• ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

    Ο Καραγκιόζης συνομιλεί με τη … Μέρκελ για την τελευταία Σύνοδο Κορυφής!..




    Ένα χιουμοριστικό επεισόδιο με τον Καραγκιόζη, που συνομιλεί τηλεφωνικά με την Μέρκελ για την τελευταία Σύνοδο Κορυφής, ενώ δίπλα του η πανέμορφη και αστραφτερή Σάσα Μπάστα ανυπομονεί να πιάσει δουλειά από τον αναμενόμενο ... "πακτωλό χρημάτων", που θα έλθει στην Ελλάδα, για ανάπτυξη, προετοιμασμένη κατάλληλα για όλα!..

    (Η σκηνή δείχνει τον Καραγκιόζη να τηλεφωνεί στην Άνγκελα Μέρκελ, ενώ δίπλα του στέκεται ανυπόμονη η ... Σάσα Μπάστα)!
    ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Καλησπέρα, κυρία Μέρκελ!.. Τι μού κάνετε;
    ΜΕΡΚΕΛ: Καλησπέρα, κύριε Καραγκιόζη μου!.. Πώς είναι η υγεία σας;
    ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Μια χαρά, κυρά Μαρκέλλα μου!.. Ξέρετε είμαι σκασμένος από χαρά και σας πήρα να σας ευχαριστήσω διπλά και τρίδιπλα που συμβάλατε και σεις στην ελληνική … αποτυχία!
    ΜΕΡΚΕΛ: Επιτυχία, θέλετε να πείτε!
    ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Καλά τώρα δεν θα παίξουμε για ένα άλφα ή για ένα έψιλον!.. Εδώ παίζονται τρισεκατομμύρια στην πλάτη της Ελλάδος!... Να σου πω με την ευκαιρία και χρόνια πολλά και … ζεματισμένα για τη γιορτή σου προχθές στις 22 Ιουλίου!... Να τις … κατοστήσεις τις ημέρες σου!
    ΜΕΡΚΕΛ: Τι είπατε, κύριε Καραγκιόζη;
    ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: (Διορθώνει): Να τα χιλιάσεις!.. Ο Θεός να σου κόβει μέρες και να μου δίνει χρόνια!..
    ΜΕΡΚΕΛ: Ευχαριστώ πολύ, αν και το όνομά μου είναι Άνγκελα! Το επίθετό μου είναι Μέρκελ, Μαρκέλλα, που λέτε εσείς! Είστε καλά από υγεία;
    ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Μετά την απόφαση που πήρατε στην τελευταία Σύνοδο Κορυφής στις Βρυξέλλες, όπως σας είπα, σκάω από υγεία και χαρά!.
    ΜΕΡΚΕΛ: Το ήξερα αυτό!.. Η κυρία Αγλαΐα;
    ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Αυτή κι αν σκάει!
    ΜΕΡΚΕΛ: Από χαρά;
    ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Όχι!
    ΜΕΡΚΕΛ: Αλλά;
    ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Απ’ το … κακό της!
    ΜΕΡΚΕΛ: Και γιατί απ’ το κακό της; Δεν της άρεσαν τα μέτρα πού πήραμε για την Ελλάδα;
    ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Αυτά τα μέτρα της άρεσαν. Τα άλλα, όμως, όχι!
    ΜΕΡΚΕΛ: Ποια άλλα;
    ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Εκείνα που πήρατε και δεν μας λέτε!
    ΜΕΡΚΕΛ: Για ποια μέτρα μιλάτε;
    ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Αυτό θέλω να μάθω κι εγώ!.. Ποια μέτρα πήρατε!.. Γιατί εδώ στην Ελλάδα οι μόνοι που μας παίρνουν μέτρα τελευταία είναι αυτοί που μας βρίσκουν σε … οριζόντια θέση!
    ΜΕΡΚΕΛ: Τι εννοείτε «οριζόντια θέση»; Αυτό, που εδώ στη Γερμανία λέμε horizontal;
    ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Δεν ξέρω τι μου τσαμπουνάς τώρα «οριζοντάϊλ» και τα τοιαύτα!.. Τι λέει, ρε Σάσα η ματμουαζέλ;
    ΣΑΣΑ: Θα εννοεί αυτούς που κάνουν … μασάζ! Θέλω δουλειά, πες της!.. Πότε θα ... πλακώσουν οι Ευρωπαίοι για την ... ανάπτυξη της Χώρας μας;
    ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Το βιολί σου εσύ!..
    ΜΕΡΚΕΛ: Τι είπε η δεσποινίς Σάσα;
    ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Τίποτε!.. Αυτή, κυρά Μαρκέλλα μου, 23 χρονών κορίτσι και το παράπονο που έχει είναι ότι μέχρι στιγμής δεν έχει δει ποτέ της έναν άντρα … όρθιο! Όλους τους άντρες που έχει δει, κατά έναν περίεργο και ανεξήγητο λόγο, τους βλέπει μονάχα … ξαπλωτούς!...
    ΜΕΡΚΕΛ: Γιατί;
    ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Ρώτα τη να μάθεις!.. Πού θες να ξέρω; Γιατρός είμαι;
    ΜΕΡΚΕΛ: Μήπως η δεσποινίς Σάσα είναι γιατρός;
    ΣΑΣΑ: Τι λέει;
    ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Ρωτάει αν είσαι γιατρός!
    ΣΑΣΑ: Όχι!.. Καλλιτέχνιδα είμαι!.. Αρτίστα!.. «Αρτίστ», πες της!..
    ΜΕΡΚΕΛ: Künstler, δηλαδή! Υπέροχα!..
    ΣΑΣΑ: Αλλά, να … όπως καταλαβαίνεις, Καραγκιόζη μου, έχω κι εγώ μια σχέση με την … ιατρική. Τόσα μασάζ, που έχω μάθει να κάνω…
    ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Δεν έχεις άδικο!
    ΜΕΡΚΕΛ: Και που τραγουδάει η δεσποινίς Σάσα;
    ΣΑΣΑ: (Στου Καραγκιόζη το αυτί): «Παραλία live»!
    ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: (Δυνατά): «Παραλία live»!
    ΜΕΡΚΕΛ: Θαυμάσια!.. Θέλω να της κάνω μία πρόταση: Γνωρίζει γερμανικά;
    ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: (Θυμωμένος): Τι είναι αυτά που μας τσαμπουνάς τώρα, κυρά Μαρκέλλα μου! Οι μόνες γλώσσες που μιλάμε εδώ στην Ελλάδα είναι τα … πειραιώτικα και τα πασαλιμανιώτικα! Καταλαβαρδούγκος;
    ΜΕΡΚΕΛ: Κατάλαβα!.. Κατάλαβα!... Τουλάχιστον γνωρίζει αγγλικά;
    ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Όχι!
    ΜΕΡΚΕΛ: Γαλλικά;
    ΣΑΣΑ: (Χαρούμενη): Αν εννοεί το … γαλλικό, ναι! Έχω γίνει εξπέρ πες της!
    ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Το … γαλλικό λέει το ξηγιέται τέλεια!.. Θα την προσλάβετε πουθενά;
    ΜΕΡΚΕΛ: Φυσικά!.. Μετά την απόφαση της Συνόδου Κορυφής να βοηθήσουμε την Ελλάδα με ένα γερό οικονομικό πακέτο, λογικό είναι να ενισχύσουμε όλους τους Έλληνες, που θα έχουν πλέον δουλειά και θα δουλεύετε και σεις κύριε Καραγκιόζη μου και η κυρία Αγλαΐα και τα λατρεμένα Κολλητήρια σας και, ασφαλώς, η δεσποινίς Σάσα!
    ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Και η πρόταση που θέλετε να της κάνετε; Τα γερμανικά… τα γαλλικά…
    ΜΕΡΚΕΛ: Γι’ αυτό ρώτησα!.. Ξέρετε… επειδή με το νέο οικονομικό πακέτο στήριξης θα επιταχυνθούν οι διαδικασίες ανάπτυξης της Χώρας σας, θα έρθουν χιλιάδες Γερμανοί, Αμερικανοί και Γάλλοι στην Ελλάδα, οπότε.. καταλαβαίνετε… η δεσποινίς Σάσα δεν θα προλαβαίνει να … υποδέχεται ανθρώπους στην Ελλάδα!
    ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Κατάλαβα!.. Δεν θα προλαβαίνει να … χορεύει! (Δυνατά): Κυρά Μαρκέλλα!...
    ΜΕΡΚΕΛ: Ορίστε, κύριε Καραγκιόζη μου!..
    ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Να πεις σ’ εκείνον τον φαλάκρα…
    ΜΕΡΚΕΛ: Ποιον φαλάκρα;
    ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Αυτόν που έχει βάλει κατά λάθος τον πισινό στο … κεφάλι!..
    ΜΕΡΚΕΛ: Άααα!.. Τον κ. Βαν Ρομπάι, θέλετε να πείτε!...
    ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Αυτόν!
    ΜΕΡΚΕΛ: Και τι να του πω;
    ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Πώς όταν αυτός πήγαινε, εμείς οι Έλληνες γυρίζαμε!.. Grüße Frau mit einem Sieg! (= Χαιρετισμούς και με τη νίκη)!....
    (Προς τη Σάσα):
    Ρίξε, βρε Σάσα τώρα ένα τραγούδι και ένα χορό να τον ’φχαριστηθούμε τουλάχιστον εμείς οι δυο;
    ΣΑΣΑ: (Χαρούμενη): Μαντήλι;
    ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Τι εννοείς μαντήλι;
    ΣΑΣΑ: Πώς θα με κρατήσεις; Ένα μαντήλι που έχω όλο κι όλο το έκανα … φούστα και αν τη βγάλω από πάνω μου θα μου πάθεις καμιά … συγκοπή και θα σε χάσει η Αγλαϊα σου!...
    ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Καλά, ρίξε τώρα το χορό και θα δούμε ποιος από τους δυο μας θα πάει … οριζόντια ή κάθετα!
    Η Σάσα τραγουδάει και χορεύει το τραγούδι «Τα δάνεια» του Γιάννη Μελισσίδη σε μουσική Σωκράτη Μάλαμα, ενώ ο Καραγκιόζης χορεύει και τραγουδάει κι αυτός μαζί με τη Σάσα :
    «Ψηλά τον πήχη έβαλα
    μα με την τσέπη άδεια
    κάτω με πήρε η βόλτα μου
    και ξώφαλτσα τα σκάγια!
    Βάρκα που έχει ένα κουπί
    δρόμο στραβό θα πάρει
    αν όμως τρίξουν κι οι αρμοί
    ποιος κλαίει το βαρκάρη!
    Με δανεικά ιδανικά
    χοροί πώς να κρατήσουν
    κι οι τόκοι προπονήθηκαν
    ρεκόρ να καταρρίψουν!
    Θα την πληρώνω μια ζωή
    την απρονοησιά μου
    αν δεν κατέβουν τα μυαλά
    από τα κάγκελα μου!
    Λέω να βάλω ενέχυρο
    τη γυάλα και το ψάρι
    για να ξεθάψω τ' όνειρο
    θέλει κασμά και φτυάρι»!..
    ΑΥΛΑΙΑ

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

    ΔΙΑΦΟΡΑ

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    Από το Blogger.

    ΣΕΝΑΡΙΑ