Τελικά το όνομα του Χριστού είναι Εμμανουήλ; κι αν ναι, για ποιό λόγο ονομάστηκε Ιησούς;
Οπως φαίνεται όμως, κάτι δεν πάει καλά με αυτό το ζήτημα που απασχολεί κυρίως πολλούς Γιαχβεδιστές φανατικούς υποστηρικτές της Παλαιάς Διαθήκης οι οποίοι προσπαθούν να συνδέσουν τα "θεόπνευστα" και προφητικά για αυτούς κείμενα των Εβραίων με τον Λόγο του Ιησού Χριστού μέσα από τα Ευαγγέλια της Καινής Διαθήκης.
Ολη αυτή η παραπληροφόρηση βασίζεται στην προφητεία του Ησαία - η οποία όπως μας αναφέρουν οι μεγαλοθεολόγοι Ιεχωβάδες, εκπληρώθηκε στο ακέραιο, πράγμα που αποδεικνύει για ακόμη μια φορά το θεόπνευστο του κειμένου.
Είναι όμως τα πράγματα έτσι όπως τα λένε;
Ησ. 7,14: διὰ τοῦτο δώσει Κύριος αὐτὸς ὑμῖν σημεῖον· ἰδοὺ ἡ παρθένος ἐν γαστρὶ ἕξει, καὶ τέξεται υἱόν, καὶ καλέσεις τὸ ὄνομα αὐτοῦ Ἐμμανουήλ·
Ησ. 7,14: Γι αυτό θα δώσει ο ίδιος ο Κυριος σε εσάς σημάδι, θαύμα μεγάλο και καταπληκτικόν. Ιδού, η παρθένος θα συλλάβει και θα γεννήση υιό και το όνομα του υιού της θα είναι Εμμανουήλ.
Παρακάτω, στο Ευαγγέλιο του Ματθαίου στο πρώτο κεφάλιο στίχοι 20 και 21, ο Ευαγγελιστής αναφέρει ξεκάθαρα ότι το όνομα του θα είναι Ιησούς.
Για να δούμε.
Στο πρώτο λοιπόν κεφάλιο από το Ευαγγέλιο του Ματθαίου στον στίχο 20 και 21, ο ίδιος ο Απόστολος μας λέει ότι Αγγελος Κυρίου παρουσιάστηκε στο όνειρο του Ιωσήφ και του είπε ότι θα γεννήσει γιό τον οποίο θα ονομάσει Ιησού, και αυτός θα σώσει τους ανθρώπους από τις αμαρτίες τους.
Πως γίνεται όμως ο Ματθαίος να αναφέρει αρχικά στον στίχο 20 - 21 το όνομα Ιησούς, και αμέσως μετά να μας ενημερώνει ότι εκπληρώθηκε η προφητεία του Ησαία ότι η Παρθένος θα γεννήσει γιό που το όνομα του θα είναι Εμμανουήλ;
Ματθ. 1,22 - 23 : Τοῦτο δὲ ὅλον γέγονεν ἵνα πληρωθῇ τὸ ῥηθὲν ὑπὸ τοῦ Κυρίου διὰ τοῦ προφήτου λέγοντος· Ἰδοὺ ἡ παρθένος ἐν γαστρὶ ἕξει καὶ τέξεται υἱόν, καὶ καλέσουσι τὸ ὄνομα αὐτοῦ Ἐμμανουήλ, ὅ ἐστι μεθερμηνευόμενον μεθ᾿ ἡμῶν ὁ Θεός.
Ματθ. 1,22 - 23: "Και όλον αυτό το θαυμαστό και μοναδικό γεγονός έγινε, για να εκπληρωθει αυτό που ειχε ειπωθεί από τον Κυριον δια του προφήτη Ησαΐα· “Ιδού η παρθένος θα συλλάβει και θα γεννήσει υιόν που θα τον ονομάσουν Εμμανουήλ, όνομα που σημαίνει· Ο Θεός είναι μαζί μας".
Είδατε όμως εσείς να ονομάσουν Εμμανουήλ τον Χριστό; Οπότε, ο Ησαίας είπε λάθος το όνομα. Ο Ευαγγελιστής Ματθαίος αναφέρει το όνομα του Ησαία μόνο για να μας δείξει ότι εκπληρώθηκε η προφητεία του Ησαία, και όχι ότι το όνομα του Θεανθρώπου θα είναι Εμμανουήλ.
Ο Απόστολος Ματθαίος μιλώντας σε Ιουδαίους τους ανέφερε την δική τους προφητεία , η οποία στην πραγματικότητα δεν μιλά για τον Χριστό αλλά για την γέννηση του γιού του βασιλιά Αχάζ από κάποια παρθένο κόρη , ο οποίος θα τιμωρούσε τους επιδρομείς και θα φέρει συμφορά στο βασιλείο του Ιούδα στο οποίο θα εισβάλουν Ασσύριοι και θα το ερημώσουν.
Την εποχή του Χριστού οι Ασσύριοι δεν αποτελούσαν απειλή για το κράτος του Ισραήλ κάτι που μας οδηγεί στο να σκεφτούμε ότι μας μιλά το κείμενο του Ησαία για πολύ προγενέστερα γεγονότα.
Επιπλέον στο κείμενο του Ησαία αναφέρεται το γεγονός ότι ήρθε ο βασιλιάς σε ένωση με την σύζυγο του που συνέλαβε απ αυτόν κάτι που δεν στέκει αν αναφερόταν στην Παναγία γιατί η σύλληψη του Χριστού ήταν και είναι άσπορη.
Συνεπώς , φτάνουμε στο συμπέρασμα , ότι κάποιοι για να προωθήσουν την Ιουδαική ιδέα στον Χριστιανισμό έφτασαν στο σημείο να πειράξουν και την Καινή Διαθήκη βγάζοντας σημεία που δεν τους αρέσουν και βάζοντας σημεία από την Παλαιά Διαθήκη.
Το Ευαγγέλιο βλέπετε , πράγματι αναφέρει την προφητεία αυτή αλλά σε συνδυασμό με το γεγονός της καταγωγής του Χριστού από την πλευρά της Παναγίας από τον οίκο του Δαυίδ. Εδώ πρέπει να σημειωθεί ότι το ότι η Παναγία ήταν στον οίκο αυτό , δεν σημαίνει ότι η καταγωγή της ήταν από αυτόν, αλλά ότι ήταν προστατευόμενη του οίκου αυτού.
Το σημείο που αναφέρεται αυτό βρίσκεται στο Κατά Ματθαίον Κεφάλαιο Α.
ΠΡΟΣΟΧΗ , όπως γνωρίζετε η διαβάσατε από το Κατα Ματθαίον Κεφάλαιο 1, δεν αναφέρεται πουθενά ότι ο Χριστός είναι του οίκου Δαυίδ , ουσιαστικά , αλλά αυτό είναι δημιούργημα των γιαχβεδιστών για να δικαιολογήσουν τις προσθήκες στην γραφή.
Επίσης, το μήνυμα του Ησαϊα ότι, παρθένα θα γεννήσει έναν υιόν που θα ονομαστεί Εμμανουήλ αναφέρεται στην προφητεία του Ησαία εκ μέρους του Θεού (Ιεχωβά η Γιαχβέ = Σαμαέλ) πρός τον Βασιλιά Αχάζ. Ας διαβάσουμε και πάλι την προφητεία και κατόπιν σχολιάζουμε για το τι μέρος του λόγου ήταν αυτός ο Αχάζ.
Ησ. 7,10 - 14: Μίλησε ο Κυριος και πάλι στον Αχαζ και του είπε: επιβεβαιώνοντας αυτά που σου είπα, ζήτησε να γίνει κάποιο θαύμα από τον Κυριο τον Θεό σου είτε στα βάθη της γης είτε στα ύψη του ουρανού”.
Ο Αχαζ όμως απάντησε: “δεν πρόκειται εγώ να ζητήσω τέτοιο θαύμα και να θέσω κάτα κάποιο τρόπο τον Κυριο σε πειρασμό”.
Είπε τότε ο προφήτης Ησαΐας εκ μέρους του Θεού· “ακούστε, λοιπόν, όλοι εσείς οι άνθρωποι της βασιλικής οικογενείας του Δαβίδ. Είναι μικρό ζήτημα να παρέχετε πράγματα και αφορμή για στεναχώρια στους ανθρώπους; Πως, λοιπόν, τολμάτε να στενοχωρείτε τον Κυριον με την απιστία και την ανυπακοη σας;
Γι αυτό θα δώσει ο ίδιος ο Κυριος σε εσάς σημάδι, θαύμα μεγάλο και καταπληκτικό. Η παρθένος θα συλλάβει και θα γεννήση υιό και το όνομα του υιού της θα είναι Εμμανουήλ.
Ο Αχάζ όπως θα διαπιστώσετε απο τα γεγονότα, δεν πίστευε αλλά ούτε πίστεψε στον πραγματικό και τρισυπόστατο Θεό, αλλά ούτε κάν στον Γιαχβέ επειδή ήταν ειδωλολάτρης. Η βασιλεία του Αχάζ στιγματίστηκε από χονδροειδή ειδωλολατρία, παρότι στην εποχή του προφήτευσαν δραστήρια και ο Ησαΐας και ο Ωσηέ και ο Μιχαίας.
Ο Άχαζ ανύψωσε ως θρησκεία τη λατρεία του Μολόχ. Ο Άχαζ, όχι μόνο την ανέχτηκε μεταξύ των υπηκόων του, αλλά συμμετείχε και ο ίδιος προσωπικά και τακτικά σε παγανιστικές θυσίες, φτάνοντας στο σημείο να θυσιάσει στη φωτιά τον ίδιο του το γιο (γιους), στην Κοιλάδα του Εννόμ. (2Βα 16:3, 4· 2Χρ 28:3, 4)
Ο Άχαζ κλήθηκε στη Δαμασκό για να υποβάλει τα σέβη του ως υποτελής βασιλιάς στον Θεγλάθ-φελασάρ Γ΄, και ενώ βρισκόταν σε εκείνη την πόλη εντυπωσιάστηκε από το ειδωλολατρικό θυσιαστήριο που υπήρχε εκεί, αντέγραψε το σχέδιό του και ανέθεσε στον ιερέα Ουριγία να κατασκευάσει ένα πανομοιότυπό του και να το τοποθετήσει μπροστά στο ναό της Ιερουσαλήμ. Κατόπιν ο Άχαζ άρχισε να προσφέρει θυσίες σε αυτό το «μεγάλο θυσιαστήριο».
Συμπέρασμα: Ο Αχάζ πίστευε στην θρησκεία των Νεφελίμ και λάτρευε τον Μολόχ, ο οποίος δεν είναι άλλος από τον Νέφελιμ Βάαλ εκ του γένους Βαλάχ. Ο Αχάζ δεν μεταννόησε ποτέ και σκότωσε για χαρη του βααλ τους γιούς του. Είπε επίσης ο Αχάζ στον Θεό (σύμφωνα με την προφητεία του Ησαία) ότι: "δεν πρόκειται εγώ να ζητήσω τέτοιο θαύμα και να θέσω κάτα κάποιο τρόπο τον Κυριο σε πειρασμό."
Ποιόν δεν ήθελε να βάλει σε πειρασμό;
Τον Θεό;
Και σκότωνε τα παιδιά του πρός τιμήν του Βάαλ;
Πότε έδωσε ο Κυριος σε αυτούς σημάδι, θαύμα μεγάλο και καταπληκτικόν για την γέννηση του Ιησού Χριστού;
Τρελά πράγματα! Αυτές οι τρέλες όμως δεν μπορεί να τις καταπίνουμε εμείς ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί αμάσητες, και γι αυτό ακολουθούμε μόνο τον λόγο του Ιησού Χριστού που εννοείται πως δεν ονομάζεται Εμμανουήλ) ο οποίος μας λέει: ΕΡΕΥΝΑΤΕ ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ.
atheatignosi
Οπως φαίνεται όμως, κάτι δεν πάει καλά με αυτό το ζήτημα που απασχολεί κυρίως πολλούς Γιαχβεδιστές φανατικούς υποστηρικτές της Παλαιάς Διαθήκης οι οποίοι προσπαθούν να συνδέσουν τα "θεόπνευστα" και προφητικά για αυτούς κείμενα των Εβραίων με τον Λόγο του Ιησού Χριστού μέσα από τα Ευαγγέλια της Καινής Διαθήκης.
Ολη αυτή η παραπληροφόρηση βασίζεται στην προφητεία του Ησαία - η οποία όπως μας αναφέρουν οι μεγαλοθεολόγοι Ιεχωβάδες, εκπληρώθηκε στο ακέραιο, πράγμα που αποδεικνύει για ακόμη μια φορά το θεόπνευστο του κειμένου.
Είναι όμως τα πράγματα έτσι όπως τα λένε;
Ησ. 7,14: διὰ τοῦτο δώσει Κύριος αὐτὸς ὑμῖν σημεῖον· ἰδοὺ ἡ παρθένος ἐν γαστρὶ ἕξει, καὶ τέξεται υἱόν, καὶ καλέσεις τὸ ὄνομα αὐτοῦ Ἐμμανουήλ·
Ησ. 7,14: Γι αυτό θα δώσει ο ίδιος ο Κυριος σε εσάς σημάδι, θαύμα μεγάλο και καταπληκτικόν. Ιδού, η παρθένος θα συλλάβει και θα γεννήση υιό και το όνομα του υιού της θα είναι Εμμανουήλ.
Παρακάτω, στο Ευαγγέλιο του Ματθαίου στο πρώτο κεφάλιο στίχοι 20 και 21, ο Ευαγγελιστής αναφέρει ξεκάθαρα ότι το όνομα του θα είναι Ιησούς.
Για να δούμε.
Στο πρώτο λοιπόν κεφάλιο από το Ευαγγέλιο του Ματθαίου στον στίχο 20 και 21, ο ίδιος ο Απόστολος μας λέει ότι Αγγελος Κυρίου παρουσιάστηκε στο όνειρο του Ιωσήφ και του είπε ότι θα γεννήσει γιό τον οποίο θα ονομάσει Ιησού, και αυτός θα σώσει τους ανθρώπους από τις αμαρτίες τους.
Πως γίνεται όμως ο Ματθαίος να αναφέρει αρχικά στον στίχο 20 - 21 το όνομα Ιησούς, και αμέσως μετά να μας ενημερώνει ότι εκπληρώθηκε η προφητεία του Ησαία ότι η Παρθένος θα γεννήσει γιό που το όνομα του θα είναι Εμμανουήλ;
Ματθ. 1,22 - 23 : Τοῦτο δὲ ὅλον γέγονεν ἵνα πληρωθῇ τὸ ῥηθὲν ὑπὸ τοῦ Κυρίου διὰ τοῦ προφήτου λέγοντος· Ἰδοὺ ἡ παρθένος ἐν γαστρὶ ἕξει καὶ τέξεται υἱόν, καὶ καλέσουσι τὸ ὄνομα αὐτοῦ Ἐμμανουήλ, ὅ ἐστι μεθερμηνευόμενον μεθ᾿ ἡμῶν ὁ Θεός.
Ματθ. 1,22 - 23: "Και όλον αυτό το θαυμαστό και μοναδικό γεγονός έγινε, για να εκπληρωθει αυτό που ειχε ειπωθεί από τον Κυριον δια του προφήτη Ησαΐα· “Ιδού η παρθένος θα συλλάβει και θα γεννήσει υιόν που θα τον ονομάσουν Εμμανουήλ, όνομα που σημαίνει· Ο Θεός είναι μαζί μας".
Είδατε όμως εσείς να ονομάσουν Εμμανουήλ τον Χριστό; Οπότε, ο Ησαίας είπε λάθος το όνομα. Ο Ευαγγελιστής Ματθαίος αναφέρει το όνομα του Ησαία μόνο για να μας δείξει ότι εκπληρώθηκε η προφητεία του Ησαία, και όχι ότι το όνομα του Θεανθρώπου θα είναι Εμμανουήλ.
Ο Απόστολος Ματθαίος μιλώντας σε Ιουδαίους τους ανέφερε την δική τους προφητεία , η οποία στην πραγματικότητα δεν μιλά για τον Χριστό αλλά για την γέννηση του γιού του βασιλιά Αχάζ από κάποια παρθένο κόρη , ο οποίος θα τιμωρούσε τους επιδρομείς και θα φέρει συμφορά στο βασιλείο του Ιούδα στο οποίο θα εισβάλουν Ασσύριοι και θα το ερημώσουν.
Την εποχή του Χριστού οι Ασσύριοι δεν αποτελούσαν απειλή για το κράτος του Ισραήλ κάτι που μας οδηγεί στο να σκεφτούμε ότι μας μιλά το κείμενο του Ησαία για πολύ προγενέστερα γεγονότα.
Επιπλέον στο κείμενο του Ησαία αναφέρεται το γεγονός ότι ήρθε ο βασιλιάς σε ένωση με την σύζυγο του που συνέλαβε απ αυτόν κάτι που δεν στέκει αν αναφερόταν στην Παναγία γιατί η σύλληψη του Χριστού ήταν και είναι άσπορη.
Συνεπώς , φτάνουμε στο συμπέρασμα , ότι κάποιοι για να προωθήσουν την Ιουδαική ιδέα στον Χριστιανισμό έφτασαν στο σημείο να πειράξουν και την Καινή Διαθήκη βγάζοντας σημεία που δεν τους αρέσουν και βάζοντας σημεία από την Παλαιά Διαθήκη.
Το Ευαγγέλιο βλέπετε , πράγματι αναφέρει την προφητεία αυτή αλλά σε συνδυασμό με το γεγονός της καταγωγής του Χριστού από την πλευρά της Παναγίας από τον οίκο του Δαυίδ. Εδώ πρέπει να σημειωθεί ότι το ότι η Παναγία ήταν στον οίκο αυτό , δεν σημαίνει ότι η καταγωγή της ήταν από αυτόν, αλλά ότι ήταν προστατευόμενη του οίκου αυτού.
Το σημείο που αναφέρεται αυτό βρίσκεται στο Κατά Ματθαίον Κεφάλαιο Α.
ΠΡΟΣΟΧΗ , όπως γνωρίζετε η διαβάσατε από το Κατα Ματθαίον Κεφάλαιο 1, δεν αναφέρεται πουθενά ότι ο Χριστός είναι του οίκου Δαυίδ , ουσιαστικά , αλλά αυτό είναι δημιούργημα των γιαχβεδιστών για να δικαιολογήσουν τις προσθήκες στην γραφή.
Επίσης, το μήνυμα του Ησαϊα ότι, παρθένα θα γεννήσει έναν υιόν που θα ονομαστεί Εμμανουήλ αναφέρεται στην προφητεία του Ησαία εκ μέρους του Θεού (Ιεχωβά η Γιαχβέ = Σαμαέλ) πρός τον Βασιλιά Αχάζ. Ας διαβάσουμε και πάλι την προφητεία και κατόπιν σχολιάζουμε για το τι μέρος του λόγου ήταν αυτός ο Αχάζ.
Ησ. 7,10 - 14: Μίλησε ο Κυριος και πάλι στον Αχαζ και του είπε: επιβεβαιώνοντας αυτά που σου είπα, ζήτησε να γίνει κάποιο θαύμα από τον Κυριο τον Θεό σου είτε στα βάθη της γης είτε στα ύψη του ουρανού”.
Ο Αχαζ όμως απάντησε: “δεν πρόκειται εγώ να ζητήσω τέτοιο θαύμα και να θέσω κάτα κάποιο τρόπο τον Κυριο σε πειρασμό”.
Είπε τότε ο προφήτης Ησαΐας εκ μέρους του Θεού· “ακούστε, λοιπόν, όλοι εσείς οι άνθρωποι της βασιλικής οικογενείας του Δαβίδ. Είναι μικρό ζήτημα να παρέχετε πράγματα και αφορμή για στεναχώρια στους ανθρώπους; Πως, λοιπόν, τολμάτε να στενοχωρείτε τον Κυριον με την απιστία και την ανυπακοη σας;
Γι αυτό θα δώσει ο ίδιος ο Κυριος σε εσάς σημάδι, θαύμα μεγάλο και καταπληκτικό. Η παρθένος θα συλλάβει και θα γεννήση υιό και το όνομα του υιού της θα είναι Εμμανουήλ.
Ο Αχάζ όπως θα διαπιστώσετε απο τα γεγονότα, δεν πίστευε αλλά ούτε πίστεψε στον πραγματικό και τρισυπόστατο Θεό, αλλά ούτε κάν στον Γιαχβέ επειδή ήταν ειδωλολάτρης. Η βασιλεία του Αχάζ στιγματίστηκε από χονδροειδή ειδωλολατρία, παρότι στην εποχή του προφήτευσαν δραστήρια και ο Ησαΐας και ο Ωσηέ και ο Μιχαίας.
Ο Άχαζ ανύψωσε ως θρησκεία τη λατρεία του Μολόχ. Ο Άχαζ, όχι μόνο την ανέχτηκε μεταξύ των υπηκόων του, αλλά συμμετείχε και ο ίδιος προσωπικά και τακτικά σε παγανιστικές θυσίες, φτάνοντας στο σημείο να θυσιάσει στη φωτιά τον ίδιο του το γιο (γιους), στην Κοιλάδα του Εννόμ. (2Βα 16:3, 4· 2Χρ 28:3, 4)
Ο Άχαζ κλήθηκε στη Δαμασκό για να υποβάλει τα σέβη του ως υποτελής βασιλιάς στον Θεγλάθ-φελασάρ Γ΄, και ενώ βρισκόταν σε εκείνη την πόλη εντυπωσιάστηκε από το ειδωλολατρικό θυσιαστήριο που υπήρχε εκεί, αντέγραψε το σχέδιό του και ανέθεσε στον ιερέα Ουριγία να κατασκευάσει ένα πανομοιότυπό του και να το τοποθετήσει μπροστά στο ναό της Ιερουσαλήμ. Κατόπιν ο Άχαζ άρχισε να προσφέρει θυσίες σε αυτό το «μεγάλο θυσιαστήριο».
Συμπέρασμα: Ο Αχάζ πίστευε στην θρησκεία των Νεφελίμ και λάτρευε τον Μολόχ, ο οποίος δεν είναι άλλος από τον Νέφελιμ Βάαλ εκ του γένους Βαλάχ. Ο Αχάζ δεν μεταννόησε ποτέ και σκότωσε για χαρη του βααλ τους γιούς του. Είπε επίσης ο Αχάζ στον Θεό (σύμφωνα με την προφητεία του Ησαία) ότι: "δεν πρόκειται εγώ να ζητήσω τέτοιο θαύμα και να θέσω κάτα κάποιο τρόπο τον Κυριο σε πειρασμό."
Ποιόν δεν ήθελε να βάλει σε πειρασμό;
Τον Θεό;
Και σκότωνε τα παιδιά του πρός τιμήν του Βάαλ;
Πότε έδωσε ο Κυριος σε αυτούς σημάδι, θαύμα μεγάλο και καταπληκτικόν για την γέννηση του Ιησού Χριστού;
Τρελά πράγματα! Αυτές οι τρέλες όμως δεν μπορεί να τις καταπίνουμε εμείς ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί αμάσητες, και γι αυτό ακολουθούμε μόνο τον λόγο του Ιησού Χριστού που εννοείται πως δεν ονομάζεται Εμμανουήλ) ο οποίος μας λέει: ΕΡΕΥΝΑΤΕ ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ.
atheatignosi
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.