• ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

    «Ήμουν απελπισμένη,πεινούσαν τα παιδιά μου»

    «Ήμουν απελπισμένη,πεινούσαν τα παιδιά μου»

    Η απόγνωση την ανάγκασε να κλέψει και η 32χρονη μητέρα ξεσπά για τα δυο κλεμμένα γάλατα. Δεν θα ζητήσει τη δίωξή της η ιδιοκτήτρια εταιρεία.
    Ποινική δίωξη για κλοπή άσκησε ο Εισαγγελέας Ηρακλείου σε βάρος της 32χρονης γυναίκας που συνελήφθη χθες γιατί έκλεψε τρόφιμα από σούπερ μάρκετ.
    Η γυναίκα που εμφανίστηκε συντετριμμένη στο Δικαστικό Μέγαρο, παραπέμφθηκε να δικαστεί από το Αυτόφωρο Μονομελλές Πλημμελειοδικείο Ηρακλείου
    «Ήμουν σε απόγνωση, απελπισμένη, πεινούσαν τα παιδιά μου» ανέφερε χαρακτηριστικά, τονίζοντας όμως ότι πλέον έχει μετανοιώσει για την πράξη της αυτή και ότι δεν μπορεί να κοιτάξει στα μάτια τα δύο παιδιά της, δύο κοριτσάκια 4 και 6 ετών .
    Όπως είπε, πήρε από το κατάστημα , χωρίς να πληρώσει, δύο κουτιά γάλα μακράς διάρκειας, ένα κουτί φρέσκο γάλα και ένα παγωτό.
    Κάνει πίσω η ιδιοκτήτρια εταιρεία
    Αξίζει να σημειωθεί, η ιδιοκτήτρια εταιρεία του σούπερ μάρκετ εμφανίστηκε σήμερα διατεθειμένη να μην ζητήσει την δίωξη της γυναίκας, με την προϋπόθεση ότι η 32χρονη θα καταθέσει έγγραφη δήλωση, στην οποία θα αναφέρει λεπτομερώς τους λόγους που την οδήγησαν στην πράξη της αυτή
    Στις λίστες των απόρων
    Η οικογένεια της 32χρονης γυναίκας, σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, έχει καταγραφεί στις λίστες απόρων της Κοινωνικής Υπηρεσίας της Περιφέρειας Κρήτης, υπάλληοι της οποίας βρέθηκαν κοντά της μόλις γνωστοποιήθηκε η σύλληψη της. Μάλιστα η Υπηρεσία έθεσε στην διάθεση της και δικηγόρο.

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

    ΔΙΑΦΟΡΑ

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    Από το Blogger.

    ΣΕΝΑΡΙΑ