Την υπόσχεση ότι ο Β. Πούτιν θα παρέμβει προσωπικά προς την Gazprom, προκειμένου να υπάρξει μείωση της τιμής του φυσικού αερίου προς την Ελλάδα, αλλά και...
να ενισχυθεί το ρωσικό ενδιαφέρον στη διαδικασία ιδιωτικοποίησης των σιδηροδρόμων και των λιμανιών απέσπασε ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς κατά τη 40λεπτη συνάντηση που είχε στις Βρυξέλλες με τον πρόεδρο της Ρωσίας, στο περιθώριο της Συνόδου Κορυφής ΕΕ - Ρωσίας.
Απευθυνόμενος στον Ρώσο πρόεδρο, ο πρωθυπουργός δήλωσε ότι «συναντιόμαστε σήμερα ως φίλοι καθώς ο ελληνικός λαός και o ρωσικός λαός έχουν ιστορία, θρησκεία και παράδοση που τους ενώνει. Πάνω σε αυτήν τη φιλία χτίζουμε. Γνωρίζουμε ότι δεν υπάρχει διεθνής σταθερότητα, χωρίς συνεχώς αναπτυσσόμενες σχέσεις μεταξύ Ευρώπης και Ρωσίας».
Στη συνέχεια, ο κ. Σαμαράς μετέφερε στον Β. Πούτιν ότι η χώρα μας ξεπερνά μία μακρά και πολύ επώδυνη ύφεση και ως εκ τούτου οι χαμηλές τιμές ενέργειας είναι καθοριστικές για την ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας.
Σύμφωνα με τον πρωθυπουργό, κατά τη συνάντηση επιβεβαιώθηκε το ρωσικό ενδιαφέρον για ιδιωτικοποιήσεις στην Ελλάδα, με έμφαση σε δύο τομείς: τους σιδηροδρόμους και τα λιμάνια, κυρίως της Θεσσαλονίκης.
Επίσης αναγνωρίστηκε ότι τα θέματα του τουρισμού πάνε ήδη πάρα πολύ καλά, όπως έχει φανεί από τα εντυπωσιακά αποτελέσματα που είχαμε στην ελληνορωσική συνεργασία στον τουρισμό, ανέφερε ο κ. Σαμαράς.
Σύμφωνα με τον Ελληνα πρωθυπουργό, θα ήταν σημαντικό να υπάρξουν και σύγχρονοι σιδηρόδρομοι στην Ελλάδα, ώστε να μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε τη μεγάλη ζήτηση που υπάρχει για αγροτικά ελληνικά προϊόντα προς την ευρωπαϊκή ενδοχώρα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, κατά τη συνάντηση συμφωνήθηκε ο διορισμός του Σεργκέι Προχόντκο ως προέδρου της Οργανωτικής Επιτροπής για το έτος Ελλάδας - Ρωσίας το 2016 και ο πρωθυπουργός επανέλαβε την πρόσκλησή του προς τον Ρώσο πρόεδρο να επισκεφτεί την Ελλάδα.
Η τιμή
Ειδικά για το θέμα του φυσικού αερίου, σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές ο κ. Σαμαράς κατέστησε σαφές στον Β. Πούτιν την ανάγκη να υπάρξει καλύτερη τιμή για την Ελλάδα, κάτι που θα ήταν πολύ ενθαρρυντικό για τη σχέση μας στις εν εξελίξει διαπραγματεύσεις που διεξάγονται στη Μόσχα μεταξύ Gazprom και ΔΕΠΑ.
Ο κ. Σαμαράς είπε ότι η Ελλάδα είναι μία χώρα που κατ' εξοχήν θέλει ενίσχυση στο κόστος της ενέργειας, τονίζοντας ότι τα 467 δολάρια, που είναι η σημερινή δική μας τιμή φυσικού αερίου, είναι απίστευτα υψηλή τιμή και περιμένουμε μία πραγματική μείωση. Ο Ρώσος πρόεδρος υποσχέθηκε ότι θα μεταφέρει το ελληνικό αίτημα στην Gazprom.
Επίσης αναγνωρίστηκε ότι η διαμάχη Gazprom - Ευρωπαϊκής Επιτροπής συνιστά μια έντονη αντιπαράθεση, όπου η Ευρώπη επιθυμεί να ακολουθεί αντιμονοπωλιακούς κανόνες, ωστόσο το θέμα είναι το τι επιπτώσεις θα έχει αυτό στις τιμές.
Για τους σιδηροδρόμους κυβερνητικές πηγές σημείωναν ότι ο πρόεδρος των ρωσικών σιδηροδρόμων Β. Γιακούνιν έχει έρθει δύο φορές στην Ελλάδα και έδειξε ότι έχει πραγματικά ενδιαφέρον. Στους Ρώσους θα ενδιέφερε να υπάρχει κάποια διασύνδεση των σιδηροδρόμων με λιμάνια και ιδιαίτερα της Βορείου Ελλάδος, υποστήριζαν οι ίδιες πηγές.
Βρυξέλλες Β. Δεμίρης
ethnos.gr
ksipnistere
να ενισχυθεί το ρωσικό ενδιαφέρον στη διαδικασία ιδιωτικοποίησης των σιδηροδρόμων και των λιμανιών απέσπασε ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς κατά τη 40λεπτη συνάντηση που είχε στις Βρυξέλλες με τον πρόεδρο της Ρωσίας, στο περιθώριο της Συνόδου Κορυφής ΕΕ - Ρωσίας.
Απευθυνόμενος στον Ρώσο πρόεδρο, ο πρωθυπουργός δήλωσε ότι «συναντιόμαστε σήμερα ως φίλοι καθώς ο ελληνικός λαός και o ρωσικός λαός έχουν ιστορία, θρησκεία και παράδοση που τους ενώνει. Πάνω σε αυτήν τη φιλία χτίζουμε. Γνωρίζουμε ότι δεν υπάρχει διεθνής σταθερότητα, χωρίς συνεχώς αναπτυσσόμενες σχέσεις μεταξύ Ευρώπης και Ρωσίας».
Στη συνέχεια, ο κ. Σαμαράς μετέφερε στον Β. Πούτιν ότι η χώρα μας ξεπερνά μία μακρά και πολύ επώδυνη ύφεση και ως εκ τούτου οι χαμηλές τιμές ενέργειας είναι καθοριστικές για την ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας.
Σύμφωνα με τον πρωθυπουργό, κατά τη συνάντηση επιβεβαιώθηκε το ρωσικό ενδιαφέρον για ιδιωτικοποιήσεις στην Ελλάδα, με έμφαση σε δύο τομείς: τους σιδηροδρόμους και τα λιμάνια, κυρίως της Θεσσαλονίκης.
Επίσης αναγνωρίστηκε ότι τα θέματα του τουρισμού πάνε ήδη πάρα πολύ καλά, όπως έχει φανεί από τα εντυπωσιακά αποτελέσματα που είχαμε στην ελληνορωσική συνεργασία στον τουρισμό, ανέφερε ο κ. Σαμαράς.
Σύμφωνα με τον Ελληνα πρωθυπουργό, θα ήταν σημαντικό να υπάρξουν και σύγχρονοι σιδηρόδρομοι στην Ελλάδα, ώστε να μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε τη μεγάλη ζήτηση που υπάρχει για αγροτικά ελληνικά προϊόντα προς την ευρωπαϊκή ενδοχώρα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, κατά τη συνάντηση συμφωνήθηκε ο διορισμός του Σεργκέι Προχόντκο ως προέδρου της Οργανωτικής Επιτροπής για το έτος Ελλάδας - Ρωσίας το 2016 και ο πρωθυπουργός επανέλαβε την πρόσκλησή του προς τον Ρώσο πρόεδρο να επισκεφτεί την Ελλάδα.
Η τιμή
Ειδικά για το θέμα του φυσικού αερίου, σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές ο κ. Σαμαράς κατέστησε σαφές στον Β. Πούτιν την ανάγκη να υπάρξει καλύτερη τιμή για την Ελλάδα, κάτι που θα ήταν πολύ ενθαρρυντικό για τη σχέση μας στις εν εξελίξει διαπραγματεύσεις που διεξάγονται στη Μόσχα μεταξύ Gazprom και ΔΕΠΑ.
Ο κ. Σαμαράς είπε ότι η Ελλάδα είναι μία χώρα που κατ' εξοχήν θέλει ενίσχυση στο κόστος της ενέργειας, τονίζοντας ότι τα 467 δολάρια, που είναι η σημερινή δική μας τιμή φυσικού αερίου, είναι απίστευτα υψηλή τιμή και περιμένουμε μία πραγματική μείωση. Ο Ρώσος πρόεδρος υποσχέθηκε ότι θα μεταφέρει το ελληνικό αίτημα στην Gazprom.
Επίσης αναγνωρίστηκε ότι η διαμάχη Gazprom - Ευρωπαϊκής Επιτροπής συνιστά μια έντονη αντιπαράθεση, όπου η Ευρώπη επιθυμεί να ακολουθεί αντιμονοπωλιακούς κανόνες, ωστόσο το θέμα είναι το τι επιπτώσεις θα έχει αυτό στις τιμές.
Για τους σιδηροδρόμους κυβερνητικές πηγές σημείωναν ότι ο πρόεδρος των ρωσικών σιδηροδρόμων Β. Γιακούνιν έχει έρθει δύο φορές στην Ελλάδα και έδειξε ότι έχει πραγματικά ενδιαφέρον. Στους Ρώσους θα ενδιέφερε να υπάρχει κάποια διασύνδεση των σιδηροδρόμων με λιμάνια και ιδιαίτερα της Βορείου Ελλάδος, υποστήριζαν οι ίδιες πηγές.
Βρυξέλλες Β. Δεμίρης
ethnos.gr
ksipnistere
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.