• ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Κυριακή 3 Ιουνίου 2018

    Πως ο Βουτσάς Διατηρεί το Μυαλό του σε Διαύγεια στα 85 του!!! Απίστευτο!!!

    Είναι ο αιώνιος έφηβος του ελληνικού κινηματογράφου!

    Ο Κώστας Βουτσάς είναι αεικίνητος γι΄αυτό και ο χειμώνας του θα περιλαμβάνει παραστάσεις και περιοδείες. Που όμως θα αφήσει την την Αλίκη Κατσαβού και το μωρό τους, ειδικά τώρα που


    ακόμα είναι βρέφος. «Θα αφήσω την αγάπη, την ψυχή και το θαυμασμό μου στην Αλίκη μέχρι να επιστρέψω» μου απαντά χωρίς δεύτερη σκέψη στο People.
    Παράλληλα κι εκείνη, εκτός από την παράσταση που πρόκειται να παίξει, έχει να «τρέξει» δύο ακόμα θεατρικές παραγωγές από τα γραφεία της Θεατρομάθειας στην Αθήνα, έχοντας πάντα μαζί της τον Φοίβο. Η θεατρική σεζόν προβλέπεται άκρως συναρπαστική για τον αιώνιο έφηβο Βουτσά. Ωστόσο, όταν η συζήτηση πηγαίνει στην τηλεόραση, το βλέμμα του βγάζει έναν προβληματισμό.

    Η τελευταία τηλεοπτική του εμφάνιση ήταν στο Mega στη σειρά «Με τα Παντελόνια Κάτω» από το 2012 έως το 2014. «Δεν θέλω να πάω στην τηλεόραση. Μου έκαναν μια πρόταση από την Κύπρο, αλλά είναι ταλαιπωρία. Άσε που φοβάμαι, γιατί στο παρελθόν έτυχε να μη με πληρώσουν. Η τηλεόραση, ειδικά στην Ελλάδα, δεν πάει καλά. Εγώ θα πάω μόνο αν μου δώσουν τα χρήματα προκαταβολικά» ξεκαθαρίζει. Όση ώρα μιλάμε, διαπιστώνω πως παρότι βιολογικά είναι 85 ετών, το μυαλό του δουλεύει σε υψηλές στροφές.



    «Για να κρατήσω το μυαλό μου σε διαύγεια, λύνω σταυρόλεξα με το αριστερό μου χέρι, κρατώντας το περιοδικό ανάποδα. Επίσης, μου αρέσει να αθροίζω τα νούμερα των πινακίδων στα αυτοκίνητα. Και το κάνω σε χρόνο dt. Κάνω οτιδήποτε θεωρώ πως εκπαιδεύει το μυαλό μου» αποκαλύπτει.

    Είναι γλυκός, ευφυής, με χιούμορ.

    «Η δουλειά, να ξέρεις, είναι υγεία. Όταν κάθεσαι στο σπίτι, σου “μιλάει” η πίεση, η αφραγκία και πολλές ακόμα λέξεις που ξεκινούν από άλφα. Όταν, όμως, βγαίνεις έξω και δουλεύεις, αυτό είναι κάτι που σε γεμίζει ζωή και σου φορτίζει τις μπαταρίες. Δεν κάπνισα ποτέ, δεν βάζω αλάτι στο φαγητό μου και είμαι συνέχεια σε μια δράση. Πολλοί μου λένε πως έχω πάθος με τις γυναίκες. Τους απαντώ πως οι γυναίκες δεν είναι πάθος, αλλά αποστολή!» εξηγεί γελώντας.

    «Το μυστικό του Κώστα, κι ας μην το λέει, είναι η αισιοδοξία. Είναι πάντα θετικός και βλέπει μπροστά και πάνω από τα προβλήματα και τις δυσκολίες» συμπληρώνει η Αλίκη.

    peoplegreece.com

    diadrastika.com

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

    ΔΙΑΦΟΡΑ

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    Από το Blogger.

    ΣΕΝΑΡΙΑ