Ο Γέροντας Σάββας Αχιλλέως στη χθεσινή ομιλία του στο διαδυκτιακό ραδιόφωνο του prisonplanet αναφέρεται στην παλαιά διαθήκη και κατά πόσον θα πρέπει να την αποδεκτούμε ως Ιερό βιβλίο.
Η παλαιά διαθήκη προετοίμασε τους Εβραίους να δεχτουν τον Χριστό ως αληθινό Θεό και να πιστέψουν σε αυτόν, αλλά αντί να πιστέψουν τον Χριστό ως Θεό αληθινό τον σταύρωσαν ως ξένο.
Η παλαιά διαθήκη είναι ιερό βιβλίο αλλά πρωτίστως για τους Εβραίους, Η παλαιά διαθήκη γεννήθηκε για να προετοιμάσει τους Εβραίους. Για εμάς η παλαιά διαθήκη μένει ως σημείο προετοιμασίας σωτηρίας του κόσμου, για να πιστέψουμε εμείς ότι ο Χριστός είναι ο Θεός ο αληθινός.
Πρέπει να μην βλασφημούμε το άγιο όνομά του, και να τον έχουμε Θεό αληθινό και ότι πούμε και έχουμε στο νού μας να εξαρτάται μόνο απο τον Χριστό της Καινής Διαθήκης.
Διότι αυτός δεν ήταν απλά ένας Εβραίος, ήταν ο Θεός ο αληθινός και ότι είπε το έγραψαν μέσα στο ευαγγέλιο του οι 4 ευαγγελιστές. Πρέπει να έχουμε τον Χριστό πάντα στην καρδιά μας και την ψυχή μας. Να ψάλουμε τους ύμνους του και να τον δοξολογούμε με πνευματικές ωδές.
Χωρίς τον Χριστό δεν υπάρχει σωτηρία, υπάρχει θάνατος. Να μην στεκόμαστε μόνο στους προφήτες της παλιάς διαθήκης, εκείνοι μας προετοίμασαν για να δεχτούμε τον Θεό τον αληθινό.
Η παλαιά διαθήκη είναι βοήθεια για την αποδοχή του αληθινού Θεού, και δεν πρέπει να κρεμόμαστε μόνο απο τους λόγους της παλαιάς διαθήκης. Ο Θεός ήρθε και πλήρωσε τα κενά της παλαιάς διαθήκης.
Στην παλιά διαθήκη γράφει να δώσεις χαστούκι σε εκείνον που σου το έδωσε, ενώ ο Χριστός λέει αν κάποιος σε χαστουκίσει στο ένα μάγουλο, γύρισε σ' αυτόν και το άλλο.
Εμείς αγαπάμε τους εχθρούς μας, ενώ η παλαιά διαθήκη διδάσκει οτι δεν πρέπει να αγαπάμε τους εχθρούς μας.
Ο λόγος του Χριστού μας είναι λαμπάδα, ενω όλα τα υπόλοιπα είναι σαν εκείνα τα κεράκια τα μικρά που ανάβεις όταν πηγαίνεις στην εκκλησία τα οποία χάνουν το φέγγος τους.
Η λαμπάδα όμως που κρέμεται μπροστά στον Χριστό είναι διαφορετική.
atheatignosi
Η παλαιά διαθήκη προετοίμασε τους Εβραίους να δεχτουν τον Χριστό ως αληθινό Θεό και να πιστέψουν σε αυτόν, αλλά αντί να πιστέψουν τον Χριστό ως Θεό αληθινό τον σταύρωσαν ως ξένο.
Η παλαιά διαθήκη είναι ιερό βιβλίο αλλά πρωτίστως για τους Εβραίους, Η παλαιά διαθήκη γεννήθηκε για να προετοιμάσει τους Εβραίους. Για εμάς η παλαιά διαθήκη μένει ως σημείο προετοιμασίας σωτηρίας του κόσμου, για να πιστέψουμε εμείς ότι ο Χριστός είναι ο Θεός ο αληθινός.
Πρέπει να μην βλασφημούμε το άγιο όνομά του, και να τον έχουμε Θεό αληθινό και ότι πούμε και έχουμε στο νού μας να εξαρτάται μόνο απο τον Χριστό της Καινής Διαθήκης.
Διότι αυτός δεν ήταν απλά ένας Εβραίος, ήταν ο Θεός ο αληθινός και ότι είπε το έγραψαν μέσα στο ευαγγέλιο του οι 4 ευαγγελιστές. Πρέπει να έχουμε τον Χριστό πάντα στην καρδιά μας και την ψυχή μας. Να ψάλουμε τους ύμνους του και να τον δοξολογούμε με πνευματικές ωδές.
Χωρίς τον Χριστό δεν υπάρχει σωτηρία, υπάρχει θάνατος. Να μην στεκόμαστε μόνο στους προφήτες της παλιάς διαθήκης, εκείνοι μας προετοίμασαν για να δεχτούμε τον Θεό τον αληθινό.
Η παλαιά διαθήκη είναι βοήθεια για την αποδοχή του αληθινού Θεού, και δεν πρέπει να κρεμόμαστε μόνο απο τους λόγους της παλαιάς διαθήκης. Ο Θεός ήρθε και πλήρωσε τα κενά της παλαιάς διαθήκης.
Στην παλιά διαθήκη γράφει να δώσεις χαστούκι σε εκείνον που σου το έδωσε, ενώ ο Χριστός λέει αν κάποιος σε χαστουκίσει στο ένα μάγουλο, γύρισε σ' αυτόν και το άλλο.
Εμείς αγαπάμε τους εχθρούς μας, ενώ η παλαιά διαθήκη διδάσκει οτι δεν πρέπει να αγαπάμε τους εχθρούς μας.
Ο λόγος του Χριστού μας είναι λαμπάδα, ενω όλα τα υπόλοιπα είναι σαν εκείνα τα κεράκια τα μικρά που ανάβεις όταν πηγαίνεις στην εκκλησία τα οποία χάνουν το φέγγος τους.
Η λαμπάδα όμως που κρέμεται μπροστά στον Χριστό είναι διαφορετική.
atheatignosi
16 Ολόκληρη η γραφή είναι θεόπνευστη, και ωφέλιμη για διδασκαλία, για έλεγχο, για επανόρθωση, για διαπαιδαγώγηση, που γίνεται με δικαιοσύνη·
ΑπάντησηΔιαγραφή(Επιστολή Προς Τιμόθεον Β΄ 3:16)
ΕΞ' ΑΛΛΟΥ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΙΑΒΑΖΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ ΣΤΗ ΣΥΝΑΓΩΓΗ , ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΠΑΝΕΛΑΜΒΑΝΕ ΕΔΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΨΑΛΜΟΥΣ "η ΕΚΑΝΕ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΦΗΤΕΣ ¨ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΝΤΑΤΕΥΧΟ .
ΕΜΕΙΣ , ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΛΕΤΑΜΕ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ ?
ME ΟΛΟ ΤΟ ΣΕΒΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΙΕΡΕΑ ΣΑΒΒΑ ΑΧΙΛΛΕΩΣ .
μελετάμε και την Παλαιά Διαθήκη υπό το φως της Καινής
ΑπάντησηΔιαγραφή