• ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

    Απίστευτες ατάκες παντρεμένων !!!

    Αγάπη μου, δεν νομίζεις ότι μετά από δέκα χρόνια σχέσης είναι καιρός να παντρευτούμε;
    - και ποιος θα μας πάρει; 




    Μετά από 20 χρόνια γάμου, το ζευγάρι πάει κρουαζιέρα.
    Μια νύχτα με πανσέληνο βρίσκονται στο κατάστρωμα και με πολύ ρομαντική διάθεση λέει η γυναίκα:
    - αγάπη μου, αν έπεφτα στη θάλασσα θα μ' έσωνες;
    - αν σου πω "ναι", θα πέσεις;



    Δύο φίλοι:
    - μετά από 20 χρόνια γάμου είμαι ακόμα ερωτευμένος με την ίδια κοπέλα
    - καταπληκτικό!
    - ελπίζω μόνο να μην το μάθει η γυναίκα μου.



    - πως τρομάζεις έναν άντρα;
    - κρύβεσαι πίσω του και του πετάς ρύζι...



    Δεν έχω μιλήσει στην γυναίκα μου τους τελευταίους 18 μήνες.
    Δεν θέλω να την διακόψω.



    Ο τελευταίος καυγάς με την γυναίκα μου ήταν δικό μου λάθος.
    Με ρώτησε "τι έχει η τηλεόραση";
    Και εγώ απάντησα "σκόνη"



    Στην αρχή ο θεός δημιούργησε τη γη και μετά αναπαύτηκε.
    Κατόπιν δημιούργησε τον άντρα και μετά αναπαύτηκε.
    Στο τέλος ο θεός δημιούργησε τη γυναίκα.
    Από τότε ούτε ο θεός ούτε ο άντρας αναπαύτηκαν ξανά.



    - ξέρετε ποια είναι η ποινή για την διγαμία;
    - να έχετε δύο πεθερές.



    to-gamato

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

    ΔΙΑΦΟΡΑ

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    Από το Blogger.

    ΣΕΝΑΡΙΑ