Στις 13 Οκτωβρίου του 2011, ένα ανησυχητικό περιστατικό συνέβη στην Αττική, όταν παρατηρηθήκαν σημαντικές καθυστερήσεις σε πτήσεις μετά από ολιγόλεπτη διακοπή ρεύματος και πρόβλημα στο ραντάρ.
Το περιστατικό σημειώθηκε ξημερώματα Πέμπτης όταν συνέβη ανεξήγητη διακοπή ρεύματος στην αίθουσα του κέντρου ελέγχου περιοχής της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, που είχε ως αποτέλεσμα να σημειωθούν καθυστερήσεις που ξεπερνούσαν την μία ώρα στο αεροδρόμιο Αθηνών ‘’Ελ. Βενιζέλος’’. Το κέντρο ελέγχου όπου έγινε η διακοπή ρεύματος αποτελεί το κεντρικό σύστημα διαχείρισης της εναέριας κυκλοφορίας.
Σημειώνεται ότι έπειτα από την ανεξήγητη διακοπή, σημειώθηκε πτώση του συστήματος απεικόνισης δεδομένων. Η παροχή ρεύματος αποκαταστάθηκε λίγο αργότερα, με την ενεργοποίηση των εφεδρικών συστημάτων ηλεκτροδότησης, χωρίς όμως να επανέλθει η απεικόνιση στις οθόνες.
Για την ασφάλεια των πτήσεων ενημερώθηκε το Eurocontrol, ενώ η εναέρια κυκλοφορία αποκαταστάθηκε λίγες ώρες μετά.
Κατά τη διάρκεια της διακοπής, περιέργως τηρήθηκε περιορισμένη χωρητικότητα στο FIR Αθηνών, που σημαίνει ότι επιτρεπόταν να πετούν ελάχιστα αεροσκάφη. Αυτό έγινε για λόγους ασφαλείας ή γιατί δεν ήθελαν αυτόπτες μάρτυρες στη περιοχή;
Η απορία μας αυτή προκύπτει από ένα παρόμοιο περιστατικό που συνέβη ελάχιστες ώρες πριν στη Μαδρίτη, όταν άγνωστο ιπτάμενο αντικείμενο αναστάτωσε το αεροδρόμιο Barajas. Το ufo επιβεβαιώθηκε από τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας του αεροδρομίου αλλά και από τρεις πιλότους διερχόμενων αεροσκαφών, όπως ενημερωθήκαμε από σχετικά Ισπανικά blogs.
πηγή
Το περιστατικό σημειώθηκε ξημερώματα Πέμπτης όταν συνέβη ανεξήγητη διακοπή ρεύματος στην αίθουσα του κέντρου ελέγχου περιοχής της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, που είχε ως αποτέλεσμα να σημειωθούν καθυστερήσεις που ξεπερνούσαν την μία ώρα στο αεροδρόμιο Αθηνών ‘’Ελ. Βενιζέλος’’. Το κέντρο ελέγχου όπου έγινε η διακοπή ρεύματος αποτελεί το κεντρικό σύστημα διαχείρισης της εναέριας κυκλοφορίας.
Σημειώνεται ότι έπειτα από την ανεξήγητη διακοπή, σημειώθηκε πτώση του συστήματος απεικόνισης δεδομένων. Η παροχή ρεύματος αποκαταστάθηκε λίγο αργότερα, με την ενεργοποίηση των εφεδρικών συστημάτων ηλεκτροδότησης, χωρίς όμως να επανέλθει η απεικόνιση στις οθόνες.
Για την ασφάλεια των πτήσεων ενημερώθηκε το Eurocontrol, ενώ η εναέρια κυκλοφορία αποκαταστάθηκε λίγες ώρες μετά.
Κατά τη διάρκεια της διακοπής, περιέργως τηρήθηκε περιορισμένη χωρητικότητα στο FIR Αθηνών, που σημαίνει ότι επιτρεπόταν να πετούν ελάχιστα αεροσκάφη. Αυτό έγινε για λόγους ασφαλείας ή γιατί δεν ήθελαν αυτόπτες μάρτυρες στη περιοχή;
Η απορία μας αυτή προκύπτει από ένα παρόμοιο περιστατικό που συνέβη ελάχιστες ώρες πριν στη Μαδρίτη, όταν άγνωστο ιπτάμενο αντικείμενο αναστάτωσε το αεροδρόμιο Barajas. Το ufo επιβεβαιώθηκε από τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας του αεροδρομίου αλλά και από τρεις πιλότους διερχόμενων αεροσκαφών, όπως ενημερωθήκαμε από σχετικά Ισπανικά blogs.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.