• ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

    Κ. Λέχου: «Με κούρασαν οι δημοσιογράφοι»


    Το «Νησί» μπορεί να έριξε αυλαία, αλλά ο απόηχος του θα συνεχίσει να μας απασχολεί για πολύ ακόμα. Η Κατερίνα Λέχου, μια από τις πρωταγωνίστριες και με μια από τις καλύτερες ερμηνείες της σειράς, αποκάλυψε ότι αυτή η μεγάλη επιτυχία, «ήταν αιφνίδια για μένα, δεν το έχω ξαναζήσει. Αλλά δεν μπορούμε να λέμε ότι μ΄ενοχλεί κιόλας. Καταρχήν δε μπορείς να τα έχεις όλα. Δεν γίνεται να σε ξέρει όλος ο κόσμος και να μην σ΄ενοχλούν κιόλας. Θα ήμουν αχάριστη, και θεωρώ βλακώδες να το ακούω αυτό από συναδέλφους».
    Ωστόσο, όπως ομολόγησε στο περιοδικό “ΤV Έθνος” από όλο αυτό το “ταξίδι”, «με κούρασαν οι πιο “ειδικοί” άνθρωποι. Οι δημοσιογράφοι ας πούμε. Με την έννοια ότι εκεί μπαίνει το στοίχημα αν κάτι είναι εμπνευσμένο ή όχι. Ρώτα με κάτι που δεν με έχουν ρωτήσει».
    Άλλωστε όπως λέει δεν της αρέσει να είναι βαρετή. «Μου λένε ότι δίνω συνεντεύξεις κάθε πέντε χρόνια. Μα κάθε πέντε χρόνια έχω να πω κάτι. Τι να κάνω; δεν το κάνω από σνομπισμό».

    Πως όμως της φάνηκε η πολιορκία των δημοσιογράφων τον πρώτο καιρό μετά την μεγάλη επιτυχία του “Νησιού”; «Εγώ λίγο τρόμαξα. Δηλαδή, εμένα δεν με παίρνει τηλέφωνο κανείς ποτέ. Και όλοι ξέρουν ότι δεν έχω καλή σχέση με το τηλέφωνο. Ξαφνικά, όταν βρίσκεις εξήντα μηνύματα, παθαίνεις πανικό.Λέω τι να κάνω τώρα… θα έπρεπε να αφήσω τη δουλειά μου και να γίνω… τηλεφωνήτρια».
    Όσο για το επαγγελματικό της μέλλον; Όπως παραδέχεται δεν την αγχώνει. Αυτό όμως που της αφήνει το «Νησί», είναι «το παράπονο που σε πιάνει. Είναι σαν να έχεις πάει τις τέλειες διακοπές, και μετά να πας στο Κουσκουρδιχώρι για διακοπές. Λες “ρε γαμώτο, πέρυσι ήμουν καλύτερα”. Σου κακοφαίνεται. Αλλά αυτή είναι η ζωή. Μια έτσι, μια αλλιώς».



    πηγή

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

    ΔΙΑΦΟΡΑ

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    Από το Blogger.

    ΣΕΝΑΡΙΑ