Η απόρριψη της ομορφιάς ως δημιουργικό ιδανικό ξεκίνησε όταν η σύγχρονη τέχνη άρχισε να προωθείται από τα τσιράκια της Λευκής Αδελφότητας.
Η ομορφιά σήμερα είναι η πιο επικίνδυνη ιδέα στην τέχνη. Είναι η πιο επικίνδυνη ιδέα στη ζωή, επίσης.
Η ομορφιά έχει λατρευτεί ως η υψηλότερη καλλιτεχνική αξία και έχει δυσφημηθεί ως ειδωλολατρικός πειρασμός. Σήμερα, εν τούτοις, αντιμετωπίζεται απλά από τον κόσμο της τέχνης ως αστεία, βλακώδης και ντεμοντέ ιδέα.
Το γεγονός αυτό καθιστά πολλές τέχνες άσχετες, επειδή η ομορφιά βρίσκεται παντού και τους βασανίζει όλους.
Ίσως αυτός είναι και ο λόγος που η φωτογραφία, επαγγελματική και ερασιτεχνική, είναι η αληθινή τέχνη της εποχής μας. Η φωτογραφία δεν έχει αντίρρηση για την ομορφιά.
Πολλοί άνθρωποι λένε «μπορεί να μην γνωρίζω πολλά για την τέχνη αλλά ξέρω τι μου αρέσει». Αυτοί οι άνθρωποι έχουν την τάση να μην αρέσουν τον Πικάσο.
Για να είμαστε δίκαιοι, δεν είναι μόνο ο πανάσχετος Πικάσο, που ζωγράφιζε μουτζούρες και το έπαιζε καλλιτέχνης, αυτός είναι απλά το πιο διάσημο μηδενικό από μια ολόκληρη σειρά από καλλιτέχνες που έχουν εξαπατήσει τους αφελείς για να μην πω τους Γκοίμ.
Η διεθνής αγορά έργων τέχνης είναι μια προθεσμιακή αγορά: θα αγόραζαν ακόμη και ένα τούβλο αν νόμιζαν ότι θα μπορούσε να πουληθεί περισσότερα χρήματα αύριο από ό, τι το αγόρασαν σήμερα.
Σε ηλικία δεκατεσσάρων ετών, ο Πικάσο ξεκίνησε τις σπουδές του στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών. Σύμφωνα με την ακαδημαϊκή διδασκαλία του πατέρα του, ανέπτυξε το καλλιτεχνικό ταλέντο του με ένα εξαιρετικό ρυθμό.
Όταν η οικογένεια μετακόμισε στη Βαρκελώνη, στην Ισπανία, το 1896, ο Πικάσο κέρδισε εύκολα την είσοδο στη Σχολή Καλών Τεχνών. Ένα χρόνο αργότερα έγινε δεκτός ως φοιτητής στη Βασιλική Ακαδημία του Σαν Φερνάντο στη Μαδρίτη.
Έχει αποδειχθεί η αξιοσημείωτη ικανότητα του συμπληρώνοντας μέσα σε μια μέρα τις εισαγωγικές εξετάσεις για τις οποίες χρειάζεται ένας ολόκληρος μήνας.
Καταλαβαίνεται πιστεύω, ότι η βιασύνη τους να τον αναδείξουν κορυφαίο ζωγράφο, δεν ήταν η ευφυία του όπως θέλουν να δείχνουν στον κόσμο ….. αλλά η υποταγή του στην Λευκή Αδελφότητα όπως θα διαπιστώσετε παρακάτω.
Ο Πικάσο, ήταν ένας κακοποιός της τέχνης που προβαλλόταν από την Λευκή Αδεφότητα και τους Ιλλουμινάτοι ως ο μεγαλύτερος καλλιτέχνης του περασμένου αιώνα – ενω ήταν εντεταλμένος να προωθεί αντίχριστα ποτραίτα, σατανιστικά σύμβολα και Νεφελίμ.
Η Αθέατη γνώση, έψαξε και βρήκε όλα τα κρυφά αλλά και φανερά στοιχεία που απεικονίζουν την Σατανική δραστηριότητα του Πικάσο μέσα από τους πίνακες του.
ΟΙ ΝΕΦΕΛΙΜ ΤΟΥ ΠΙΚΑΣΟ
1933: Ο Μινώταυρος χαϊδεύει μια γυναίκα που κοιμάται. Νεφελίμ το γένος Καχρέχ με σώμα ανθρώπου και κεφάλι ταύρου.
1934: Επίσης εδώ ο τυφλός Μινώταυρος που οδηγείται από ένα μικρό κορίτσι μέσα στη νύχτα.
Ενα νεαρό κορίτσι με ένα κερί και ένα μπουκέτο λουλούδια και ένας τεράστιος Μινώταυρος με ανθρώπινο σώμα και κεφάλι ταύρου.
Ο Μινώταυρος κρατώντας μια νεκρή φοράδα πίσω από μια σπηλιά και μπροστά σε ένα κορίτσι με πέπλο.
1933: Επιμειξίες Νεφελιμ: O Μινώταυρος (Νεφελίμ το γένος Καχρέχ) του Πικάσο που βρίσκεται πάνω από ένα θηλυκό κένταυρο (Νεφελίμ το γένος Ρεβάχ) με Σώμα αλόγου από την μέση και κάτω και σώμα ανθρώπου από την μέση και πάνω.
Σε αυτό τον πίνακα βλέπουμε δυο Σάτυρους (Νεφελίμ το γένος Ναρούντχ) να κάνουν καντάδα σε ενα νεαρό κορίτσι. A Young Faun Playing a Serenade to a Young Girl, 1938. (Οι Σάτυροι της ελληνικής ιστορίας είναι το γένος των Νεφελίμ Ναρουντχ, με πόδια τράγου και σώμα ανθρώπου με μικρά κέρατα.)
Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΠΙΚΑΣΟ
Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΠΙΚΑΣΟ
«Η σταύρωση» ίσως το πιο σιχαμερό έργο του Πικάσο που προσβάλει με τον πιο χειρότερο τρόπο την σταύρωση του Θεανθρώπου Ιησού Χριστού.
ΠΙΚΑΣΟ: ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΩΝ ILLUMINATI
Επίσης εμφανίστηκε η πουλημένη στον σατανα και όργανο της μουσικής βιομηχανίας των Illuminati Lady Gaga ντυμένη με φόρεμα όπως το έργο του Πικάσο που εμπνεύστηκε το 1932 με τίτλο: «κορίτσι μπροστά στον καθρέπτη».
Ο πιό ξεκάθαρα μασονικός πίνακας του Πικάσο το 1938 με δυο πανόπτες οφθαλμούς ζωγραφισμένους – έναν σε σχήμα δήθεν πολύφωτου στα αριστερά, και ο δεύτερος κοσμείται στο κεφάλι του Μινώταυρου σε μώβ χρώμα με το μάτι στο κέντρο της πυραμίδας – σε ενα έργο που έχει τίτλο «Bougie, Palette, Tete de Minotaure» («Νεκρή φύση με μια παλέτα, ένας πολυέλαιος και ένα κεφάλι Μινώταυρου»
«Juan-les-Pins». Πίνακας του1920 όπου παρουσιάζει έναν ήλιο (Εωσφόρος/Σατανάς/ΜΑΤΣ ) σε σχήμα ματιού, δηλαδή πανεπόπτη οφθαλμού.
Ούτε από την Γκουέρνικα θα μπορούσε να λείπει ο Ταύρος, αλλά και ο πανεπόπτης οφθαλμός φυσικά με τη μορφή λάμπας.
Αυτός είναι λοιπόν ο περίφημος και διασημότερος ζωγράφος του κόσμου, που δεν είναι τίποτα περισσότερο από ενα υποταγμένο τσιράκι της Λευκής Αδελφότητας που τον έκαναν διάσημο δίνοντας του αξία, δόξα και χρήματα για να προωθήσει μέσα από την υποτιθέμενη τέχνη του τα σχέδια των κοσμοκρατόρων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.