• ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

    Γ. Γιακουμάτος: «Θα τα κάνω λαμπόγυαλο στη Βουλή»

    Γ. Γιακουμάτος: Τέτοια αλητεία δεν την περίμενα, στον Ξηρό φέρονται πολύ καλύτερα



    «Τέτοια αλητεία δεν την περίμενα», τόνισε μιλώντας στην εκπομπή Live U ο Γεράσιμος Γιακουμάτος. «Παρακολουθούσαν το σπίτι μου εδώ και ένα μήνα, έχω στοιχεία», πρόσθεσε ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας με αφορμή τη σύλληψη της συζύγου και του αδερφού του για φορολογική εκκρεμότητα στον οίκο ευγηρίας που διατηρεί η οικογένεια στο Νέο Ψυχικό. 

    «Στον Ξηρό φέρονται πολύ καλύτερα», είπε ο πρώην υπουργός.
    Ο κ. Γιακουμάτος ανέφερε ότι δεν είναι δυνατόν οι πολίτες να μπαίνουν στη φυλακή για οφειλές 500 ευρώ. «Το να βλέπεις πολίτες να πηγαίνουν με χειροπέδες για πάνω από 500 ευρώ στο αυτόφωρο, είναι ό,τι χειρότερο. Τέτοια αλητεία δεν την περίμενα». Και πρόσθεσε: «Είναι φασιστικό να περνάνε χειροπέδες σε συμπολίτες μας».

    Ξεκαθάρισε ότι «Πολύ καλά έκανε η εφορία και έλεγξε τη σύζυγό μου και τον αδερφό μου. Όμως, δεν απολογήθηκαν, τους έπιασαν και τους συνέλαβαν για να το δουν οι κάμερες». 

    Υποστήριξε για μία ακόμη φορά ότι «Στόχος τους είμαι εγώ, προς τι η διαπόμπευση της οικογένειάς μου; Στόχος τους ήταν ο πολιτικός Γεράσιμος Γιακουμάτος». 

    Και ανέφερε: «Σκέφτομαι την εικόνα για τον κάθε πολίτη. Η συμπεριφορά τους ήταν απρεπέστατη. Η γυναίκα μου δεν έβλεπε και της έβγαλαν τα γυαλιά». Τόνισε ότι ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου είναι ένοχος. Και πρόσθεσε: «Η αξιοπρέπεια του Έλληνα πολίτη δεν είναι 500 ευρώ. Αυτό γίνεται σε φασιστικά καθεστώτα», σημειώνοντας ότι το νόμο 2523 του ΄97 δεν τον ψήφισε.

    «Θέλω να ζητήσω συγγνώμη δημόσια. Είναι ευθύνη μου το ότι δεν ήξερα την έκταση της αλητείας. Θα κάνω μάχη για να πάρουμε πίσω το νόμο. Η υπομονή μου έχει εξαντληθεί», τόνισε ο βουλευτής. 

    Στο ερώτημα πάντως τι θα κάνει με το κόμμα του, ανέφερε: «Να ρίξω τη Νέα Δημοκρατία, να φύγει αύριο το πρωί, ποιος θα έρθει; Αν είχα εναλλακτική λύση, θα το έκανα. Μπρος γκρεμός και πίσω μεγάλο βαθύ ρεύμα. Δε θέλω η χώρα μου να γίνει Συρία και Αίγυπτος», είπε. Και τόνισε: «Θα τα κάνω λαμπόγυαλο μέσα στη βουλή. Συνειδητοποιώ τι περνάει ο ελληνικός λαός».

    newsbeast.gr

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

    ΔΙΑΦΟΡΑ

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    Από το Blogger.

    ΣΕΝΑΡΙΑ