ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΑ ΔΥΟ!!!
Από παλιά μας έχει μείνει αυτή η απορία. Αν χωρίζουν την χώρα μας σε δύο στρατόπεδα και έχουμε πολλά παραδείγματα που το αποδεικνύουν, Ολυμπιακός-
Παναθηναικός, Πασόκ-Νέα Δημοκρατία, ποδόσφαιρο-μπάσκετ και άλλα πολλά! Όμως εδώ σε αυτό το άρθρο χρησιμοποιούμε τον διαχωρισμό εντελώς κυριολεκτικά και αναφερόμαστε στα διόδια και γενικά στις μετακινήσεις των Ελλήνων και γενικότερα όσων διαμένουν στη χώρα μας.
Τι αποφάσισαν αναλυτικά λοιπόν; Για όσων αφορά τις κοντινές μας αποστάσεις σε Αθήνα και Πάτρα. Αλλαγές στις τιμές των διοδίων της Ελευσίνας και του Ισθμού, καθώς και στα πλευρικά διόδια του ίδιου δρόμου στους Αγίους Θεοδώρους, τη Νέα Πέραμο και την Πάχη που δημιουργούνται τώρα, με πληρωμή διοδίων και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, ανακοίνωσε η Ολυμπία Οδός.Το νέο καθεστώς θα ισχύσει από τα ξημερώματα της Τρίτης προς Τετάρτη.
Στην Ελευσίνα τα ΙΧ θα πληρώνουν 2,10 ευρώ ανά κατεύθυνση, ενώ τώρα πληρώνουν 3,20 ευρώ μόνο στο ρεύμα προς Κόρινθο. Στον Ισθμό θα πληρώνουν 1,80 ευρώ ανά κατεύθυνση από τα 3,20 που ίσχυε μέχρι τώρα μόνο στο ρεύμα προς Αθήνα. Παράλληλα παρέχονται σε οχήματα με πομποδέκτη «Ολυμπία Pass» ή με μοτοκάρτα Ολυμπίας Οδού κλιμακωτές εκπτώσεις από 15% έως και 60% ανάλογα με τη συχνότητα διέλευσης. Στην οδό Κορίνθου-Πατρών, στους σταθμούς διοδίων Ζευγολατιού και Ρίου η κατάσταση παραμένει ως έχει, με χρέωση μόνο προς τη μία κατεύθυνση και τιμές διοδίων τις νέες μειωμένες -κατά 20%- (ή μοτο-κάρτα Ολυμπίας Οδού για δίκυκλα).
Για τα πιο μακρινά μας ταξίδια πλέον σε λίγο τα διόδια θα κοστίζουν περισσότερο από την βενζίνη που θα θέλουμε ή μήπως χρειαστεί στο τέλος να τους χαρίσουμε και το αμάξι μας ως ενέχυρο. Η νότια με τη βόρεια Ελλάδα θα «χωρίζεται» έξυπνα με τους νέους φόρους που μας επιφυλλάσουν προσεχώς. Πρόκειται για την μεγαλύτερη αύξηση που θα εφαρμοστεί στο εθνικό οδικό δίκτυο και αφορά στο τμήμα από Μεταφόρφωση Αττικής μέχρι Σκάρφεια περιλαμβάνοντας τους σταθμούς Αφίδνες, Καπανδρίτη, Μαλακάσα, Οινόφυτα, Βαθύ (πρώην Σχηματάρι), Θήβα και Τραγάνα. Επιπλέον, μπαίνουν και νέοι σταθμοί, καθώς από τον προσεχή Ιούλιο θα λειτουργήσει με καθυστέρηση περίπου τεσσάρων ετών ο σταθμός του Αγίου Στεφάνου και θα ακολουθήσει τον Ιούλιο του 2015 και ο σταθμός της Βαρυμπόμπης, πλήττοντας ακόμη και τις μετακινήσεις εντός του λεκανοπεδίου.
Το κόστος θα διαμορφωθεί για τα ΙΧ σε 0,90 ευρώ και 3,25 ευρώ για τα μεγάλα φορτηγά και σε 0,60 και 2,15 ευρώ αντίστοιχα. Με τις νέες τιμές το ταξίδι Αθήνα-Λαμία μετ’ επιστροφής θα φτάσει τα 26 ευρώ. Μέχρι την Θεσσαλονίκη υπολογίζεται να ξεπεράσει τα 55 ευρώ. Στο υπουργείο Υποδομών σχολίαζαν τις προηγούμενες μέρες ότι όταν θα ξεκινήσει σε λίγα χρόνια ο γρήγορος σιδηρόδρομος που θα κάνει το δρομολόγιο ως την συμπρωτεύουσα σε 2,5 ώρες θα αυξήσει τον ανταγωνισμό και θα αναγκάσει τους εργολάβους να ρίξουν τις τιμές. Κάτι τέτοιο, όμως, είναι πολύ δύσκολο να συμβεί από την στιγμή που τα διόδια χρηματοδοτούν τα έργα και αποτελούν βασική παράμετρο του χρηματοοικονομικού μοντέλου κατά την περίοδο κατασκευής και λειτουργίας των οδικών αξόνων.
Τώρα με όσα διαβάζουμε τις τελευταίες μέρες αν συνδυάσουμε και τις παλιές δηλώσεις της Άννας Ψαρούδα – Μπενάκη ότι τα εθνικά μας σύνορα θα χρειαστεί να συρρικνωθούν ολίγον, μήπως έμμεσα πάμε σε ένα διαχωρισμό βορείου και νοτίου Ελλάδος; Διότι αυτές οι τιμές θα ήταν λογικές μόνο εάν αλλάζαμε χώρα ταξιδεύοντας. Η Ελλάδα μπαίνει σε μία διαδικασία συνεχόμενης πώλησης και εξόντωσης των πολιτών της με όσα μέσα διαθέτει αυτή η «δημοκρατία». Αν δεν υπάρξει άμεση λύση θα εκπλαγούμε δυσάρεστα με ότι έρχεται.
Γράφει η Δέσποινα Δημότση
ΠΗΓΗ
thesecretrealtruth
Από παλιά μας έχει μείνει αυτή η απορία. Αν χωρίζουν την χώρα μας σε δύο στρατόπεδα και έχουμε πολλά παραδείγματα που το αποδεικνύουν, Ολυμπιακός-
Παναθηναικός, Πασόκ-Νέα Δημοκρατία, ποδόσφαιρο-μπάσκετ και άλλα πολλά! Όμως εδώ σε αυτό το άρθρο χρησιμοποιούμε τον διαχωρισμό εντελώς κυριολεκτικά και αναφερόμαστε στα διόδια και γενικά στις μετακινήσεις των Ελλήνων και γενικότερα όσων διαμένουν στη χώρα μας.
Τι αποφάσισαν αναλυτικά λοιπόν; Για όσων αφορά τις κοντινές μας αποστάσεις σε Αθήνα και Πάτρα. Αλλαγές στις τιμές των διοδίων της Ελευσίνας και του Ισθμού, καθώς και στα πλευρικά διόδια του ίδιου δρόμου στους Αγίους Θεοδώρους, τη Νέα Πέραμο και την Πάχη που δημιουργούνται τώρα, με πληρωμή διοδίων και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, ανακοίνωσε η Ολυμπία Οδός.Το νέο καθεστώς θα ισχύσει από τα ξημερώματα της Τρίτης προς Τετάρτη.
Στην Ελευσίνα τα ΙΧ θα πληρώνουν 2,10 ευρώ ανά κατεύθυνση, ενώ τώρα πληρώνουν 3,20 ευρώ μόνο στο ρεύμα προς Κόρινθο. Στον Ισθμό θα πληρώνουν 1,80 ευρώ ανά κατεύθυνση από τα 3,20 που ίσχυε μέχρι τώρα μόνο στο ρεύμα προς Αθήνα. Παράλληλα παρέχονται σε οχήματα με πομποδέκτη «Ολυμπία Pass» ή με μοτοκάρτα Ολυμπίας Οδού κλιμακωτές εκπτώσεις από 15% έως και 60% ανάλογα με τη συχνότητα διέλευσης. Στην οδό Κορίνθου-Πατρών, στους σταθμούς διοδίων Ζευγολατιού και Ρίου η κατάσταση παραμένει ως έχει, με χρέωση μόνο προς τη μία κατεύθυνση και τιμές διοδίων τις νέες μειωμένες -κατά 20%- (ή μοτο-κάρτα Ολυμπίας Οδού για δίκυκλα).
Για τα πιο μακρινά μας ταξίδια πλέον σε λίγο τα διόδια θα κοστίζουν περισσότερο από την βενζίνη που θα θέλουμε ή μήπως χρειαστεί στο τέλος να τους χαρίσουμε και το αμάξι μας ως ενέχυρο. Η νότια με τη βόρεια Ελλάδα θα «χωρίζεται» έξυπνα με τους νέους φόρους που μας επιφυλλάσουν προσεχώς. Πρόκειται για την μεγαλύτερη αύξηση που θα εφαρμοστεί στο εθνικό οδικό δίκτυο και αφορά στο τμήμα από Μεταφόρφωση Αττικής μέχρι Σκάρφεια περιλαμβάνοντας τους σταθμούς Αφίδνες, Καπανδρίτη, Μαλακάσα, Οινόφυτα, Βαθύ (πρώην Σχηματάρι), Θήβα και Τραγάνα. Επιπλέον, μπαίνουν και νέοι σταθμοί, καθώς από τον προσεχή Ιούλιο θα λειτουργήσει με καθυστέρηση περίπου τεσσάρων ετών ο σταθμός του Αγίου Στεφάνου και θα ακολουθήσει τον Ιούλιο του 2015 και ο σταθμός της Βαρυμπόμπης, πλήττοντας ακόμη και τις μετακινήσεις εντός του λεκανοπεδίου.
Το κόστος θα διαμορφωθεί για τα ΙΧ σε 0,90 ευρώ και 3,25 ευρώ για τα μεγάλα φορτηγά και σε 0,60 και 2,15 ευρώ αντίστοιχα. Με τις νέες τιμές το ταξίδι Αθήνα-Λαμία μετ’ επιστροφής θα φτάσει τα 26 ευρώ. Μέχρι την Θεσσαλονίκη υπολογίζεται να ξεπεράσει τα 55 ευρώ. Στο υπουργείο Υποδομών σχολίαζαν τις προηγούμενες μέρες ότι όταν θα ξεκινήσει σε λίγα χρόνια ο γρήγορος σιδηρόδρομος που θα κάνει το δρομολόγιο ως την συμπρωτεύουσα σε 2,5 ώρες θα αυξήσει τον ανταγωνισμό και θα αναγκάσει τους εργολάβους να ρίξουν τις τιμές. Κάτι τέτοιο, όμως, είναι πολύ δύσκολο να συμβεί από την στιγμή που τα διόδια χρηματοδοτούν τα έργα και αποτελούν βασική παράμετρο του χρηματοοικονομικού μοντέλου κατά την περίοδο κατασκευής και λειτουργίας των οδικών αξόνων.
Τώρα με όσα διαβάζουμε τις τελευταίες μέρες αν συνδυάσουμε και τις παλιές δηλώσεις της Άννας Ψαρούδα – Μπενάκη ότι τα εθνικά μας σύνορα θα χρειαστεί να συρρικνωθούν ολίγον, μήπως έμμεσα πάμε σε ένα διαχωρισμό βορείου και νοτίου Ελλάδος; Διότι αυτές οι τιμές θα ήταν λογικές μόνο εάν αλλάζαμε χώρα ταξιδεύοντας. Η Ελλάδα μπαίνει σε μία διαδικασία συνεχόμενης πώλησης και εξόντωσης των πολιτών της με όσα μέσα διαθέτει αυτή η «δημοκρατία». Αν δεν υπάρξει άμεση λύση θα εκπλαγούμε δυσάρεστα με ότι έρχεται.
Γράφει η Δέσποινα Δημότση
ΠΗΓΗ
thesecretrealtruth
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.