Ένα πρωτοποριακό σύστημα που εφαρμόζεται στις ΗΠΑ δείχνει πώς θα κινούμαστε στις πόλεις του αύριο.
Η Audi φαίνεται πως έχει τη λύση και την εφαρμόζει πειραματικά στις ΗΠΑ και συγκεκριμένα στην Ουάσιγκτον.
Πρόκειται για μια εφαρμογή της «έξυπνης πόλης» που μέσω σύνδεσης δεδομένων 4G LTE, επικοινωνεί με το αυτοκίνητο και μεταφέρει στον οδηγό πληροφορίες από το κεντρικό σύστημα διαχείρισης των σηματοδοτών.
Στην οθόνη του αυτοκινήτου που είναι εφοδιασμένο με αυτό το σύστημα προβάλλεται μια εικόνα που τον πληροφορεί αν το φανάρι εμπρός του είναι κόκκινο και σε πόσο χρόνο αυτό θα γίνει πράσινο.
Με αυτόν τον τρόπο ο οδηγός μπορεί να προσαρμόσει την ταχύτητά του έτσι ώστε να φτάσει στο ύψος του σηματοδότη όταν αυτός θα είναι ανοικτός και να μην χρειαστεί να σταματήσει.
Σε έναν ιδανικό χρονισμό αυτοκινήτου-φαναριών, ακολουθώντας τις real time πληροφορίες, θα μπορούσε κάποιος να κινείται μέσα στην Ουάσιγκτον δίχως να σταματήσει ποτέ σε φανάρι, αφού το σύστημα συνεργάζεται και με το GPS του αυτοκινήτου και προτείνει ακόμη και εναλλακτικές διαδρομές.
Λέμε ιδανικό διότι στην πράξη μπορεί να συναντήσεις κίνηση που θα σε αναγκάσει να σταματήσεις. Σε κάθε περίπτωση πάντως, ακολουθώντας τις οδηγίες και τις πληροφορίες του συστήματος, μπορείς να αποφύγεις πολλά «σταμάτα-ξεκίνα» μέσα στην ημέρα.
Για πολλούς το να οδηγείς μέσα σε μια μεγαλούπολη είναι ολίγον… μαρτύριο. Ακόμη και αν η κίνηση δεν είναι μεγάλη, το συνεχές «σταμάτα - ξεκίνα» στους φωτεινούς σηματοδότες είναι μια μικρή ταλαιπωρία.
Πρόκειται για μια εφαρμογή της «έξυπνης πόλης» που μέσω σύνδεσης δεδομένων 4G LTE, επικοινωνεί με το αυτοκίνητο και μεταφέρει στον οδηγό πληροφορίες από το κεντρικό σύστημα διαχείρισης των σηματοδοτών.
Στην οθόνη του αυτοκινήτου που είναι εφοδιασμένο με αυτό το σύστημα προβάλλεται μια εικόνα που τον πληροφορεί αν το φανάρι εμπρός του είναι κόκκινο και σε πόσο χρόνο αυτό θα γίνει πράσινο.
Με αυτόν τον τρόπο ο οδηγός μπορεί να προσαρμόσει την ταχύτητά του έτσι ώστε να φτάσει στο ύψος του σηματοδότη όταν αυτός θα είναι ανοικτός και να μην χρειαστεί να σταματήσει.
Σε έναν ιδανικό χρονισμό αυτοκινήτου-φαναριών, ακολουθώντας τις real time πληροφορίες, θα μπορούσε κάποιος να κινείται μέσα στην Ουάσιγκτον δίχως να σταματήσει ποτέ σε φανάρι, αφού το σύστημα συνεργάζεται και με το GPS του αυτοκινήτου και προτείνει ακόμη και εναλλακτικές διαδρομές.
Λέμε ιδανικό διότι στην πράξη μπορεί να συναντήσεις κίνηση που θα σε αναγκάσει να σταματήσεις. Σε κάθε περίπτωση πάντως, ακολουθώντας τις οδηγίες και τις πληροφορίες του συστήματος, μπορείς να αποφύγεις πολλά «σταμάτα-ξεκίνα» μέσα στην ημέρα.
Να σημειώσουμε εδώ πως η Ουάσιγκτον είναι η 7η πόλη των ΗΠΑ που μπορεί να υποστηρίξει αυτήν την τεχνολογία και ότι το σύστημα εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στο Λας Βέγκας το 2016, ενώ υπάρχει επίσης και στο Ντάλας, το Ντένβερ, το Χιούστον και το Πάλο Άλτο. Συνολικά αυτή τη στιγμή το σύστημα καλύπτει 1.600 διασταυρώσεις στις ΗΠΑ.
Τα αυτοκίνητα της Audi που μπορούν να το ενσωματώσουν είναι μοντέλα του 2017 και 2018 και η εφαρμογή υποστηρίζεται από το Audi Connect Prime.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.