Μαγνητικές αντλίες χωρίς κινούμενα μέρη, η τεχνολογία θα μπορούσε να ωθήσει τα υποβρύχια σιωπηλά κατά μήκος του πυθμένα των ωκεανών (1964).
Το ενδιαφέρον φαινόμενο να κινηθούν πυρηνικά υποβρύχια με ηλεκτρομαγνητική ώθηση βασίζεται στην ανακάλυψη το 1964 από τον Alfred W. Richardson, και Κ. Gulia, δυο νεαρών μηχανικών βιοϊατρικής από την Ινδία.
Οι δύο άνδρες που αναζητούσαν μια μέθοδο προσομοίωσης άντλησης αίματος μέσα από το ανθρώπινο σώμα ανακάλυψαν με ενδιαφέρον ότι Θα μπορούσαν να κάνουν τα ηλεκτρικά φορτισμένα άτομα να κινούνται σε μια κατεύθυνση με την εφαρμογή ενός μαγνητικού πεδίου με σωστό τρόπο. Στη συνέχεια, έκαναν μια δεύτερη σημαντική ανακάλυψη οταν μετακίνησαν τα άτομα μαζί με μόρια νερού.
Ο Richardson και ο Guha ξαφνικά συνειδητοποίησα ότι είχαν ανακάλυψη ενα νέου τύπου αντλίας. Τότε ένας εξωτερικός επιστήμονας από το Γραφείο Ναυτικών Ερευνών των ΗΠΑ πρότεινε να προσπαθήσουν να αντλήσουν θαλασσινό νερό. Η αντλία λειτούργησε καλύτερα από ποτέ.
Η μορφή ηλεκτρομαγνητικής αντλίας, δεν είναι κάτι νέο. Μονάδες που εργάζονται στην ίδια αρχή έχουν χρησιμοποιηθεί για την άντληση υγρών μέταλλων, όπως νάτριο, μέσω των πυρηνικών αντιδραστήρων για σκοπούς ψυκτικού υγρού. Ωστόσο, ποτέ καμιά αντλία δεν είχε κατασκευαστεί για να μετακινήσει θαλασσινό νερό-ηλεκτρονικά, χωρίς κινούμενα μέρη, και χωρίς ήχο. Ήταν κάτι το πρωτοφανές και απόλυτος απόρρητο.
Η κατασκευή απορρήτων αθόρυβων υπέρ ταχέων υποβρύχιων αντικείμενων ήταν προ τον πυλών.
Πρόσφατα διέρρευσαν πληροφορίες για την έρευνα μιας κατηγορίας μικρών υποβρύχιων που θα μπορούν να ταξιδέψουν σε περισσότερους από 100 κόμβους (περίπου 115 μίλια ένα ώρα) σε ένα πρόγραμμα που είναι γνωστό ως "Υποβρύχια Express". Η τεχνολογία, αν αναπτυχθεί, θα μπορούσε να φέρει επανάσταση μεταφορά των ωκεανών, αν και θα μπορούσε να προσαρμοστεί σε εμπορικά και επιβατηγά πλοία.
Το όχημα θα ταξίδευε μέσα σε μια μεγάλη φυσαλίδα αερίου που θα δημιουργείτο μέσα στο νερό, μια διαδικασία γνωστή ως supercavitation. Η φούσκα θα μειώνετε συρομένη δεδομένου ότι η έλξη είναι πολύ χαμηλότερη από ό, τι στον αέρα στο νερό, επιτρέποντας στο όχημα να ταξιδέψει σε υψηλές ταχύτητες. Η Supercavitation τεχνολογία δεν είναι νέα. Η τεχνολογία έχει εφαρμοστεί σε όπλα, αλλά ποτέ για τη μεταφορά οχημάτων, σύμφωνα με την DARPA.
Σήμερα έχουμε καταλήξει σε ένα τρόπο που να μπορούμε να αυξήσουμε δραματικά την αντοχή και την ευελιξία ενός οχήματος σε φάση "υπερσπηλαίωσης.Το πώς γίνεται ακριβώς αυτή η διαδικασία είναι ένα μυστικό. Είναι επαναστατική, αλλά δεν μπορούμε να σας πούμε τι είναι αυτό", δήλωσε η Jennifer Panosky, διευθυντής του προγράμματος των προηγμένων προγραμμάτων". Δεν είναι κάτι που θα θέλαμε να γνωρίζουν ακόμη οι άνθρωποι, δήλωσε ο Edson αλλά έχουμε αποδείξει ότι λειτουργεί.
Ο σχεδιασμός ενός από τα συστήματα θα υπάγετε στην Northrop Grumman Electronic στο Μέριλαντ και το ιπτάμενο ταχύτατο καταδυόμενο όχημα επιλέχτηκε να είναι στο ένα τέταρτο του μεγέθους των μη επανδρωμένων οχημάτων, περίπου 8 πόδια η 4-5 μετρά σε μήκος - διάμετρο;. Το απόρρητο όχημα έκανε μια επίδειξη την άνοιξη του 2010 στα ανοιχτά της Ρόουντ Αϊλαντ που περιλαμβάνε 10 λεπτά ταχύτητες έως και 100 κόμβων !! με ελιγμούς, συμπεριλαμβανομένου του ελέγχου βάθους, σύμφωνα με δήλωση DARPA.
Ερευνητές αναφέρουν ότι τα νέα πειραματικά παράξενα αεροπλάνα υποβρύχια που θα μπορούν να ταξιδέψουν υπερηχητικά και να έχουν ταχύτητες στο νερό με 300 χιλιόμετρα την ώρα!! έχουν κάποιες ομοιότητες με τα άγνωστα υποβρύχια αντικείμενα που παρατηρούνται σε τακτά διαστήματα σε ωκεανούς και λίμνες σε όλο τον πλανήτη.
Πρόσφατα το ρωσικό ναυτικό έχει αποχαρακτηρίσει αρχεία με συναντήσεις με άγνωστα υποβρύχια αντικείμενα που τεχνολογικά ξεπερνούν οτιδήποτε ανθρώπινη γνωστή κατασκευή αναφέρει το ειδησεογραφικό πρακτορικό Svobodnaya - Pressa.
Τα αρχεία που χρονολογούνται από τη σοβιετική εποχή είχαν συνταχθεί από ειδική ομάδα του ναυτικού με συγκέντρωση εκθέσεων των ανεξήγητων υποβρύχιων εξαφανίσεων. Η ομάδα με επικεφαλής τον αναπληρωτή διοικητή του Ναυτικού ναύαρχος Νικολάι Smirnov, αποκαλύπτουν πολλές περιπτώσεις με συναντήσεις UFO. Ο Vladimir Azhazha, πρώην αξιωματικός του ναυτικού αναφέρει ότι το "Πενήντα τοις εκατό των συναντήσεων με ΑΤΙΑ συνδέονται με τους ωκεανούς. Δεκαπέντε η και περισσότερο - με λίμνες.
Σε μια περίπτωση ένα πυρηνικό υποβρύχιο, το οποίο ήταν σε μια αποστολή στον Ειρηνικό Ωκεανό, εντόπισε έξι άγνωστα αντικείμενα. Το υποβρύχιο δέχτηκε ταχύτατες διέλευσης από τα άγνωστα υποβρύχια αντικείμενα αναγκάζοντας τον καπετάνιο του υποβρύχιου να διατάξει να έρθουν στην επιφάνεια. Τα αντικείμενα το ακολούθησαν και σηκώθηκαν στον αέρα, πετώντας μακριά.
Σε αρκετές περιπτώσεις τα άγνωστα αντικείμενα κινούνται με απίστευτη ταχύτητα. Οι υπολογισμοί έδειξαν ταχύτητες περίπου 230 κόμβων, των 400 χλμ. την ώρα. Η Επιτάχυνση που έχουν είναι τόσο γρήγορη που είναι μια πρόκληση, ακόμη και στην επιφάνεια. Ήταν σαν τα αντικείμενα να αψηφούσαν τους νόμους της φυσικής ανέφεραν οι ρώσοι πλοίαρχοι.
Όπως έγραψε το επιστημονικό περιοδικό New Scientist, μερικές εβδομάδες πριν από το "ατύχημα του ρώσικου υποβρύχιου Kursk, οι βασικές αρχές της Θεωρίας της "υπερσπηλαίωσης εξηγούν το πώς ένα αντικείμενο μπορεί να ξεπεράσει την ταχύτητα του ήχου στο νερό (5.400 Km την ώρα, πενταπλάσια απ' ό,τι στον αέρα!). Κάποιοι ελπίζουν λέει το περιοδικό, να την ξεπεράσουν !? με υποβρύχια που θα κινούνται με 1,5 χιλιόμετρο το δευτερόλεπτο.
Από το 1950 ξεκίνησαν οι πειραματισμοί σε υποβρύχια για μεγαλύτερες ταχύτητες. Το 1953 ναυπηγήθηκε το πειραματικό Αλμπακόρ που με βελτιωμένους ηλεκτροκινητήρες έφτασε επίσημα τα 45 Ν.Μ. αλλά ανεπίσημα τα 80 Ν.Μ !! Το Αλμπακορ ήταν η αιτία να δημιουργηθούν ορολογίες όπως το "Υδροβατικος " που σήμαινε αυξημένη ευελιξία και ταχύτητα. Το 1960 δημιουργείται το πρώτο ? πειραματικό ηλεκτρομαγνητικό Υποβρύχιο που κατασκευάστηκε από το California University Santa Barbara.
Είναι σαν κάποιος εδώ στον πλανήτη μας να κατέχει τεχνολογία 50 χρονιά μπροστά αναφέρουν μυστικά η στρατιωτικοί των ΗΠΑ. Το 1966, επιστήμονες πού επέβαιναν σ' ένα σκάφος ερευνών, γεμάτο ηλεκτρονικό άντι-ύποβρύχιο πολεμικό εξοπλισμό, συνέλαβαν στον ηχητικό εντοπιστεί αλλόκοτα διακεκομμένα σήματα, πού προέρχονταν από βάθος 30.000 πόδια.
Ανίκανοι να προσδιορίσουν τό αντικείμενο πού τα προκαλούσε, οι επιστήμονες τό ονόμασαν χιουμοριστικά ζώο των 180 περιστροφών άνά λεπτό, γνωρίζοντας πώς δεν πρόκειται για κάποια μορφή θαλάσσιας ζωής, άλλα για κάποιο άψυχο αντικείμενο, πού περνούσε πολύ βαθιά κάτω άπ' αυτούς.
Στης 7 Αύγουστου 1975 το πλήρωμα ενός αλιευτικού παρακολούθησε για 4 λεπτά ένα μεγάλο αντικείμενο να κινείτο βαθιά στα νερά της βόρειας Νορβηγίας. Οι στρατιωτικές αρχές δήλωσαν ότι δεν υπήρχε νορβηγικό ή συμμαχικό υποβρύχιο στην περιοχή και άρχισαν μια εκτεταμένη έρευνα με αεροπλάνα, ελικόπτερα και τορπιλακάτους. Ως συνήθως, οι προσπάθειές τους ήταν μάταιες.
Στης 29 Αύγουστου 1964 το Ελτάνιν, ένα ωκεανογραφικό σκάφος εξοπλισμένο με μία υποβρύχια φωτογραφική μηχανή, πού μπορούσε νά κατέβει σε πολύ μεγάλα βάθη, πήρε φωτογραφίες σε βάθος 13.500 πόδια, σε μία τοποθεσία 1.000 μίλια δυτικά από το Ακρωτήριο Χόρν, της Νότιας Αμερικής.
Όπως απέδειξε τό φιλμ πού εμφανίστηκε φαινόταν θαμπά, άλλα χωρίς καμία αμφιβολία, ένα εκπληκτικό μηχάνημα, σκεπασμένο από βέργες πού προεξείχαν και θύμιζαν κεραίες τηλεόρασης. Οι επιστήμονες παραδέχτηκαν πώς ήταν αδύνατο νά επρόκειτο για κάποιο θαλάσσιο φυτό σ' αυτό τό βάθος όπου δέν έφτανε κανένα φώς, κι ούτε θά μπορούσε νά ήταν κάποια μορφή κοραλλιών.
Υποψίες για χρήση ξένης τεχνολογίας έκανε και ο Ζακ ΥΒ Κουστώ. Κατά τη διάρκεια τού 1965-66, ο Ζάκ-Υβ Κουστω και το τεχνικό του πλήρωμα άρχισαν να εξερευνούν με υποβρύχια Τα βάθη τής Λίμνης Τιτικάκα τού Περού. Η λίμνη είναι ψηλότερη τού κόσμου, σε υψόμετρο 12.000 πόδια.
Φαινομενικά ο Κουστώ εργαζόταν πάνω σ' ένα κινηματογραφικό έργο τού Ουωλτ Ντίσνεϋ, κυκλοφορούσαν όμως φήμες ότι είχε εξουσιοδοτηθεί να ανακαλύψει τη γινόταν στον βυθό της λίμνης γιατί είχαν γίνει συχνά αντιληπτά άγνωστα ιπτάμενα αντικείμενα που πετούσαν να βυθίζονται μέσα στη λίμνη. Το Ναυτικό τού Περού είχε αναφέρει επίσημα 36 UFO πού είχαν χαθεί μέσα στο νερά της Λίμνης Τιτικάκα μέσα σε μια περίοδο τεσσάρων μόνο εβδομάδων. Ο Κουστώ δεν βρήκε τίποτα στον πυθμένα τής λίμνης, - Τουλάχιστον τίποτα δεν έγινε γνωστό στο κοινό.
Πηγή
http://master-lista.blogspot.gr
Το ενδιαφέρον φαινόμενο να κινηθούν πυρηνικά υποβρύχια με ηλεκτρομαγνητική ώθηση βασίζεται στην ανακάλυψη το 1964 από τον Alfred W. Richardson, και Κ. Gulia, δυο νεαρών μηχανικών βιοϊατρικής από την Ινδία.
Οι δύο άνδρες που αναζητούσαν μια μέθοδο προσομοίωσης άντλησης αίματος μέσα από το ανθρώπινο σώμα ανακάλυψαν με ενδιαφέρον ότι Θα μπορούσαν να κάνουν τα ηλεκτρικά φορτισμένα άτομα να κινούνται σε μια κατεύθυνση με την εφαρμογή ενός μαγνητικού πεδίου με σωστό τρόπο. Στη συνέχεια, έκαναν μια δεύτερη σημαντική ανακάλυψη οταν μετακίνησαν τα άτομα μαζί με μόρια νερού.
Ο Richardson και ο Guha ξαφνικά συνειδητοποίησα ότι είχαν ανακάλυψη ενα νέου τύπου αντλίας. Τότε ένας εξωτερικός επιστήμονας από το Γραφείο Ναυτικών Ερευνών των ΗΠΑ πρότεινε να προσπαθήσουν να αντλήσουν θαλασσινό νερό. Η αντλία λειτούργησε καλύτερα από ποτέ.
Η μορφή ηλεκτρομαγνητικής αντλίας, δεν είναι κάτι νέο. Μονάδες που εργάζονται στην ίδια αρχή έχουν χρησιμοποιηθεί για την άντληση υγρών μέταλλων, όπως νάτριο, μέσω των πυρηνικών αντιδραστήρων για σκοπούς ψυκτικού υγρού. Ωστόσο, ποτέ καμιά αντλία δεν είχε κατασκευαστεί για να μετακινήσει θαλασσινό νερό-ηλεκτρονικά, χωρίς κινούμενα μέρη, και χωρίς ήχο. Ήταν κάτι το πρωτοφανές και απόλυτος απόρρητο.
Η κατασκευή απορρήτων αθόρυβων υπέρ ταχέων υποβρύχιων αντικείμενων ήταν προ τον πυλών.
Το όχημα θα ταξίδευε μέσα σε μια μεγάλη φυσαλίδα αερίου που θα δημιουργείτο μέσα στο νερό, μια διαδικασία γνωστή ως supercavitation. Η φούσκα θα μειώνετε συρομένη δεδομένου ότι η έλξη είναι πολύ χαμηλότερη από ό, τι στον αέρα στο νερό, επιτρέποντας στο όχημα να ταξιδέψει σε υψηλές ταχύτητες. Η Supercavitation τεχνολογία δεν είναι νέα. Η τεχνολογία έχει εφαρμοστεί σε όπλα, αλλά ποτέ για τη μεταφορά οχημάτων, σύμφωνα με την DARPA.
Σήμερα έχουμε καταλήξει σε ένα τρόπο που να μπορούμε να αυξήσουμε δραματικά την αντοχή και την ευελιξία ενός οχήματος σε φάση "υπερσπηλαίωσης.Το πώς γίνεται ακριβώς αυτή η διαδικασία είναι ένα μυστικό. Είναι επαναστατική, αλλά δεν μπορούμε να σας πούμε τι είναι αυτό", δήλωσε η Jennifer Panosky, διευθυντής του προγράμματος των προηγμένων προγραμμάτων". Δεν είναι κάτι που θα θέλαμε να γνωρίζουν ακόμη οι άνθρωποι, δήλωσε ο Edson αλλά έχουμε αποδείξει ότι λειτουργεί.
Ο σχεδιασμός ενός από τα συστήματα θα υπάγετε στην Northrop Grumman Electronic στο Μέριλαντ και το ιπτάμενο ταχύτατο καταδυόμενο όχημα επιλέχτηκε να είναι στο ένα τέταρτο του μεγέθους των μη επανδρωμένων οχημάτων, περίπου 8 πόδια η 4-5 μετρά σε μήκος - διάμετρο;. Το απόρρητο όχημα έκανε μια επίδειξη την άνοιξη του 2010 στα ανοιχτά της Ρόουντ Αϊλαντ που περιλαμβάνε 10 λεπτά ταχύτητες έως και 100 κόμβων !! με ελιγμούς, συμπεριλαμβανομένου του ελέγχου βάθους, σύμφωνα με δήλωση DARPA.
Ερευνητές αναφέρουν ότι τα νέα πειραματικά παράξενα αεροπλάνα υποβρύχια που θα μπορούν να ταξιδέψουν υπερηχητικά και να έχουν ταχύτητες στο νερό με 300 χιλιόμετρα την ώρα!! έχουν κάποιες ομοιότητες με τα άγνωστα υποβρύχια αντικείμενα που παρατηρούνται σε τακτά διαστήματα σε ωκεανούς και λίμνες σε όλο τον πλανήτη.
Πρόσφατα το ρωσικό ναυτικό έχει αποχαρακτηρίσει αρχεία με συναντήσεις με άγνωστα υποβρύχια αντικείμενα που τεχνολογικά ξεπερνούν οτιδήποτε ανθρώπινη γνωστή κατασκευή αναφέρει το ειδησεογραφικό πρακτορικό Svobodnaya - Pressa.
Τα αρχεία που χρονολογούνται από τη σοβιετική εποχή είχαν συνταχθεί από ειδική ομάδα του ναυτικού με συγκέντρωση εκθέσεων των ανεξήγητων υποβρύχιων εξαφανίσεων. Η ομάδα με επικεφαλής τον αναπληρωτή διοικητή του Ναυτικού ναύαρχος Νικολάι Smirnov, αποκαλύπτουν πολλές περιπτώσεις με συναντήσεις UFO. Ο Vladimir Azhazha, πρώην αξιωματικός του ναυτικού αναφέρει ότι το "Πενήντα τοις εκατό των συναντήσεων με ΑΤΙΑ συνδέονται με τους ωκεανούς. Δεκαπέντε η και περισσότερο - με λίμνες.
Σε μια περίπτωση ένα πυρηνικό υποβρύχιο, το οποίο ήταν σε μια αποστολή στον Ειρηνικό Ωκεανό, εντόπισε έξι άγνωστα αντικείμενα. Το υποβρύχιο δέχτηκε ταχύτατες διέλευσης από τα άγνωστα υποβρύχια αντικείμενα αναγκάζοντας τον καπετάνιο του υποβρύχιου να διατάξει να έρθουν στην επιφάνεια. Τα αντικείμενα το ακολούθησαν και σηκώθηκαν στον αέρα, πετώντας μακριά.
Σε αρκετές περιπτώσεις τα άγνωστα αντικείμενα κινούνται με απίστευτη ταχύτητα. Οι υπολογισμοί έδειξαν ταχύτητες περίπου 230 κόμβων, των 400 χλμ. την ώρα. Η Επιτάχυνση που έχουν είναι τόσο γρήγορη που είναι μια πρόκληση, ακόμη και στην επιφάνεια. Ήταν σαν τα αντικείμενα να αψηφούσαν τους νόμους της φυσικής ανέφεραν οι ρώσοι πλοίαρχοι.
Όπως έγραψε το επιστημονικό περιοδικό New Scientist, μερικές εβδομάδες πριν από το "ατύχημα του ρώσικου υποβρύχιου Kursk, οι βασικές αρχές της Θεωρίας της "υπερσπηλαίωσης εξηγούν το πώς ένα αντικείμενο μπορεί να ξεπεράσει την ταχύτητα του ήχου στο νερό (5.400 Km την ώρα, πενταπλάσια απ' ό,τι στον αέρα!). Κάποιοι ελπίζουν λέει το περιοδικό, να την ξεπεράσουν !? με υποβρύχια που θα κινούνται με 1,5 χιλιόμετρο το δευτερόλεπτο.
Από το 1950 ξεκίνησαν οι πειραματισμοί σε υποβρύχια για μεγαλύτερες ταχύτητες. Το 1953 ναυπηγήθηκε το πειραματικό Αλμπακόρ που με βελτιωμένους ηλεκτροκινητήρες έφτασε επίσημα τα 45 Ν.Μ. αλλά ανεπίσημα τα 80 Ν.Μ !! Το Αλμπακορ ήταν η αιτία να δημιουργηθούν ορολογίες όπως το "Υδροβατικος " που σήμαινε αυξημένη ευελιξία και ταχύτητα. Το 1960 δημιουργείται το πρώτο ? πειραματικό ηλεκτρομαγνητικό Υποβρύχιο που κατασκευάστηκε από το California University Santa Barbara.
Είναι σαν κάποιος εδώ στον πλανήτη μας να κατέχει τεχνολογία 50 χρονιά μπροστά αναφέρουν μυστικά η στρατιωτικοί των ΗΠΑ. Το 1966, επιστήμονες πού επέβαιναν σ' ένα σκάφος ερευνών, γεμάτο ηλεκτρονικό άντι-ύποβρύχιο πολεμικό εξοπλισμό, συνέλαβαν στον ηχητικό εντοπιστεί αλλόκοτα διακεκομμένα σήματα, πού προέρχονταν από βάθος 30.000 πόδια.
Ανίκανοι να προσδιορίσουν τό αντικείμενο πού τα προκαλούσε, οι επιστήμονες τό ονόμασαν χιουμοριστικά ζώο των 180 περιστροφών άνά λεπτό, γνωρίζοντας πώς δεν πρόκειται για κάποια μορφή θαλάσσιας ζωής, άλλα για κάποιο άψυχο αντικείμενο, πού περνούσε πολύ βαθιά κάτω άπ' αυτούς.
Στης 7 Αύγουστου 1975 το πλήρωμα ενός αλιευτικού παρακολούθησε για 4 λεπτά ένα μεγάλο αντικείμενο να κινείτο βαθιά στα νερά της βόρειας Νορβηγίας. Οι στρατιωτικές αρχές δήλωσαν ότι δεν υπήρχε νορβηγικό ή συμμαχικό υποβρύχιο στην περιοχή και άρχισαν μια εκτεταμένη έρευνα με αεροπλάνα, ελικόπτερα και τορπιλακάτους. Ως συνήθως, οι προσπάθειές τους ήταν μάταιες.
Στης 29 Αύγουστου 1964 το Ελτάνιν, ένα ωκεανογραφικό σκάφος εξοπλισμένο με μία υποβρύχια φωτογραφική μηχανή, πού μπορούσε νά κατέβει σε πολύ μεγάλα βάθη, πήρε φωτογραφίες σε βάθος 13.500 πόδια, σε μία τοποθεσία 1.000 μίλια δυτικά από το Ακρωτήριο Χόρν, της Νότιας Αμερικής.
Όπως απέδειξε τό φιλμ πού εμφανίστηκε φαινόταν θαμπά, άλλα χωρίς καμία αμφιβολία, ένα εκπληκτικό μηχάνημα, σκεπασμένο από βέργες πού προεξείχαν και θύμιζαν κεραίες τηλεόρασης. Οι επιστήμονες παραδέχτηκαν πώς ήταν αδύνατο νά επρόκειτο για κάποιο θαλάσσιο φυτό σ' αυτό τό βάθος όπου δέν έφτανε κανένα φώς, κι ούτε θά μπορούσε νά ήταν κάποια μορφή κοραλλιών.
Υποψίες για χρήση ξένης τεχνολογίας έκανε και ο Ζακ ΥΒ Κουστώ. Κατά τη διάρκεια τού 1965-66, ο Ζάκ-Υβ Κουστω και το τεχνικό του πλήρωμα άρχισαν να εξερευνούν με υποβρύχια Τα βάθη τής Λίμνης Τιτικάκα τού Περού. Η λίμνη είναι ψηλότερη τού κόσμου, σε υψόμετρο 12.000 πόδια.
Φαινομενικά ο Κουστώ εργαζόταν πάνω σ' ένα κινηματογραφικό έργο τού Ουωλτ Ντίσνεϋ, κυκλοφορούσαν όμως φήμες ότι είχε εξουσιοδοτηθεί να ανακαλύψει τη γινόταν στον βυθό της λίμνης γιατί είχαν γίνει συχνά αντιληπτά άγνωστα ιπτάμενα αντικείμενα που πετούσαν να βυθίζονται μέσα στη λίμνη. Το Ναυτικό τού Περού είχε αναφέρει επίσημα 36 UFO πού είχαν χαθεί μέσα στο νερά της Λίμνης Τιτικάκα μέσα σε μια περίοδο τεσσάρων μόνο εβδομάδων. Ο Κουστώ δεν βρήκε τίποτα στον πυθμένα τής λίμνης, - Τουλάχιστον τίποτα δεν έγινε γνωστό στο κοινό.
Πηγή
http://master-lista.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.