Μέσα στον Αυγούστο, μήνα αδειών και διακοπών, ο ΟΤΕ έκοψε απροειδοποίητα την...
τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης ασθενών του Διαγνωστικού Κέντρου MEDLAB (παραδέχθηκε ο οργανισμός ότι χρησιμοποιεί ηλεκτρονικό μήνυμα χωρίς έλεγχο).
τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης ασθενών του Διαγνωστικού Κέντρου MEDLAB (παραδέχθηκε ο οργανισμός ότι χρησιμοποιεί ηλεκτρονικό μήνυμα χωρίς έλεγχο).
Μετά από επικοινωνία με το 13888 υπήρξε ενημέρωση ότι κόπηκε η τηλεφωνική γραμμή, επειδή υπήρχαν οφειλές 160 Ευρώ και ότι έπρεπε να πάει κάποιος υπεύθυνος σε κατάστημα του ΟΤΕ προκειμένου να εξοφλήσει την οφειλή οπότε και θα επανασυνδεθεί άμεσα η τηλεφωνική γραμμή.
Λόγω της σοβαρότητας της κατάστασης, καθόσον το κέντρο εξυπηρετεί ασθενείς, με καρκίνο και άλλες σοβαρές παθήσεις από το 1992, έσπευσε υπεύθυνος, ο οποίος εξόφλησε πλήρως την οφειλή και υπέγραψε ό,τι ήταν απαραίτητο προκειμένου να γίνει άμεσα η σύνδεση, όπως είπαν και από το κατάστημα του ΟΤΕ. Συγκεκριμένα οι υπάλληλοι διαβεβαίωσαν ότι θα έβαζαν προτεραιότητα στο θέμα και θα γινόταν η σύνδεση την επόμενη το πρωί.
Μετά από αναμονή μιας ολόκληρης εβδομάδας!!! και δίνοντας ο ΟΤΕ μήνυμα ότι η γραμμή ΔΕΝ ανήκει σε συνδρομητή, το 13888 εκ νέου ενημέρωσε ότι δεν έχει γίνει η σύνδεση γιατί υπάρχουν οφειλές (120 ευρώ) από «άλλες» γραμμές και μας εκβίασε ότι αν δεν πληρωθούν δεν θα προχωρήσουν στην αποκατάσταση της τηλεφωνικής γραμμής, της οποίας η οφειλή είχε εξοφληθεί. Στις διαμαρτυρίες μας γιατί κάτι τέτοιο δεν ειπώθηκε από την αρχή ή τι είδους οφειλές ήταν αυτές, που δεν υπήρχε ειδοποίηση και πώς όλες οι άλλες γραμμές του Διαγνωστικού Κέντρου για πολλά χρόνια είναι σε άλλο πάροχο και όχι στον ΟΤΕ, οι υπάλληλοι μας παρέπεμπαν από το ένα τηλέφωνο στο άλλο χωρίς ΚΑΝΕΝΑΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ να δώσει μία συγκεκριμένη εξήγηση και σαφή απάντηση.
Έφτασαν στο σημείο δε να μας κοροϊδεύουν μπροστά στα μάτια μας και να αμφισβητούν, ότι δεν λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή, ισχυριζόμενοι ψευδώς ότι η γραμμή λειτουργεί.
Παρά την έντονη διαμαρτυρία μας για τον εκβιασμό που πραγματοποιούν και μάλιστα σε μια τόσο σοβαρή κατάσταση, οι υπάλληλοι του οργανισμού αδιαφόρησαν.
Το ΜΕDLAB ΙΑΤΡΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ καταγγέλλει αυτήν την εκβιαστική συμπεριφορά του Οργανισμού που αδιαφορώντας ότι πρόκειται για ένα χώρο υγείας, προέβη σε ξαφνική διακοπή της συγκεκριμένης τηλεφωνικής γραμμής, η οποία έχει εξοφληθεί πλήρως.
Επίσης καταγγέλλει, την πλήρη αποδιοργάνωση του ΟΤΕ δεδομένου ότι άλλα ζήτησαν αρχικά, τα οποία και πραγματοποιήθηκαν (δηλ. εξόφληση του λογαριασμού) υποσχέθηκαν την άμεση σύνδεση και στην συνέχεια άρχισαν να απαιτούν εκβιάζοντας ό,τι τους περνούσε από το μυαλό χωρίς να δικαιολογούν γιατί. Η λογική (προφανώς παράλογη) τους ήταν ότι «έχουν ανάγκη και θα υποκύψουν στον εκβιασμό να το πληρώσουν» χωρίς καμία αιτιολογία ή δικαιολογία. Η κοροϊδία δε, ήταν ότι ενώ διαβεβαίωσαν ότι η σύνδεση θα γίνει άμεσα και με προτεραιότητα, δεν το έπραξαν με αποτέλεσμα να αφήσουν χωρίς το τηλέφωνο που παίρνουν οι ασθενείς, ένα Διαγνωστικό Κέντρο.
Σε μία εποχή που το ΜΕDLAB προσφέρει εδώ και χρόνια ένα μεγάλο κοινωνικό έργο, που εξυπηρετούμε δωρεάν ασθενείς που έχουν ανάγκη, ο ΕΟΠΥΥ και άλλα ασφαλιστικά ταμεία όπως το ΙΚΑ, μας οφείλουν για εξέταστρα ασφαλισμένων τους από το 2008 και είμαστε υποχρεωμένοι να προσπαθούμε να αντεπεξέλθουμε σε καθημερινές αντιξοότητες και με τα προβλήματα που δημιουργούν τα capital controls, ΔΕΝ επιτρέπεται ένας οργανισμός, που διαχειρίζεται ένα κοινωνικό αγαθό να λειτουργεί ανάλγητα, χωρίς οργάνωση και να χρησιμοποιεί τον εκβιασμό για 100 Ευρώ απαιτώντας να εξοφληθεί λογαριασμός για τον οποίο ΔΕΝ έχει ειδοποιήσει και κυρίως ΔΕΝ του ανήκει η τηλεφωνική γραμμή.
Δηλαδή τί κάνει ο πολίτης σε μεγαλύτερες οφειλές άραγε;
Θα πρέπει ΟΛΟΙ να προσαρμοστούν στα σημερινά δεδομένα και όχι να χρειάζεται να κάνει ο απλός πολίτης καταγγελίες δια των μέσων που διαθέτει με την ελπίδα να βρεί το δίκιο του.
Απο το ΜΕDLAB IATΡΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ
Y.Γ. Τόσο ανάλγητος και αποδιοργανωμένος είναι ο Οργανισμός που παρά τα capital controls τα ταμεία του δεν δέχονται όλες τις πιστωτικές κάρτες αλλά επιλεκτικά.
Λόγω της σοβαρότητας της κατάστασης, καθόσον το κέντρο εξυπηρετεί ασθενείς, με καρκίνο και άλλες σοβαρές παθήσεις από το 1992, έσπευσε υπεύθυνος, ο οποίος εξόφλησε πλήρως την οφειλή και υπέγραψε ό,τι ήταν απαραίτητο προκειμένου να γίνει άμεσα η σύνδεση, όπως είπαν και από το κατάστημα του ΟΤΕ. Συγκεκριμένα οι υπάλληλοι διαβεβαίωσαν ότι θα έβαζαν προτεραιότητα στο θέμα και θα γινόταν η σύνδεση την επόμενη το πρωί.
Μετά από αναμονή μιας ολόκληρης εβδομάδας!!! και δίνοντας ο ΟΤΕ μήνυμα ότι η γραμμή ΔΕΝ ανήκει σε συνδρομητή, το 13888 εκ νέου ενημέρωσε ότι δεν έχει γίνει η σύνδεση γιατί υπάρχουν οφειλές (120 ευρώ) από «άλλες» γραμμές και μας εκβίασε ότι αν δεν πληρωθούν δεν θα προχωρήσουν στην αποκατάσταση της τηλεφωνικής γραμμής, της οποίας η οφειλή είχε εξοφληθεί. Στις διαμαρτυρίες μας γιατί κάτι τέτοιο δεν ειπώθηκε από την αρχή ή τι είδους οφειλές ήταν αυτές, που δεν υπήρχε ειδοποίηση και πώς όλες οι άλλες γραμμές του Διαγνωστικού Κέντρου για πολλά χρόνια είναι σε άλλο πάροχο και όχι στον ΟΤΕ, οι υπάλληλοι μας παρέπεμπαν από το ένα τηλέφωνο στο άλλο χωρίς ΚΑΝΕΝΑΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ να δώσει μία συγκεκριμένη εξήγηση και σαφή απάντηση.
Έφτασαν στο σημείο δε να μας κοροϊδεύουν μπροστά στα μάτια μας και να αμφισβητούν, ότι δεν λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή, ισχυριζόμενοι ψευδώς ότι η γραμμή λειτουργεί.
Παρά την έντονη διαμαρτυρία μας για τον εκβιασμό που πραγματοποιούν και μάλιστα σε μια τόσο σοβαρή κατάσταση, οι υπάλληλοι του οργανισμού αδιαφόρησαν.
Το ΜΕDLAB ΙΑΤΡΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ καταγγέλλει αυτήν την εκβιαστική συμπεριφορά του Οργανισμού που αδιαφορώντας ότι πρόκειται για ένα χώρο υγείας, προέβη σε ξαφνική διακοπή της συγκεκριμένης τηλεφωνικής γραμμής, η οποία έχει εξοφληθεί πλήρως.
Επίσης καταγγέλλει, την πλήρη αποδιοργάνωση του ΟΤΕ δεδομένου ότι άλλα ζήτησαν αρχικά, τα οποία και πραγματοποιήθηκαν (δηλ. εξόφληση του λογαριασμού) υποσχέθηκαν την άμεση σύνδεση και στην συνέχεια άρχισαν να απαιτούν εκβιάζοντας ό,τι τους περνούσε από το μυαλό χωρίς να δικαιολογούν γιατί. Η λογική (προφανώς παράλογη) τους ήταν ότι «έχουν ανάγκη και θα υποκύψουν στον εκβιασμό να το πληρώσουν» χωρίς καμία αιτιολογία ή δικαιολογία. Η κοροϊδία δε, ήταν ότι ενώ διαβεβαίωσαν ότι η σύνδεση θα γίνει άμεσα και με προτεραιότητα, δεν το έπραξαν με αποτέλεσμα να αφήσουν χωρίς το τηλέφωνο που παίρνουν οι ασθενείς, ένα Διαγνωστικό Κέντρο.
Σε μία εποχή που το ΜΕDLAB προσφέρει εδώ και χρόνια ένα μεγάλο κοινωνικό έργο, που εξυπηρετούμε δωρεάν ασθενείς που έχουν ανάγκη, ο ΕΟΠΥΥ και άλλα ασφαλιστικά ταμεία όπως το ΙΚΑ, μας οφείλουν για εξέταστρα ασφαλισμένων τους από το 2008 και είμαστε υποχρεωμένοι να προσπαθούμε να αντεπεξέλθουμε σε καθημερινές αντιξοότητες και με τα προβλήματα που δημιουργούν τα capital controls, ΔΕΝ επιτρέπεται ένας οργανισμός, που διαχειρίζεται ένα κοινωνικό αγαθό να λειτουργεί ανάλγητα, χωρίς οργάνωση και να χρησιμοποιεί τον εκβιασμό για 100 Ευρώ απαιτώντας να εξοφληθεί λογαριασμός για τον οποίο ΔΕΝ έχει ειδοποιήσει και κυρίως ΔΕΝ του ανήκει η τηλεφωνική γραμμή.
Δηλαδή τί κάνει ο πολίτης σε μεγαλύτερες οφειλές άραγε;
Θα πρέπει ΟΛΟΙ να προσαρμοστούν στα σημερινά δεδομένα και όχι να χρειάζεται να κάνει ο απλός πολίτης καταγγελίες δια των μέσων που διαθέτει με την ελπίδα να βρεί το δίκιο του.
Απο το ΜΕDLAB IATΡΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ
Y.Γ. Τόσο ανάλγητος και αποδιοργανωμένος είναι ο Οργανισμός που παρά τα capital controls τα ταμεία του δεν δέχονται όλες τις πιστωτικές κάρτες αλλά επιλεκτικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.