Viral έγινε μια ανάρτηση ενός δασκάλου στη Γκάνα και κέρδισε τις καρδιές πολλών ανθρώπων, χάρη στις ασυνήθιστες και αυτοσχέδιες μεθόδους διδασκαλίας.
Έχοντας σπουδάσει εικαστικε τέχνες, αποφάσισε να χρησιμοποιήσει τις δεξιότητές του και σχεδίασε ένα ολοκληρωμένο screenshot ενός εγγράφου Word στον πίνακα για τους μαθητές του.
«Το κάνω για να κατανοήσουν οι μαθητές μου τι διδάσκω» είπε. «Τουλάχιστον να τους δώσω μια εικόνα του τι θα δουν αν βρεθούν ποτέ μπροστά σε έναν υπολογιστή». Η μέθοδός του πάντως, φαίνεται να λειτουργεί καθώς τα παιδιά απολαμβάνουν τα μαθήματά του και είναι σε θέση να μάθουν πολλά. «Κάθε φορά θέλω να είμαι σίγουρος πως έχουν καταλάβει τα πάντα, προτού φύγουν από την τάξη».
Η ανάρτηση έχει προκαλέσει έντονες συζητήσεις στη Γκάνα. Ενώ οι περισσότεροι άνθρωποι επαίνεσα στον Κβάντο για την αφοσίωσή του στους μαθητές του και τον αυτοσχεδιασμό του, υπήρξε οργή για το γεγονός ότι έπρεπε να φτάσουν εκεί τα πράγματα. Γιατί το 2018, τα σχολεία εξακολουθούν να μην έχουν υπολογιστές; Ο ίδιος ο Κβάντο πιστεύει ότι τα πράγματα έχουν αρχίσει να βελτιώνονται σιγά-σιγά. «Η κυβέρνηση βοηθάει και πιστεύω σε αυτούς. Προσπαθούν να βελτιώσουν τα πράγματα» δήλωσε. Ενώ στις μεγάλες πόλεις, όπως η Άκρα και το Κουμάσι, υπάρχουν υπολογιστές στα σχολεία, η πρόοδος είναι σαφώς πιο αργή όσον αφορά στις αγροτικές περιοχές.
Πάντως, από την στιγμή που έγινε viral η ανάρτηση του συγκεκριμένου δασκάλου, ο Κβάντο έλαβε προσφορές δωρεών για φορητούς υπολογιστές και προτζέκτορες, κάτι που είναι εξαιρετικό για τα παιδιά και το σχολείο. Ο Κβάντο είναι ευγνώμων για οποιαδήποτε βοήθεια απέναντι στους μαθητές του αλλά σχεδιάζει να βοηθήσει κι άλλα σχολεία στην περιοχή. «Υπάρχουν πολλά σχολεία που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα» δήλωσε. «Μπορώ να βοηθήσω και να δώσω μερικές από τις δωρεές σε άλλα σχολεία για να επωφεληθούν κι άλλοι μαθητές» πρόσθεσε.
iefimerida.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.