• ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Κυριακή 3 Ιουνίου 2012

    Κραυγή απόγνωσης απο καρκινοπαθείς- “Εψαχνα επι ένα μήνα να βρω φάρμακα”


    - Η “Οδύσσεια” μιας 35χρονης για να βρει φάρμακα- 7.000 ευρώ κάθε μήνα χρειάζεται για 2 σκευάσματα- Μαρτυρίες ασθενών και συγγενών τους που σοκάρουν 
    Σε άμεσο κίνδυνο τίθεται η ζωή καρκινοπαθών καθώς αναζητούν φάρμακα, απολύτως απαραίτητα για τις θεραπείες τους, απο νοσοκομείο σε νοσοκομείο. Κάποιοι απο αυτούς δεν βρίσκουν λύση για εβδομάδες ανώ άλλοι προμηθεύονται το απαραίτητο σκεύασμα με αρκετή καθυστέρηση, γεγονός που διαταράσσει την ομαλή εξέλιξη της θεραπείας τους.

    Χαρακτηριστική είναι η μαρτυρία της 35χρονης Αναστασίας Δ. που κάνει χημειοθεραπείες εδώ και τρεις μήνες, καθώς ο καρκίνος μαστού προχώρησε σε μετάσταση στο ήπαρ. Οπως λέει στο ΕΘΝΟΣ της ΚΥΡΙΑΚΗΣ “αναζητώ τον τελευταίο μήνα στα νοσοκομεία “Άγιος Σάββας”, “Μεταξά”, αλλά και στο “Ιπποκράτειο” τα δύο πανάκριβα φάρμακα που χρειάζομαι για τη θεραπεία μου. Κοστίζουν 2.000 και 3.000 ευρώ αντίστοιχα. Μου λένε “δεν υπάρχουν, μπορείς να πας σε ιδιωτικό φαρμακείο και να τα πληρώσεις.” Οπότε πάω από φαρμακείο σε φαρμακείο για να το αγοράσω κι αν δεν το βρω πρέπει να το παραγγείλω, εφόσον εντοπίσω φαρμακοποιό που έχει δυνατότητα να μου το εξασφαλίσει. Σε κάθε περίπτωση παραλαμβάνω τα φάρμακα με καθυστέρηση. Πρέπει να πληρώνω και κάποια άλλα έξοδα γι’αυτό χρειάζομαι κάθε μήνα συνολικά 7.000 ευρώ. Το φαρμακείο θέλει μετρητά”.

    Πρόσφατα της έκοψαν την αναπηρική σύνταξη των 500 ευρώ, εξηγεί η Αναστασία. “Έχω αναπηρία 80% και είναι το μοναδικό μου εισόδημα. Ωστόσο, επειδή μετά τις πρόσφατες εξαγγελίες οφείλουν να διαχωρίσουν τους πραγματικούς από τους εικονικούς αναπήρους, μας καλούν να περάσουμε ξανά από επιτροπές. Οι συγγενείς μου, ήδη από τον Φεβρουάριο που δημιουργήθηκε ξανά το πρόβλημα μου δάνειζαν χρήματα, που δεν ξέρω πότε θα μπορέσω να τα πάρω από το Ταμείο να τους τα επιστρέψω. Τελευταία αδυνατούσαν και οι ίδιοι να ανταπεξέλθουν οικονομικά, με αποτέλεσμα να δανείζονται για λογαριασμό μου από φίλους και γνωστούς, ώστε να παίρνω τα φάρμακα έγκαιρα και να μην χάσω μεγάλο χρονικό διάστημα από την θεραπεία μου” καταλήγει η Αναστασία. 

    Σε άλλη περίπτωση, ο Κώστας Κ. Αναφέρει, επίσης στο ΕΘΝΟΣ της ΚΥΡΙΑΚΗΣ, οτι όχι μόνο δεν βρίσκει ένα απαραίτητο φάρμακο για την καρκινοπαθή μητέρα του, αλλά δεν βρίσκει και γιατρό να το γράψει. “Ο γιατρός του ΕΟΠΥΥ στον Μαραθώνα μου το έγραψε μία φορά, δεν το ξαναγράφει γιατί λέει συμπλήρωσε το πλαφόν!Το ίδιο μου έκανε και ο γιατρός στο Σωτηρία, το έγραψε μία φορά, όταν ξαναπήγα μου είπε δεν μπορώ. Για το τελευταίο φάρμακο πλήρωσα 2000 ευρώ, όμως με την καθυστέρηση, βγήκαμε ήδη μία εβδομάδα από το πρόγραμμα θεραπείας”.



    newsit.gr

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

    ΔΙΑΦΟΡΑ

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    Από το Blogger.

    ΣΕΝΑΡΙΑ