• ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

    Σχετικά με το Επεισοδιο στο Καστελοριζο 26.10.14 - Ο πλοίαρχος της θαλαμηγού απαντά

    Λάβαμε και δημοσιεύουμε την απάντηση του πλοίαρχου της θαλαμηγού σχετικά με το επεισόδιο στο Καστελόριζο στις  26.10.14. - (Σημ. Hellas-Now. Το θέμα ήταν αναδημοσίευση από άλλη σελίδα με χαρά όμως δημοσιεύουμε την απάντηση) 
     


    Ανακριβειες, παραπληροφορηση και διμιουργια λανθασμενων εντυπωσεων χωρις οριο. Κυριοι, ειμαι ο πλοιαρχος του ΘΑΛΑΜΗΓΟΥ και οχι φορτηγου ΜΑΧ, στο οποιο αναφερεστε. Τα πραγματα δεν εγιναν ουτε κατα διανοια ετσι οπως τα γραφετε. Ακουστε λοιπον την αληθεια. Νοτια του Καστελοριζου, ειχα μικρη μηχανικη βλαβη, την οποια και παλευα να διρθωσω, χωρις ουδεμια προθεση να εκπεμψω σημα κινδυνου, αφου και ο καιρος ηταν καλος και ειχα πολλους τροπους να επισκευασω τη βλαβη. Αλλωστε, ειχα προβλημα με τη φορτισι των ματαριων μου, αρα δεν ειχα τη δυνατοτητα με ασθενες ρευμα να καλεσω βοηθεια μεσω του ραδιοτηλεφωνου. 

    Διπλα μου περναγε ενα Τουρκικο εμπορικο πλοιο. το οποιο το ασθενες μου σημα επιασε και του ζητησα το τηλεφωνο του. Ζητησα λοιπον μεσω τηλεφωνου, εαν μπορουν ειτε να μου πουλησουν δυο μπαταριες ειτε να μου τις φορτισουν. Εκεινοι, μου αποκριθηκαν οτι πολυ κοντα ειναι η Τουρκικη ακτοφυλακη, στην οποια και μιλησαν χωρις να με ρωτησουν και θα ερχοταν να με βοηθησουν αφου ηταν πολυ κοντα μας. Δεχτηκα τη βοηθεια. Πραγματι οι Τουρκοι βοηθησαν, μου εφεραν μπαταριες, και το θεμα εληξε σε λιγη ωρα. Συναμα, εφτασε διπλα μας και η Ελληνικη ακτοφυλακη, με καθε προθυμια και με ρωτησαν εαν μπορουν να κανουν και αυτοι κατι, αλλα ημουν πλεον ασφαλης και εν πορεια. Μαλλιστα με πηραν τηλεφωνο και απο το θαλαμο επιχειρησεων και εκαναν τα παντα να βοηθησουν. 

    Η Ελληνικη ακτοφυλακη εμεινε διπλα μου για τις επομενες δυο τουλαχιστον ωρες. Στο μεταξυ, η αντλια θαλασσης μου παρουσιασε διακοπες αντλησης, οποτε αποφασισα να πιασω λιμανι για επισκευη. Ο θαλαμος επιχειρησεων μου προτεινε ν πιασω στο Καστελοριζο, ομως εκρινα ασκοπο αυτον τον προορισμο, διοτι το Καστελοριζο δεν εχει μηχανουργικη υποδομη. Ετσι, αποφασισα να παω στο κοντινο Φινικε, οπου εχει μεγαλη μαρινα και διεξαγονται καθε τυπου επισκευες ευκολα. Μετα απο αυτη μου την αποφαση, και αφου διαβεβαιωσα την Ελληνικη ακτοφυλακη οτι ειμαι 100% ασφαλης, εφυγαν και εγω συνεχισα ιδια δυναμει προς το Φινικε, οπου και επισκευασα ολα τα τεχνικα θεματα που ειχα. 

    Την μεθεπομενη μερα, απεπλευσα κανονικα. Αρα, ουτε αποκλεισμος εγινε, ουτε ολες οι αηδιες που γραφετε. Ηταν ενα απλο συνηθισμενο περιστατικο απο αυτα που συμβαινουν καθημερινα στις θαλασσες. Οταν δε, ειμαστε στη θαλασσα με προβλημα, δεν υπαρχουν ουτε σημαιες, ουτε κρατη, ουτε διαμαχες ουτε τιποτα, υπαρχουν ΑΝΘΡΩΠΟΙ που βοηθανε και ΑΝΘΡΩΠΟΙ που δεχονται με χαρα τη βοηθεια. Τα υπολοιπα ειναι σεναρια επιστημονικης φαντασιας και για την τηλεοραση, απλα μακρυα απο καθε αληθεια. 

    Μετα τιμης Νικος Λαρδης
     




    hellas-now.com

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

    ΔΙΑΦΟΡΑ

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    Από το Blogger.

    ΣΕΝΑΡΙΑ