Ο Έλλην είναι εκείνος που αγαπά και ξέρει να συγχωρεί τον διπλανό του και για του λόγου το αληθές παραθέτουμε:
" ΤΟΝ ΔΕ ΕΧΘΡΟΝ ΣΟΥ ΦΙΛΟΝ ΠΟΙΕΙΝ" και " ΤΟΝ ΔΕ ΕΧΘΡΟΝ ΕΥΕΡΓΕΤΕΙΝ"
(ΚΛΕΟΒΟΥΛΟΣ)
"ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΩΣΙΣ ΤΟΥ ΑΓΑΘΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΥΤΗ Η ΕΠΙΔΙΩΞΗ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ" (Πλάτων).
Τα ίδια φυσικά δίδασκε και ο ΙΗΣΟΥΣ στους μαθητές του, ώστε να επιτύχουν το
" ΚΑΘ' ΟΜΟΙΩΣΙΝ" και το " ΠΟΛΛΟΙ ΚΕΚΛΗΜΕΝΟΙ ΛΙΓΟΙ ΟΙ ΕΚΛΕΚΤΟΙ"
Για τον Αριστοτέλη ο Θεός είναι ο Νους.
Ενώ για τον Θαλή τον Μιλήσιο είναι:"ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΝ ΤΩΝ ΟΝΤΩΝ ΘΕΟΣ ΑΓΕΝΝΗΤΟΝ ΓΑΡ".
Ακόμη, ο Πλάτων περί Θεού είπε:" ΤΕΛΟΣ ΜΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΗΝ ΕΞΟΜΟΙΩΣΙΝ ΤΩ ΘΕΩ"
(Διογένης Λαέρτιος, Βίοι φιλοσόφων Γ 78).
Τέλος, όσον αφορά την μοναδικότητα και την τριαδικότητα του Θεού, οι προγονοί μας είπαν πολλά για το ζήτημα αυτό....
iokh
" ΤΟΝ ΔΕ ΕΧΘΡΟΝ ΣΟΥ ΦΙΛΟΝ ΠΟΙΕΙΝ" και " ΤΟΝ ΔΕ ΕΧΘΡΟΝ ΕΥΕΡΓΕΤΕΙΝ"
(ΚΛΕΟΒΟΥΛΟΣ)
"ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΩΣΙΣ ΤΟΥ ΑΓΑΘΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΥΤΗ Η ΕΠΙΔΙΩΞΗ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ" (Πλάτων).
Τα ίδια φυσικά δίδασκε και ο ΙΗΣΟΥΣ στους μαθητές του, ώστε να επιτύχουν το
" ΚΑΘ' ΟΜΟΙΩΣΙΝ" και το " ΠΟΛΛΟΙ ΚΕΚΛΗΜΕΝΟΙ ΛΙΓΟΙ ΟΙ ΕΚΛΕΚΤΟΙ"
Για τον Αριστοτέλη ο Θεός είναι ο Νους.
Ενώ για τον Θαλή τον Μιλήσιο είναι:"ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΝ ΤΩΝ ΟΝΤΩΝ ΘΕΟΣ ΑΓΕΝΝΗΤΟΝ ΓΑΡ".
Ακόμη, ο Πλάτων περί Θεού είπε:" ΤΕΛΟΣ ΜΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΗΝ ΕΞΟΜΟΙΩΣΙΝ ΤΩ ΘΕΩ"
(Διογένης Λαέρτιος, Βίοι φιλοσόφων Γ 78).
Τέλος, όσον αφορά την μοναδικότητα και την τριαδικότητα του Θεού, οι προγονοί μας είπαν πολλά για το ζήτημα αυτό....
iokh
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.