• ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

    Πρέπει γρήγορα να απαλλαγούμε απ αυτούς ... Μ.Χρυσοχοϊδης: «Τιμή που επί υπουργίας μου θα γίνει τζαμί»!

    Την "περηφάνια του" μας εξέφρασε πριν από λίγο ο "δεν έχω διαβάσει το Μνημόνιο" Μιχάλης Χρυσοχοϊδης, για το ότι επί υπουργίας του θα κατασκευαστεί τζαμί!
    «Εμένα προσωπικά, την οικογένεια μου, που είμαι Πόντιος και Μικρασιάτης πρόσφυγας, με καμένα
    σπίτια με καμένες εκκλησιές, μου κάνει τιμή που απαντάω σήμερα σε εσάς και που επί υπουργίας μου γίνεται το τζαμί» απάντησε ο Μιχάλης Χρυσοχοϊδης.



    «Εγώ σέβομαι τους ανθρώπους με ένα μόνο κριτήριο. Αν σέβονται τους νόμους και το Σύνταγμα και τον συνάνθρωπο τους ή αν είναι παράνομοι. Τίποτε άλλο. Και δεν χωρίζω τους ανθρώπους σε Πόντιους, Εβραίους, Αρμένιους, Βουδιστές, Χριστιανούς, Μουσουλμάνους. Και είμαι περήφανος γιατί όταν απαντώ έτσι νιώθω πιο Έλληνας. Ότι εκφράζω τον πολιτισμό και τις αξίες του τόπου. Είστε λάθος κύριε Παναγιώταρε μιλάτε άμυαλα και πράττετε άστοχα» ανέφερε ο υπουργός Υποδομών θυμίζοντας ότι η Βουλή εδώ και 8 χρόνια έχει ψηφίσει νόμο για την κατασκευή τεμένους στην Αθήνα διότι η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα στην ΕΕ που δεν διαθέτει λατρευτικό χώρο για τους μουσουλμάνους.
    O βουλευτής της Χρυσής Αυγής Ηλίας Παναγιώταρος, έκανε χρήση μιας ιστορικής φράσης του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη, αλλά σε "τέτοια" αυτιά όπως του υπουργού, οι φράσεις αυτές δεν προκαλουν καμμία "δόνηση".
    «Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους» είπε ο κ. Παναγιώταρος απευθυνόμενος στην κυβέρνηση και πρόσθεσε ότι θα κατασκευαστεί τζαμί στην Αθήνα την ίδια ώρα που μένει ημιτελής η Μητρόπολη, μετά τους σεισμούς, αλλά και η εκκλησία στην Αγίου Κωνσταντίνου και την ίδια ώρα που η Τουρκία λέει πως θα κάνει μουσείο και τζαμί την Αγία Σοφία.
    Στις απόλυτα λογικές παρατηρήσεις του βουλευτή του Λαϊκού Συνδέσμου,ο Μ.Χρυσοχοϊδης απάντησε με τις γνωστές "καραμέλες" περί εθνικισμού, μίσους, και άλλες γνωστές φράσεις που χρησιμοποιεί το νεοταξικό ΄σύστημα, όταν δεν μπορέι να αντιτάξει κανένα επιχέιρημα. Ξεκινάει τα "σλόγκαν" για να χτυπήσει στο "θυμικό" των πολιτών.
    Το πρόβλημα είναι ότι τις πράξεις του υπουργού εμείς θα τις "λουστούμε" ακόμα και όταν ο συγκερκιμένος θα έχει μετατραπεί σε πολιτική "σκόνη", και δεν θα είναι πλέον στο πολιτικό προσκήνιο. 


    defencenet.gr
    lithosfotos

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

    ΔΙΑΦΟΡΑ

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    Από το Blogger.

    ΣΕΝΑΡΙΑ