πιο σωστά επανεκπαιδεύονται, για το ιδιαίτερα σύνθετο και ιδιαίτερα αμφισβητήσιμο θέμα της παγκόσμιας υπερθέρμανσης, όχι μέσα από μια αιτιολογημένη δημόσια συζήτηση μεταξύ των υποστηριχτών και των σκεπτικιστών, αλλά μέσα από τα κινούμενα σχέδια, τις κωμωδίες και τις δραματικές εκπομπές που παράγονται από μια μονολιθική εταιρία της οποίας τα πλοκάμια εισδύουν βαθειά στο ίδιο κατεστημένο που προσπαθεί να «πουλήσει» την παγκόσμια υπερθέρμανσηπροκειμένου να εισαχθεί ένας φόρος του CO2 και να επιβάλει στις ζωές των ανθρώπων.
Πηγή:
TCFTV's Climate Change Commitment Video
ΠΗΓΗ: http://redskywarning.blogspot.com/2009/04/blog-post_05.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.