Ένα πρόσφατο θέμα που απασχολεί τελευταία τους αρχιτέκτονες είναι ο σχεδιασμός των φυλακών. Ο Raphael Sperry ιδρυτής της εταιρίας αρχιτέκτονες για την κοινωνική ευθύνη, έχει κάνει καμπάνια για την απαγόρευση του σχεδιασμού δωματίων εκτέλεσης και απομόνωσης. Από την άλλη η Deanna VanBuren, μέλος του FOURM Design Studio έχει προτείνει ένα μοντέλο
«αποκατάστασης δικαιοσύνης» που θα αποτρέπει τους ανθρώπους να επιστρέφουν στη φυλακή μετά την αποφυλάκισή τους. Σε αυτά τα δεδομένα στήριξε τη διπλωματική του ο Glen Santayana , φοιτητής στο Graduate School of Design του Πανεπιστημίου του Harvard, σχεδιάζοντας το PriSchool - μια φυλακή που ενσωματώνει ένα σχολείο εγκληματολογίας και συνδέεται με την κοινότητα
Το γεγονός που καθιστά αυτό τον ασυνήθιστο σχεδιασμό απαραίτητο είναι η ραγδαία αύξηση του πληθυσμού των φυλακών των ΗΠΑ. Συμφωνα με τη διατριβή του Santayana ο πληθυσμός του αμερικανικού σωφρονιστικού συστήματος έχει διογκωθεί κατά 500% και το χειρότερο είναι πως το 67% ξαναγυρνούν τρεις μήνες μετά από την αποφυλάκιση.
Το PriSchool έχει σχεδιαστεί για τους μη βίαιους παραβάτες που αγωνίζονται να ενταχτούν ξανά στην κοινωνία τηρώντας τους νόμους. Σε μια γειτονιά του Μπρούκλιν που περιβάλλεται από σπίτια εκατομμυρίων δολαρίων το κράτος δαπανά πάνω από ένα εκατομμύριο δολάρια το χρόνο για να φυλακίζει τους κατοίκους του.
Όπως αναφέρει το Business Insider, η υβριδική φυλακή-σχολείο επαναπροσδιορίζει τι μπορεί να επιτύχει μια φυλακή προετοιμάζοντας σωστά τους πρώην εγκληματίες να επιστρέψουν αρμονικά στην κοινωνία.
Το συγκρότημα χωρίζεται σε τέσσερα κτίρια, το σχολείο της εγκληματολογίας, την ίδια τη φυλακή, έναν ελεύθερο χώρο κι ένα κοινοτικό κέντρο. Η μορφή αυτών των κτιρίων είναι στραβές για να δείξουν ότι οι λειτουργίες του κάθε κτιρίου συνδέονται μεταξύ τους γι αυτό ενώνονται και με γέφυρες.
Οι φυλακισμένοι και οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να παίρνουν μαθήματα μαζί, δίνοντας στους μαθητές την ευκαιρία να πάρουν μια γεύση από από τις καταστάσεις της πραγματικής ζωής που μελετούν. Αυτή η κίνηση προωθεί μια αίσθηση εμπιστοσύνης προς τους φυλακισμένους αυξάνοντας τις πιθανότητες για τους αποφυλακισθέντες να ενταχθούν ομαλά στην κοινωνία χωρίς φόβο υποτροπής.
Στο κτίριο οι τρόφιμοι έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν νέες δεξιότητες μέσα από εργαστήρια ηλεκτρονικών υπολογιστών και χειρωνακτικών εργασιών ενώ το κοινοτικό κέντρο είναι σε θέση να ενισχύσει ψυχολογικά τους τρόφιμους που είναι δύσπιστοι σχετικά με την ομαλή ένταξή τους στην κοινωνία.
«αποκατάστασης δικαιοσύνης» που θα αποτρέπει τους ανθρώπους να επιστρέφουν στη φυλακή μετά την αποφυλάκισή τους. Σε αυτά τα δεδομένα στήριξε τη διπλωματική του ο Glen Santayana , φοιτητής στο Graduate School of Design του Πανεπιστημίου του Harvard, σχεδιάζοντας το PriSchool - μια φυλακή που ενσωματώνει ένα σχολείο εγκληματολογίας και συνδέεται με την κοινότητα
Το γεγονός που καθιστά αυτό τον ασυνήθιστο σχεδιασμό απαραίτητο είναι η ραγδαία αύξηση του πληθυσμού των φυλακών των ΗΠΑ. Συμφωνα με τη διατριβή του Santayana ο πληθυσμός του αμερικανικού σωφρονιστικού συστήματος έχει διογκωθεί κατά 500% και το χειρότερο είναι πως το 67% ξαναγυρνούν τρεις μήνες μετά από την αποφυλάκιση.
Το PriSchool έχει σχεδιαστεί για τους μη βίαιους παραβάτες που αγωνίζονται να ενταχτούν ξανά στην κοινωνία τηρώντας τους νόμους. Σε μια γειτονιά του Μπρούκλιν που περιβάλλεται από σπίτια εκατομμυρίων δολαρίων το κράτος δαπανά πάνω από ένα εκατομμύριο δολάρια το χρόνο για να φυλακίζει τους κατοίκους του.
Όπως αναφέρει το Business Insider, η υβριδική φυλακή-σχολείο επαναπροσδιορίζει τι μπορεί να επιτύχει μια φυλακή προετοιμάζοντας σωστά τους πρώην εγκληματίες να επιστρέψουν αρμονικά στην κοινωνία.
Το συγκρότημα χωρίζεται σε τέσσερα κτίρια, το σχολείο της εγκληματολογίας, την ίδια τη φυλακή, έναν ελεύθερο χώρο κι ένα κοινοτικό κέντρο. Η μορφή αυτών των κτιρίων είναι στραβές για να δείξουν ότι οι λειτουργίες του κάθε κτιρίου συνδέονται μεταξύ τους γι αυτό ενώνονται και με γέφυρες.
Οι φυλακισμένοι και οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να παίρνουν μαθήματα μαζί, δίνοντας στους μαθητές την ευκαιρία να πάρουν μια γεύση από από τις καταστάσεις της πραγματικής ζωής που μελετούν. Αυτή η κίνηση προωθεί μια αίσθηση εμπιστοσύνης προς τους φυλακισμένους αυξάνοντας τις πιθανότητες για τους αποφυλακισθέντες να ενταχθούν ομαλά στην κοινωνία χωρίς φόβο υποτροπής.
Στο κτίριο οι τρόφιμοι έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν νέες δεξιότητες μέσα από εργαστήρια ηλεκτρονικών υπολογιστών και χειρωνακτικών εργασιών ενώ το κοινοτικό κέντρο είναι σε θέση να ενισχύσει ψυχολογικά τους τρόφιμους που είναι δύσπιστοι σχετικά με την ομαλή ένταξή τους στην κοινωνία.
ΠΑΠΑΡΙΕΣ....Ο ΣΤΑΛΛΟΝΕ ΘΑ ΑΠΟΔΡΑΣΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ....ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΑπάντησηΔιαγραφή