Αβραμόπουλος μετά το ένταλμα σύλληψης: Δεν θα κάνω χρήση της ασυλίας, ζητώ
πλήρη δικαστική έρευνα, το Qatargate δεν με αφορά
-
Αβραμόπουλος μετά το ένταλμα σύλληψης: Δεν θα κάνω χρήση της ασυλίας,
ζητώ πλήρη…
The post Αβραμόπουλος μετά το ένταλμα σύλληψης: Δεν θα κάνω χρήση της...
Πριν από 4 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.