Σε ολόκληρη την ιστορία, η Ελίτ που κυβερνά, αναδύεται μέσω της μυστικής ή της απόκρυφης γνώσης την οποία προστατεύουν προσεκτικά και την αποκρύπτουν από τους εισβολείς. Για τον λόγο αυτό ο Αλέξανδρος, ο βασιλεύς των Μακεδόνων, σε επιστολή του προς τον Αριστοτέλη παραπονιέται πως ο δεύτερος εξέδωσε σε βιβλίο τους (Απόρρητους Λόγους), δηλαδή τα μυστικά… της εξουσίας που εδίδαξε στην κυριαρχούσα ομάδα της Μακεδονικής Ελίτ στην σχολή που ίδρυσε ο Φίλλιπος στην αρχαία Μίεζα της Μακεδονίας.
Ο Αριστοτέλης απαντώντας του αποκαλύπτει ένα δεύτερο συστατικό στοιχείο των μυστικών διδασκαλιών. Του γράφει να μην ανησυχεί αφού δεν πρόκειται κανείς να καταλάβει, έστω κι αν διαβάσει τις διδασκαλίες, επειδή είναι γραμμένες με κώδικα.
Το δεύτερο αυτό στοιχείο, ο κώδικας, αποτελείται από δύο άλλα στοιχεία: είτε λέξεις κοινές που στον κώδικα αποκτούν διαφορετικό νόημα, είτε λέξεις εντελώς νέες κατασκευασμένες ειδικά για τον κώδικα.
Η εξουσία της κυριαρχούσας τάξης ή της λατρείας αποδυναμώνεται καθώς η απόκρυφος γνώση μετατρέπεται σε (επιστημονική) γνώση και εξαφανίζεται μόλις γίνει -κοινός τόπος-.
Αυτή ήταν η αιτία για την οποία οι Έλληνες έχασαν μια ολόκληρη αυτοκρατορία.
Ο Αριστοτέλης απαντώντας του αποκαλύπτει ένα δεύτερο συστατικό στοιχείο των μυστικών διδασκαλιών. Του γράφει να μην ανησυχεί αφού δεν πρόκειται κανείς να καταλάβει, έστω κι αν διαβάσει τις διδασκαλίες, επειδή είναι γραμμένες με κώδικα.
Το δεύτερο αυτό στοιχείο, ο κώδικας, αποτελείται από δύο άλλα στοιχεία: είτε λέξεις κοινές που στον κώδικα αποκτούν διαφορετικό νόημα, είτε λέξεις εντελώς νέες κατασκευασμένες ειδικά για τον κώδικα.
Η εξουσία της κυριαρχούσας τάξης ή της λατρείας αποδυναμώνεται καθώς η απόκρυφος γνώση μετατρέπεται σε (επιστημονική) γνώση και εξαφανίζεται μόλις γίνει -κοινός τόπος-.
Αυτή ήταν η αιτία για την οποία οι Έλληνες έχασαν μια ολόκληρη αυτοκρατορία.
Ενώ έξυπνα δόμησαν ένα σύστημα εκπαίδευσης, το οποίο στηρίχθηκε από το πολυθεϊστικό τους Ιερατείο, σύντομα άνοιξαν τις πύλες των ναών- Πανεπιστημίων και διάδωσαν την επιστημονική γνώση.
Όλοι οι αρχαίοι Ελληνικοί ναοί κατείχαν τη γνώση και οι ιερείς τους σπούδαζαν την επιστημονική γλώσσα.
Όλοι οι αρχαίοι Ελληνικοί ναοί κατείχαν τη γνώση και οι ιερείς τους σπούδαζαν την επιστημονική γλώσσα.
Το βλέπουμε σε ιστορικά γεγονότα που αφορούν πολιορκίες των Δελφών. Μυστικά όπλα αναδύονται από κρύπτες και κατατροπώνουν τους εχθρούς. Οι ιερείς για να διατηρήσουν το μυστικό λένε πως ο Θεός Απόλλων προστατεύει το ιερό του. Το ίδιο συμβαίνει και στη μάχη των Πλαταιών.
Από το ιερό της Ελευσίνος ακούγεται ο Μυστικός Ίακχος και στους Έλληνες πολεμιστές συμπαραστέκονται άγνωστοι ήρωες, όπως ο Εχετλαίος .
Τα Ελληνικά ιερατεία κάνουν το λάθος και την απόκρυφο επιστημονική γνώση την αποκαλύπτουν σε όποιον ήθελε να μάθει.
Δημιουργούν βιβλιοθήκες-αποθήκες της γνώσης αυτής, τις οποίες αφήνουν ανοιχτές στον καθένα.
Αποτέλεσμα;
Μια οργανωμένη και αποφασισμένη ομάδα αδελφών μας, καταγράφει όλες αυτές τις πολύτιμες γνώσεις.
Για 500 χρόνια αντιγράφουμε ότι υπάρχει στην βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας, αλλά και σε κάθε βιβλιοθήκη που υπάρχει στον Ελληνικό κόσμο, μέχρι την Αλεξάνδρεια την Εσχάτη κοντά στις Ινδίες.
Από το ιερό της Ελευσίνος ακούγεται ο Μυστικός Ίακχος και στους Έλληνες πολεμιστές συμπαραστέκονται άγνωστοι ήρωες, όπως ο Εχετλαίος .
Τα Ελληνικά ιερατεία κάνουν το λάθος και την απόκρυφο επιστημονική γνώση την αποκαλύπτουν σε όποιον ήθελε να μάθει.
Δημιουργούν βιβλιοθήκες-αποθήκες της γνώσης αυτής, τις οποίες αφήνουν ανοιχτές στον καθένα.
Αποτέλεσμα;
Μια οργανωμένη και αποφασισμένη ομάδα αδελφών μας, καταγράφει όλες αυτές τις πολύτιμες γνώσεις.
Για 500 χρόνια αντιγράφουμε ότι υπάρχει στην βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας, αλλά και σε κάθε βιβλιοθήκη που υπάρχει στον Ελληνικό κόσμο, μέχρι την Αλεξάνδρεια την Εσχάτη κοντά στις Ινδίες.
Επειδή το πρόβλημα των αδελφών μας είναι η δημιουργική γνώση, δεν μπορούσαμε και ούτε σήμερα βέβαια μπορούμε μόνοι μας να προχωρήσουμε την επιστήμη.
Με μια συνδυασμένη κίνηση θα έπρεπε να ΚΑΤΕΒΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΕΚΕΙΝΟ ΣΗΜΕΙΟ, πριν οι ΕΛΛΗΝΕΣ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ.
Κάψαμε λοιπόν τις βιβλιοθήκες τους και απαγορεύσαμε τη γνώση αποκαλώντας την δαιμονική.
Σας θυμίζει κάτι ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ;
Διώξαμε κάθε Έλληνα που έτυχε να έχει αποσπάσματα των βιβλιοθηκών.
Στα χέρια μας, δηλαδή σε μικρές οικογένειες σοφών, όπως η Οικογένεια Καλόνιμος στη Γερμανία ή η Οικογένεια Μαυρογονάτος (έχουν ελληνικά ονόματα, αλλά δεν είναι Ελληνικές- μια παλιά μέθοδος εξαπάτησης), υπήρχε τώρα η γνώση των Ελλήνων, την οποία αποστερήσαμε από τους ίδιους τους Έλληνες.
Αυτό ήταν το μεγαλύτερο και ευφυέστερο στρατήγημά μας για την ΥΠΟΤΑΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ και την ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΗ διατήρηση από εμάς των Επιστημονικών τους γνώσεων.
Χρειάστηκαν 2,000 χιλιάδες χρόνια ΔΙΩΞΕΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ για να μετατρέψουμε την ελίτ του Πνεύματος σε έναν ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΟ ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΛΑΟ, ο οποίος μισεί αυτό που θα έπρεπε να ΣΕΒΕΤΑΙ: τους προγόνους του και την ΠΙΣΤΗ ΤΟΥΣ…
Συνεχίζεται σε επόμενη ανάρτηση……
Με μια συνδυασμένη κίνηση θα έπρεπε να ΚΑΤΕΒΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΕΚΕΙΝΟ ΣΗΜΕΙΟ, πριν οι ΕΛΛΗΝΕΣ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ.
Κάψαμε λοιπόν τις βιβλιοθήκες τους και απαγορεύσαμε τη γνώση αποκαλώντας την δαιμονική.
Σας θυμίζει κάτι ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ;
Διώξαμε κάθε Έλληνα που έτυχε να έχει αποσπάσματα των βιβλιοθηκών.
Στα χέρια μας, δηλαδή σε μικρές οικογένειες σοφών, όπως η Οικογένεια Καλόνιμος στη Γερμανία ή η Οικογένεια Μαυρογονάτος (έχουν ελληνικά ονόματα, αλλά δεν είναι Ελληνικές- μια παλιά μέθοδος εξαπάτησης), υπήρχε τώρα η γνώση των Ελλήνων, την οποία αποστερήσαμε από τους ίδιους τους Έλληνες.
Αυτό ήταν το μεγαλύτερο και ευφυέστερο στρατήγημά μας για την ΥΠΟΤΑΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ και την ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΗ διατήρηση από εμάς των Επιστημονικών τους γνώσεων.
Χρειάστηκαν 2,000 χιλιάδες χρόνια ΔΙΩΞΕΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ για να μετατρέψουμε την ελίτ του Πνεύματος σε έναν ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΟ ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΛΑΟ, ο οποίος μισεί αυτό που θα έπρεπε να ΣΕΒΕΤΑΙ: τους προγόνους του και την ΠΙΣΤΗ ΤΟΥΣ…
Συνεχίζεται σε επόμενη ανάρτηση……
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.